***TRANCE***
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Seuraava »
[q]Tres:
Joo! Sit jos noista diggaa ni kivaa kevyttä melodista trancee on myös
sellasil bändeillä ku Texas Faggot, Aphex Twin, C-Tank ja Authentik/X-Dream.
[/q]
uuh c-tank *sydän*
[q]Jaspa Jones:
---
Saara:
---
Jazmine:
Välillä on kyl ihana kuunnella laijuntamusaa, varsinkin Blank & Jonesia.. kyl melodytrancekin joskus potkii.. *haaveilee*
---
Itse en luokittele blänkkäreitä muuksi kuin europoppi-juustoksi.
---
Neiti on hyvä ja kertoo meille, että MIKÄ sitten on Trancea.
[/q]
Blank & Jones On Eurojuustopahintasaastakiksua , KIksu Ja Trance ei mielestäni sama asia
[q]ant1:
Blank & Jones On Eurojuustopahintasaastakiksua , KIksu Ja Trance ei mielestäni sama asia
[/q]
Eurojuustopahintasaastakiksua? Älä hauku kiksua
[q]Saara:
---
ant1:
---
Eurojuustopahintasaastakiksua? Älä hauku kiksua
[/q]
en mä kiksuu hauku vaan Blank & jonesii
niin joka ei tod. ole kiksuu!
[q]Saara:
niin joka ei tod. ole kiksuu!
[/q]
no oha! =D paitsi nigthfly ja dj culture jne..
[q]kAiStA:
HUOMIO!
http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html
Tuolla aika hyvin sepitetty miten eri kategoriat eroavat toisistaan, muutamia kysymysmerkkejä löytyy,mutta tää hyyppä on kyllä nähnyt vaivaa selittääksen mikä on mitäkin ja mistä se syntyi.
[/q]
Noi oli kyl loistokkaat. Eihän kaveri suotta dissaa suunnilleen kaikkea mitä löytyy Just asiallinen ote, sopivasti sarkasmia kehissä meikäläisen makuun
[q]idi:
no oha! =D paitsi nigthfly ja dj culture jne..
[/q]
kyl nightfly on kiksuu ja cream o kiksuu ja dj culture on kiksuu
uus Blank & jones on ihan kauheeta kuraa...
Blank & Jonesin uusimmista kappaleista Mind Of The Wonderful on ihan kelpo viisu. Eikä se ole mitään \Eurojuustopahintasaastakiksua\. Enemmän pidän juustona esim. Oceanlabin Satelitea (sitä juustoisempaa versiota = Above & Beyond remix), mutta esim. tätä kappaletta monet bilettävät hyvillä mielin kiksukarvat pystyssä.
[q]Saara:
---
Jazmine:
Välillä on kyl ihana kuunnella laijuntamusaa, varsinkin Blank & Jonesia.. kyl melodytrancekin joskus potkii.. *haaveilee*
---
[/q]
Niin.. no...ehkä kannattas kuunnella Lasgoa tai Dj Sammya... Siinä europoppia... Mut sekin on jokasen oman maun mukaan vähäsen et pitääks ne sitä europoppijuustona or not. Enkä nyt ala väitteleen asiasta et mikä on europoppia ja mikä ei.. Mut Eiffel 65.. niil oli biisinäkin Europop Siitä mallia
Ps. älä ota sitä vakavasti
[q]Tres:
---
idi:
no kannattaa chekata vengaboys, dj alligator, bomfunkit, atb ja tietenkin alice deejay, ne on yleensä tehnyt tosi hyvääi tekno trancea...
---
Joo! Sit jos noista diggaa ni kivaa kevyttä melodista trancee on myös
sellasil bändeillä ku Texas Faggot, Aphex Twin, C-Tank ja Authentik/X-Dream.
[/q]
Tänks Dj alligator ja muut ei natsaa, mtu toi toinen lista...*joo*
[q]ant1:
---
Jaspa Jones:
---
Saara:
---
Jazmine:
---
---
Neiti on hyvä ja kertoo meille, että MIKÄ sitten on Trancea.
---
Mikäs mikäs?? Ei tästä mikään sotatanner pitäny tulla.. ois varmaankin parempi et ei ois sanonut mitään..
[/q]
[q]EmppuH:
tykkään lab-4, proteus, friik, neon....*plur*
[/q]
Go girl
[q]goldS:
En ole varma minkä tyylistä Gary D on mutta olen kuullu sitä monia eri mixejä.. Kannattaa kokeilla*hymy*
[/q]
Gary-d... Mulla on sen tuotantoo muutama ceedeellinen..tranceahan se. Riippuu niin sen miksauksesta. Jotkut on pliisumpii ku toiset.. Hardhousea ja ehkä välillä melodya.
Anyways, hyvii kuitenkin
[muokattu 11.6.2004 14:48]
hahaha, vitun genrepuristit, mää nauran teille <- (nauru)
mua ei ainakaan vittuakaan kiinnosta vaikka se ois kuala lumburilaista humppatangoa kunhan se kuulostaa hyvältä
[q]JustinSane:
hahaha, vitun genrepuristit, mää nauran teille <- (nauru)
mua ei ainakaan vittuakaan kiinnosta vaikka se ois kuala lumburilaista humppatangoa kunhan se kuulostaa hyvältä
[/q]
Tottahan tuokin on
[q]Jazmine:
---
goldS:
En ole varma minkä tyylistä Gary D on mutta olen kuullu sitä monia eri mixejä.. Kannattaa kokeilla*hymy*
---
Gary-d... Mulla on sen tuotantoo muutama ceedeellinen..tranceahan se. Riippuu niin sen miksauksesta. Jotkut on pliisumpii ku toiset.. Hardhousea ja ehkä välillä melodya.
Anyways, hyvii kuitenkin
[/q]
niis ei oo tippaakaa hard housea *hhpuristhymiö*.
[q]Jazmine:
........
[/q]
[q]idi:
---
Jazmine:
---
goldS:
---
Anyways, hyvii kuitenkin
---
niis ei oo tippaakaa hard housea *hhpuristhymiö*.
[/q]
Perkele.... oisko näin....?? Saattaa ollakkin... Ehkä te viisaammat ootte oikeessa
lupasin just etten lue enää tätä topikkia, ei ei ei ei ei .....
:D
- « Edellinen
- 1
- ...
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- Seuraava »