Huonoimmat vokaalit ikinä? (elektronisessa musiikissa)
[q]ipe, 25.3.2010 19:39:
Orava se on
Kuka talven harmaatakki
Tupsukorva karvalakki
Istui hetken päällä penkin
Nyt jo tuolla vilistää
Kuka kulkee turkki päällä
Kesälläkin joka säällä
Kuka loikkaa huimapäänä
Vaahterasta lehmukseen
Orava se on
Orava se on
Orava se on
Vastustamaton
Kuka tammenterhoaarteen
Kätki luokse polun kaarteen
Mutta huomenna jo mietti
Minne terhot tulikaan?
Kuka kaarnalaivallansa
Häntä pörrö purjeenansa
Lammen yli purjehtiikin
Vaikkei kukaan uskonut
Orava se on
Orava se on
Orava se on
Vastustamaton
Kuka Seurasaaren tiellä
Kuka pysäyttää sut siellä
Kuka katsoo kysyvästi
Kuin lahjaa sulta odottaa
Kuka naksuttelee puussa
Kuusenkävyn ranka suussa
Sitten hypähtääkin siitä
Sataan uuteen seikkailuun
Orava se on
Orava se on
Orava se on
Vastustamaton
Säv ja san: Pekka Ruuska
[/q]
huomenna on taas perjantai o/
[q]thomas, 25.3.2010 19:47:
---
ipe, 25.3.2010 19:39:
Orava se on
Säv ja san: Pekka Ruuska
---
huomenna on taas perjantai o/
[/q]
naama-naamat paska-renkutus *toktok*
[q]FrejaYhteinen hautapaikka? Tuo laulu tuntuu sellaiselta, että sanoittaja on jo kaiken keksinyt pienestä mielestään, ja päättää kirjoittaa hautapaikasta.
[/q]
Yhteisellä hautapaikalla tarkoittaa hän sitä kun pariskunta haudataan vierekkäin. Mun mielestä tuossa on lueteltuna kaikki avioliiton clicheet, mutta ei näköjään aukea kaikille
[q]spaze, 25.3.2010 20:36:
Yhteisellä hautapaikalla tarkoittaa hän sitä kun pariskunta haudataan vierekkäin.
[/q]
Tiedän kyllä. :D
töissä joutuu kuuntelee radio suomee ni se uus tango kuningas on ihan hirvee. meiän koiraki laulaa paremmin..
edit: ainii täs tarkotettii noit laulun sanoja. enpäs osaa sanoo..
[q]jokke_, 25.3.2010 21:15:
töissä joutuu kuuntelee radio suomee ni se uus tango kuningas on ihan hirvee. meiän koiraki laulaa paremmin..
[/q]
Mä joudun perkele kuuntelemaan likkojen kikatusta ja juoruja kun mun työpiste on ihan meidän keittiön vieressä.
Onneksi mulla iKapseli töissä josta voi kuunnella jotain muuta ku Jannan ja Raimon (nimiä muutettu suojatakseen asianomaisten yksityisyyttä vaikka he siitä viis välittävät keittiössä) viimeöisistä seikkailuista.
[/q]
Näähän nyt on aika itsestäänselvyyksiä Nyt on tullut poppia, suomi-iskelmää ja lastenlauluja... pitäisiköhän otsikkoa muuttaa ja rajata keskustelu näin klubituksessa elektroniseen musiikkiin...
I am Jonathan from Spotify!
Theres a bullet in my gun.... theres a fire in my heart :D
[q]Needless, 25.3.2010 18:48:
adonis - we're rockin down the house <3
[/q]
mitä paskaa toiha o kovin!
[q]lohikarme, 25.3.2010 21:24:
[/q]
Kyl :D Toinen on Matt Darey feat. Marcella Woods - Beautiful yyyyyyyyyh noi vokaalit on niiiin kauheat, vaikka biisi onkin kyl klassikko...
edit: linkki
DT8 Feat. Roxanne Wilde - Destination
Muilta kun tuli vieressä ilopissat housuun niin mää se vaan ihmettelin että onpas kakat ja kornit voksut.
Ei sais dissata suomisaundii mut kyl Chorale on vetäny pari kertaa pohjat. Oletusarvosesti voidaan sanoo et konemusassa mua vituttaa vokaalit lähes aina, paria poikkeusta lukuun ottamatta.
Vokooderi on kans sellanen helvetinkone et pitäis kieltää, en vaan voi sietää sitä jostain syystä.
Yo listen up here's a story
About a little guy that lives in a blue world
And all day and all night and everything he sees
Is just blue like him inside and outside
Blue his house with a blue little window
And a blue corvette
And everything is blue for him and hisself
And everybody around
Cos he ain't got nobody to listen to
I'm blue da ba dee da ba die...
I have a blue house with a blue window.
Blue is the colour of all that I wear.
Blue are the streets and all the trees are too.
I have a girlfriend and she is so blue.
Blue are the people here that walk around,
Blue like my corvette, it's standing outside.
Blue are the words I say and what I think.
Blue are the feelings that live inside me.
I have a blue house with a blue window.
Blue is the colour of all that I wear.
Blue are the streets and all the trees are too.
I have a girlfriend and she is so blue.
Blue are the people here that walk around,
Blue like my corvette, it's standing outside.
Blue are the words I say and what I think.
Blue are the feelings that live inside me.
Inside and outside blue his house
With the blue little window and a blue corvette
And everything is blue for him and hisself
And everybody around cause he aint got
Nobody to listen to
I'm blue (if I was green I would die)
[/q]
Sama homma, radiosuomi soi.
en tiedä biisiä mut sanat "toiset meistä on laivoja, toiset meistä on lokkeja" WTF?!
[q]mikke, 25.3.2010 21:43:
---
lohikarme, 25.3.2010 21:24:
---
Kyl :D Toinen on Matt Darey feat. Marcella Woods - Beautiful yyyyyyyyyh noi vokaalit on niiiin kauheat, vaikka biisi onkin kyl klassikko...
edit: linkki
[/q]
Mit vit. Kumpikin on classikoita ja ihan yber tykyttäviä ollut aina. Gamemasterit, liquidskiesit ja muut raikas nuoruudes niin hitosti ettei mitään järkeä ja tottakai nuo kaks yllämainittua mukana. :)
Kyllä trana nuoren miehen tiellä piti. Ah niitä aikoja. Tribes1 ja kunnon trana pauhaamas kun sniputti menemään laser sniperillä immeisiä.
noh nyt kun sentimentaaliset hetket on saatu ohitse niin voisikin miettiä, että mikäs nyt itsestä sitten olisi paskaa tässä makuasioiden kalistelussa.
Tää on itseasiassa hankalaa kun en oo koskaan miettinyt tälläsiä asioita, enemmänkin vaan noita mistä oon tykännyt.
No tässä on yks jonka sanat on jopa mulle liian pelleillyä ettei mitään jakoa. Eli Power Of American Natives =
I belive in power of american natives ja sitä sitten hoilataan koko kappale. Jep niin parhautta.
Vastaisin tähän että...
about joka ikinen Scooterin julkaisema biisi (paitsi tietty ne alkuaikojan instrumentaaliträkit)
Henk.koht. suosikki-inhokkejani ovat "How Much is The Fish", "Call Me Manana" ja tietysti "Fire"...josta tässä pätkä:
"Switch off the lights, and close your eyes.
Feel the energy inside.
Chillibow, chillibow, chillibow.
Fire!!!
Fire!!!
Allright! Sharp in the mix. Get the pressure!
You've had the time to rest, which is coming to an end and we start again.
Back to the family, a guaranteed emergency, the radical MC HP's got the melody.
One, two, three ...
Fire!!!
Sharp in the mix. Do all kind of tricks!
Up to the pressure, feeling the kicks.
You love the sound, we need you to go.
Up and down, chillibow, chillibow.
Back to the family, a guaranteed emergency, the radical MC HP's got the melody.
One, two, three ...
Fire!!!"
Melko jäätävää matskua, sanoisin
[q]Cloud, 25.3.2010 23:21:
I belive in power of american natives ja sitä sitten hoilataan koko kappale. Jep niin parhautta.
[/q]Jos ruvetaan sille linjalle että yhden samplen toistamisen vuoksi ruvetaan haukkumaan surkeaksi sanoitukseksi (joka ei ehkä kuitenkaan oo kauhean hyvä lähtökohta arvostelulle), niin kyllä siinä oman ääneni kerää tässä aiheessa BK - Bad Ass. Muuten mä olen niin naiivi ja lapsenmielinen vokaalien rakastaja ettei kyllä kokonaisista sanoituksista heti tule mitään mieleen (no ok, Scooter kyllä), mutta toisaalta mähän en ikinä kuuntelekaan mitään paskaa musaa...
[q]Riku, 25.3.2010 23:45:
Jos ruvetaan sille linjalle että yhden samplen toistamisen vuoksi ruvetaan haukkumaan surkeaksi sanoitukseksi (joka ei ehkä kuitenkaan oo kauhean hyvä lähtökohta arvostelulle), niin kyllä siinä oman ääneni kerää tässä aiheessa BK - Bad Ass. Muuten mä olen niin naiivi ja lapsenmielinen vokaalien rakastaja ettei kyllä kokonaisista sanoituksista heti tule mitään mieleen, mutta toisaalta mähän en ikinä kuuntelekaan mitään paskaa musaa...
[/q]
Niin ehkä se on huono lähtökohta. Tosin itse en pidä tuosta sanoituksesta johtuuko se sitten että siinä on vain tuo yksi vai siitä että minusta tuo lause ei ole mitenkään super hienoa tai hyvä muutenkaan vai yhdessä kummastakin.
Itse saatankin kuunnella paskaa musaa mutten silti osaa järin paljon mennä sanomaan huonoja sanoituksia. Kokonaisuus se mulle on tähän mennessä ratkaissut tykkäämiset.