Mitä eläintä muistutat?
[q]Petunia:-clip-[/q]
Oletko ihan varma, ettet ole tyttöystäväni kadonnut kaksonen tms
[q]Petunia:
"Muisti kuin kultakalalla"
Hyvin sanottu mutta valitettavan totta,ainakin mulla
Välillä oikeesti pitäis roikkuu joku muistilappuvihkonen kaulassa jotta muistaisin mitä mun piti oikeesti seuraavaksi tehdä ja.....ja....[/q]
Mut sit sä kuitenkin unohtaisit että sulla on se vihkonen kaulassa Tai niin ainakin mulle kävis
[q]Mila.M
Pupua*pupu**pupu*
PupuPower![/q]
*pupu**joo*
Noi kissan piirteet sopii kyl muhun kun valettu
Joten enköhän mäkin oo ihana kisuliini ( jonka ulkokuoren sisällä on piilevä peto )
Sopii kovin hyvin tännekkin nuo kissan piirteet.
Voisimpa vielä lisätä semmoisenkin mitä ainakin meidän siskon kissalla on tapana, että
- Jos minä kaipaan huomiota, niin itse tulen pyytämään sitä, enkä kaipaa kokoajan silittämistä ja hellimistä.
Mutta jos minua ei huomioida tarpeen vaatiessa, hyppään mielelläni syliin [kun sitä kumminkin halutaan] kerjäämään ja räpsyttelemään silmiäni, ja ilmoittamaan että minä olen tässä, vain sinulle. Ja ikinä ei voi olla niin huono hetki ettei minua ehtisi hetken helliä.
Ainakin niin tuo siskon kissa tuppaa tekemään, samoin kuin minä.
Ja jumakekkuli jos joku ei hellikkään silloin kun sitä tullaan pyytämään.
Että niin, itsekkin totean itseni kissaksi.
ankkaa
MURMELIA! :D
ehdottomasti kissaa
Kiimassa oleva jakkihärkä. Tykkää erityisesti vuorikiihokeista. Sanoo Nam :)
On mua apinaksikin sanottu :D
Karhu.. toivottavasti ainaki :)
Leppoisa tasan siihen saakka ku hommat muuttuu sellaseksi mikä edellyttää vähemmän lepposaa toimintaa..
kummituseläin!!!*iloinen* eka olin että voi ei, mut sit kun näin minkä näkösiä ne on niin voi että tuli hyvä mieli..! jos ette tiedä niin kattokaa mun profiili.. eikö oo IHANA!!!
koira(spaniel).... johtuu pitkälti varmaan luonteenpiirteistä ja ruskeista silmistä.*hihu*
kohteliaisuutena kuullut muutaman kerran.
Sutta, tai Tim Dusterin koiraa. (tai näin ihmiset väittää et se näyttää ihan multa)
[q]Ritu_:
Fretiksi on haukuttu...
[/q]
Älä tuu mun lähelle!
ulkonäöstä en tiiä, mut luonne on yhdistelmä leijonaa, laiskiaista, koiraa, kissaa ja harakkaa...
Viimeks bambia a.k.a kaurista. Yks poika sano mulle et näytän ihan liukastelevalta bambilta tanssiessani. :D Lapsuudenkaveri sanoo et kettua, ulkonäöltä ja ehkä vähän luonteeltakin.
viskisieppo .... oli ihan pakko*ding*
dobermanni
en ole ikinä osannut vastata tähän kysymykseen.
Skunkkia luulisin, eikä pelkästään hajun perusteella,*nauru* mäyräksikin on sanottu