Mitä eläintä muistutat?
Kotikissaa... kuulemma sellasta jonka pohjaväri on musta ja jolla on harmaita raitoja. Itse saattaisin kyllä mieltää iseni myös koko harmaaksi..ehkä siksi kun pidän harmaista kissoista.
Toisinaan kuulemma muistutan edesmennyttä marsuani... Pelottavaa!!!!
Kuulema Mangustia Mangustit on just Jeeees
Musta on nytten tullut sopuli. olen pieni ja pyöreä pulloposki, ainakin kultani mukaan.
Tosi kiva. nooh, ehkä se pitää ottaa kohteliaisuutena
Varmaan jotain luikeroo*nauru*
Kaverit ja siskot kutsuu ketuksi ja itsekin tunnistan sen itsessäni. Muistutan sitä ulkonäöltä ja joiltakin ominaisuuksiltani -oon sopeutumiskykyinen, ovela yms.
meduusaa ja jänistä.
laiskiainen
[q]e-will:
kepaania*
*(kepaani elää turkin vuoristossa ja on pieni pötkyläinen eläin. se kuluttaa päivänsä nurmella pyörien hitaasti akselinsa ympäri päivästä toiseen. Suomessa kepaaneja käytetään yleisimmin kebab-ravintoloissa kebab-annoksiin.)
[/q]
Toi oli hyvä =) tosin mitä rotua sä olet? niitäkin on monta =)
Varmaan lehmää jolla on kaiken lisäks -hullun-lehmän-tauti-*igor*
Mesimäyrä.
Ne on oikeesti maailman kovimpia jätkiä.
edit: ehkä tää menis enemmänkin kastiin "mikä eläin tahtoisit olla" *nauru*, mut menköön
joku aivoton karhu joka hässii kelopuuta..
nuuskamuikkusta
älkääkä väittäkö ettei se ole eläin! ihan varmasti on!
Pingviiniä tai kasiilia, päivästä riippuen.
Risteytys Sylvesteriä, Tipiä ja Kelju K kojoottia. Joskus yhtä paniikissa kuin Tipi, jahtaan kuin Sylvesteri ja päädyn monen monta metriä maan sisälle niin kuin Kelju K kojootti. Ei ole elämä helppoa, mutta ainakin on mukavaa, paikotellen.
[q]mrpiglet:
Risteytys Sylvesteriä, Tipiä ja Kelju K kojoottia. Joskus yhtä paniikissa kuin Tipi, jahtaan kuin Sylvesteri ja päädyn monen monta metriä maan sisälle niin kuin Kelju K kojootti. Ei ole elämä helppoa, mutta ainakin on mukavaa, paikotellen.
[/q]
Vuosipäivänne lähestyessä olet siis Tipi?
[q]discopöllö:
---
Vuosipäivänne lähestyessä olet siis Tipi?
[/q]
Hyperaktiivinen Tipi... pelottaa jo valmiiksi!
kummituseläintä O_O ..ja toivottavasti vähän perhosta
liejoona jolla on pöllön aivot.
aina niin viisas ja itseärakastava....mukamas maaliman omistaja..
:(
Mitä vaan rekan alle jäänyttä elikkoa...*poks*