Afternoon In The Sun 2003 16.8.2003 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

No katsohan, Martin perusti sitten keskustelu-topicinkin näille.

Joo, toivotaan sään suhteen parasta. Lineup alkaa olemaan tossa, tosin Ilsu pitää vahvistaa ja yksi viime vuonnakin yllätyksellistä soundia tarjonnut mies lisätään vielä huomisissa tohon päälle. Jonkinlaisen suuntaa-antavan soittoaikataulunkin kyhään jossain vaiheessa että viime vuoden kaaoksesta dekkien takana säästytään. Itse en tänä vuonna yleisöä säästääkseni soita muuta kuin suutani.

Neppisrata suunnitellaan viime vuoden mestarin pyynnöstä etukäteen ja heitän piirroksen suunnitellusta rataprofiilista tänne sen valmistuttua. Yksi hyppyri on mukaan mahdutettava, siinä tuppaavat erottumaan miehet ja naiset akanoista viimeistään.

...ja *sydän* Twister *sydän*. En kyllä välttis itse uskaltaudu pelaamaan, mutta kiitokset etukäteen Sintulle että tuot pelivälineen paikalle.

Olikos täällä cd-pyörittimet, vai otanko omat mukaan? :)

Ja saiko neppiskabassa käyttää omia (sallituissa rajoissa modattuja) ajokkeja?

[muokattu 28.7.2003 21:46]

[q]akir0:
Olikos täällä cd-pyörittimet, vai otanko omat mukaan? :)

Ja saiko neppiskabassa käyttää omia (sallituissa rajoissa modattuja) ajokkeja?
[/q]

Ilmeisesti vain teknarit tulossa, joten ota toki omat jos viitsit niin saadaan sekin hoitoon ja kiitos etukäteen. *sydän*

Neppisskabassa voidaan pitää erikseen luokka modatuille autoille jos niitä on tarpeeksi sellaiseen, mutta itse ”virallinen” (Hohoh, mikä sana käytettäväksi tällaisessa yhteydessä) skaba käydään kyllä ihan vakiomallisilla autoilla että kaikki ovat samalla viivalla. :)

Onko sulla Impulsen jälkeen purkuja, vai lähdettekö samaa matkaa sieltä mun ja Annen kanssa Keravaa kohti? Ohjelmassa muutama tunti unta ennen neppisradan duunaamista Hietsuun.

a mighty kiksu evening, one might say

[q]ezzy:
a mighty kiksu evening, one might say
[/q]

Eikä vain kiksu ;)

luulisin olevani mukana *joo**plur*

Lineupiin lisätty viimeinen nimi.

Edit: No, sittemmin ilmeni että se jäi vasta toiseksi viimekseksi, joten katsotaan millaisina B2B-juttuja saadaan rakennella. Sopu sijaa antaa, niin viimeksikin.

[muokattu 30.7.2003 20:07]

Jahas. Millähä mä yllättäisin. Enpä kai millään. Diskoillaan. :)

[q]Jone:
Onko sulla Impulsen jälkeen purkuja, vai lähdettekö samaa matkaa sieltä mun ja Annen kanssa Keravaa kohti? Ohjelmassa muutama tunti unta ennen neppisradan duunaamista Hietsuun. *vink*[/q]
Luulen saavani purkutuomion Impulseissa, joten saavun päivemmällä kunhan tärinöistä toivun. Ja tuon tosiaan cd-soitantavälineet mukanain. [edit] typo

[muokattu 29.7.2003 19:10]

Tää pitäis kyl tulla todistaa...

Pitääpä tulla jammailemaan*heiii*!

[q]Jone:

Neppisrata suunnitellaan viime vuoden mestarin pyynnöstä etukäteen ja heitän piirroksen suunnitellusta rataprofiilista tänne sen valmistuttua. Yksi hyppyri on mukaan mahdutettava, siinä tuppaavat erottumaan miehet ja naiset akanoista viimeistään.
[/q]
pointtihan on siina etta sita pitaa saada kommentoida ja tehda muutosehdotuksia jotta radasta tulisi tarpeeksi tasapainoinen koko matkalta. yks hemmetin pitka suora olis ROK! =) (siis sellanen josta tarpeeks taidolla paasee yhdella, mutta kuitenkaan siihen ei pahinkaan kasi tuhraa kolmea vuoroa kauempaa

[muokattu 30.7.2003 16:46]

tokihan lippumiehet radanvarteen esim. ”epämääräistä nestettä radalla - rata liukas” -lippu :)

[q]Disco Stu:
pointtihan on siina etta sita pitaa saada kommentoida ja tehda muutosehdotuksia jotta radasta tulisi tarpeeksi tasapainoinen koko matkalta. yks hemmetin pitka suora olis ROK! =) (siis sellanen josta tarpeeks taidolla paasee yhdella, mutta kuitenkaan siihen ei pahinkaan kasi tuhraa kolmea vuoroa kauempaa
[/q]

Yksi kunnon leveä suora, yksi hyppyri ja yksi pitkä (ainakin teoriassa yhdellä nepillä selvitettävä) kurvi kunnon kallistuksella... Hms. Mitähän kaikkea muuta kivaa tohon keksisi? Koitan viikonlopun aikana saada ekan ehdotuksen rataprofiilista nähtäväksi, jotta siihen pääsee sitten ehdottamaan parannuksia.

Niillä lasten pikkulapiolla radan duunailusta ei kyllä meinannut tulla viime vuonna mitään, joten tänä vuonna pitää varata hyvin aikaa ja kunnon työkalut, I suppose. :)

Hmm, pitäisköhän tulla*pelle*

[q]Jone:
...ja *sydän* Twister *sydän*. En kyllä välttis itse uskaltaudu pelaamaan, mutta kiitokset etukäteen Sintulle että tuot pelivälineen paikalle.
[/q]

Eipä mittään Mä lupaan haastaa ihan kenet vaan Twisterissä... Harjoitusta ei tältä kesältä ole kovin paljoa, että oon helpohko vastus kaiken lisäksi... Kukaan mukana?

Joo twisteriä pitää koittaa niin on ainakin muilla hauskaa

[q]BlueWind:
---
Jone:

---

Eipä mittään Mä lupaan haastaa ihan kenet vaan Twisterissä... Harjoitusta ei tältä kesältä ole kovin paljoa, että oon helpohko vastus kaiken lisäksi... Kukaan mukana?
[/q]

ei twisteriä mulle nauran kyllä mieluusti vieressä

Ja onhan tää mulle Helsinki-debyytti. :)

Toivottovasti sää suosii. :)

Tiskako Konnektion tuo parasta pepunheiluntaa mukanaan.

(ai itku sen siitä saa kun painaa nappulaa keskustele aiheesta. :/ mutta infoa.>)

Hietsu / Hki
klo. 14 ->
Ilmainen

Djt:
pHaze. (Absolute SPP Ownage)
Ezzy. (Tiksi Massive)
[o]Diffás. (Tsikako Konnektion) [/o]
[o]Akir0. (Impulse) [/o]
Kolme (El departamento de antenas)
Zwek. (Kallion kovis)

Afternoon in the Sun = Jonen Synttäribileet (1/4 vuosisataa).

Viime vuoden tapaan bileet järjestetään Hietsussa säävarauksella.
Jos paistaa niin party on, jos ei niin off.

Ohjelmassa:
- Poikkeuksellisia settejä poikkeuksellisilta DJ:ltä
- Hyvää seuraa ja aurinkoa
- Neppisskabailua, Viime vuoden mestari Yana puolustaa mestaruuttaan
- Twister, vuoden trendikkäin välilevyjen paikaltaanluiskauttaja peliksi, on paikalla myös

[muokattu 16.8.2003 13:48]

O