Afternoon In The Sun 2003 16.8.2003 @ Helsinki
[q]diffas:
Ja onhan tää mulle Helsinki-debyytti. :)
[/q]
Tästä tuleeki varsinainen DJ:den heavy weight
championship Viel jos olis Karo mestoil nii
nähtäis kuka on raskaan sarjan mestari *plur**uros*
Mul on kyl sellaset killerit nyt varattuna
pakkiin että mestaruus on taattu
Ne on luvannu huonoa säätä lauantaiks
http://www.foreca.com/fin/saa/main.php?c=fin&t=3-5 vettä ne näköjään tällä hetkellä manailevat onko backup plääniä??
[q]Tres:
Mul on kyl sellaset killerit nyt varattuna
pakkiin että mestaruus on taattu
[/q]
alipainoiset sintit heitetään takas mereen
NO DICE.
(vituttaa, kulahti toisesta levarista neula...aika yykaakoo-pystyyn-settiä siis luvasssa.)
[muokattu 13.8.2003 00:17]
[q]Tres:
[/q]
Eh. Karo lie valtion palveluksessa kiinni. niin
Mutta yksi kilpalija vähemmän ;)
Ezzy, kaikki tuo omat neulat mukanaan. eh eh.
Mitä säähän tulee niin aina voi ottaa eroottisen sadetanssin.
dancin' in the rain ....*igor*
Hemmetin hemmetin hemmetti.
Sääkartat näyttävät vähän siltä että tapahtumasta saattaa tulla Afternoon in the Rain:
http://www.foreca.com/fin/saa/
Toivottavasti näin ei kuitenkaan pääse käymään, koska siinä tapauksessa tapahtuma luonnollisesti peruutetaan. Sisätiloihin siirtämistäkin on harkittu, mutta tästä ajatuksesta on luovuttu sen takia että tapahtuman oleelliset elementit kärsisivät. Kannattaa tarkastaa Klubituksesta vielä huomenna mihin on päädytty, mutta luonnollisesti haluan synttärini pitää jos näyttää vähänkin siltä että se on mahdollista. Muutenhan mä olen ihan lirissä; joudun yksin juomaan kaikki Cavat ja sellaisesta määrästä tulee pirunmoinen päänsärky.
Ai niin, tässä alustava ja joustava soittojärjestys:
14.00 - 15.00 : Zwek (Kallion kovis)
15.00 - 16.00 : Akir0 (Impulse)
16.00 - 17.00 : Kolme (El departamento de antenas)
17.00 - 18.00 : Ezzy (Tiksi Massive)
18.00 - 19.00 : Diffás (Tsikako Konnektion)
19.00 - end : pHaze (Absolute SPP Ownage)
Ajat ovat täysin viitteellisiä, mutta jonkinlainen aikataulu tehtiin viimevuotisen dekkien takaisen kaaoksen estämiseksi. Jos joku aika ei jollekin artisteista sovi, niin asiasta minulle ilmoittamalla hommaa sorvataan uudestaan.
Näillä näkymin et pääse paikalle, syynä muutto :(
Pitäkää hauskaa & nauttikaa.. ja JONELLE MEGA SYNTTÄRI ONNITTELUT :)
.m
[q]flaikku:
Näillä näkymin et pääse paikalle, syynä muutto :(
Pitäkää hauskaa & nauttikaa.. ja JONELLE MEGA SYNTTÄRI ONNITTELUT :)
.m
[/q]
Juu, näin kuulin ja sen takia nimeäsi ei aikataulussa olekaan. Ota muutto iisisti ja kiitokset onnitteluista.
Skiguli, unohdin iha tän, toivottavasti sää suosii ni varmasti oon paikalla. Luvattu vodaa 3 päiväks
joo, toivottavasti sää hellii, kuten viime vuonna.
joku vois btw roudata MD:n mestoille. mulla on kyllä muutama ylim. levy.
Sää on yhä edelleen valitettavan epävakainen, mutta päätimme että Hietsuilut yritetään pitää siitä huolimatta sormet ristissä. Afternoon in the Sunissa on tuskin tarjolla pilvettömältä taivaalta porottavaa aurinkoa viime vuoden tapaan, mutta toivotaan nyt ettei siellä ainakaan sataisi.
Jos bileet keskeytyvät sään vielä huonompaan suuntaan muuttumisen takia niin ilmoitamme siitä jonkun kautta täällä.
Paljon onnea Jone-sedälle.
Yritetään päästä paikalle, toivottavasti säät suosivat.
[q]Jone:
Sää on yhä edelleen valitettavan epävakainen, mutta päätimme että Hietsuilut yritetään pitää siitä huolimatta sormet ristissä. Afternoon in the Sunissa on tuskin tarjolla pilvettömältä taivaalta porottavaa aurinkoa viime vuoden tapaan, mutta toivotaan nyt ettei siellä ainakaan sataisi.
Jos bileet keskeytyvät sään vielä huonompaan suuntaan muuttumisen takia niin ilmoitamme siitä jonkun kautta täällä.
[/q]
mulle voi laittaa esim viestii jos tulee muutosta peliin kun en pääse sinne..Voin inffoo kansaa tänne sit . Meen äidin luokse kohta syömään, mut äidilläkin on netti et pääsen koneen äärelle sielläkin, toivotan teille hyviä säitä ja Jone paljon onnea viellä kerran.
nro on : 041-5853518
Hietsun täsmäsään kulloisellakin hetkellä saa numerosta 040-7021070.
PAAAAALJON ONNNEEEAAAA VAAAAN, ÄRSYTTÄVÄLLE PERSE APINALLEEEEE!!!
*nauru**nauru**nauru*
....no ei vaineskaan vaan paljon onnea ja hyvää Jonelle 2003!!
Uutta uutisointia asiasta:
Bileiden alku siirtyy puolesta tunnista tuntiin, koska aggregaattia varten vuokrattu peräkärry ei ole vielä saapunut.
Valitettavasti myöskin kaksi pidemmältä tulevaa dj:tä, Akir0 ja Diffás, hyvin ymmärrettävästi peruuttivat koska sää on epävarma.
Soittojärjestyy muuttuu muotoon Zwek -> Ezzy -> Kolme -> pHaze, ajat joustavat miesten kunnon mukaan.
....ja pilvipeite Helsingin yllä rakoilee - Aurinkokin on nähty!
-> Hietsu, nähdään siellä pian.
jone olet pelastaja 2003!! \ o /
Joo valitettavasti en pääse paikalle syystä että.
Huoh. no joskus toiste sitten.
[o]Diffás (Tsikako Konnektion)[/o]
Mut onnittelua Jonelle. ISOSTI!
kirkastuu kokoajan =)