Mensan älykkyystesti

Back to tv, radio, leffat, web O

hähä :DDD 102 pojoo tuli

123

Tulokseksi tuli 130, mutta kyl ne loput 6 meni täysin lotolla...

stupido mina stupido stupido

156.
Jees, loppupään tehtävistä osasin omasta mielestä sen missä on musta neliö keskellä. Olin tän kyllä joskus vuosi sitten jo tehnyt.

edit: meinas lipsahtaa tulokseen 1 piste liikaa. Eipä toi muisti ainakaan toimi mitenkään erikoisen hyvin

148. se viimenen oli ainut mihin en löytäny pienintäkään logiikkaa Muihin luulin löytäväni jonkun loogisen ratkaisut, ilmeisesti ei kuitenkaan aina ne oikeat.

mä en nyt päässyt kokeilee tätä kun ei ole flässii duunissa, muuta joskus olen englanninkielisen version tehnyt ihan hyvillä tuloksilla...

..mutta oliko tässäkin vain jatka sarjaa tai kuviota tehtäviä? siis matemaattista havaintokykyä mittaavia tehtäviä?

sehän on vain yksi osa ihmisen älykkyyttä.. itseasiassa mensasta joku heppu kerran haastattelussa sanoi että tosi älykkyys on kyky käyttää oppimaansa hyväkseen.. olen samaa mieltä

156

Kertokaas nyt joku tehtävän 35 vastaus, ja miksi se on se. Ei voi ymmärtää.

Käykääs huviksenne joskus tekemässä virallinen älykkyystesti ja verratkaa tulosta. Itse ainakin saan näistä nettitesteistä aina huonompia tuloksia jostain syystä kuin siitä oikeasta.. =/

Veikaus tulos 89

133 tuli... Joskus 15-vuotiaana tehdessäni sain 147.

148 pari oli sellasta mistä ei saanu mitään selkoa :)

156 näytti tulevan. Lopussa alko keskittyminen vähän rakoilemaan, kun piti keskustella samaan aikaan irkissä Mut joh, eipä se keskittyminenkään varmaan niitä viimesiä ois avannut.

Näihin on joskus vähän vaikea suhtautua, kun on niin monen moista älykkyyttä olemassa. Mut kaipa tästä jotkin raamit voi muotoilla, jos niikseen haluaa.

[q]mekaanikko:
Käykääs huviksenne joskus tekemässä virallinen älykkyystesti ja verratkaa tulosta. Itse ainakin saan näistä nettitesteistä aina huonompia tuloksia jostain syystä kuin siitä oikeasta.. =/
[/q]

Mulla oli juuri päinvastoin. Sain aina jotain ihan hulluja lukemia noista nettitesteistä (tästäkin), mutta sitten kun kävin itse testissä, jäin pisteen vajaaksi. :(

http://www.tyottomat.org
työttömyydestä keskustelua, rekistöröitykää forumille!

[q]mekaanikko:
[/q]

Oho! Taitaa herua jäsenyys jos näin on!

nää testithän on suuntaa antavia, ja usein lähes poikkeuksetta suurin osa ihmisistä ainakin mitä nyt oon suurimmalla osalla foorumeista joilla olen ollut niin toi miten keskiverto-älykkäitä ihmisiä ei olisi paljon nimeksikään. eli siis näistä testeistä tulee liikaa lähes kaikille pisteitä verrattuna oikeaan älykkyystestiin, tai sitten porukka kusettaa

mut kivasti meni silti aika, taisin kyllä tuloksen laittaa aikasemmin tähän threadiin.

edit: joo, olis voinu lukee noita aikasempia postauksia niin olis selvinnyt

edit 2:
-----------------------
tein muuten toisen IQ testin kanssa, tässä tuli kattavampi analyysi ja vaikka näihin testeihin pitäisikin aina suhtautua varauksella niin 100% meni nappiin noi et miten mun älykkyys jakaantuu eri älykkyyden tyyppeihin.

spastinen älykkyys oli prosentteina 98% (juu, oli käytössä noissa erotteluissa skaala 0-100%, 50% @ keskiverto), vahvoina kakkosina tuli visuaalinen (termiä en muista enää) siinä 80% kieppeillä ja yleistieto 92%

ne mitkä tasapainotti sit oli matemaattinen joka meni jonnekkin 40%, logiikka, ~50%, lähimuisti 38%, verbaalinen ~60%

[q]darkfr:
eli siis näistä testeistä tulee liikaa lähes kaikille pisteitä verrattuna oikeaan älykkyystestiin, tai sitten porukka kusettaa
[/q]

Tai sitten ei. Selitys suht korkeille pisteille taitaa olla jo pariin kertaan kerrattu tässäkin threadissa.

Hmm,joku fiksuhan voisi kertoa,et mitä konkreettista hyötyä on mensan jäsenyydestä

O