Henkinen ikä

Back to tv, radio, leffat, web O

[q]sapeli, 25.4.2005 16:29:
---
sapeli, 4.11.2004 15:29:
---
sapeli:
Hei, aika hienoa - mä oon just itteni ikäinen! Mun mielestä on turhaa huolehtia liika vanhuusmurheista, ja on kanssa kiva ettei ole elämä liian vakavaa - mutta on sitten tietenkin asioita mitkä täytyy ottaa vakavastikin.

---
sapeli:
mielenkiintoista... olen ikääntynyt henkisesti edellisen parin kuukauden aikana noin neljä vuotta se on kai ihan hyvä asia... onhan?
---
Ja nyt, olen nuortunut yhdeksäntoista vuoden mainioon ikään - seura tekee kaltaisekseen? Heitteleekö nuo tulokset kaikilla näin paljon? Siis about kolmen kuukauden sisällä heittoa kertyi 9 vuotta
---
No niin, 5 kuukautta taas mennyt ja nyt ikäni on - ta-ta-ta-daaa: 29 vuotta. Eli, ensin olin 24, sitten 28, sitten 19, ja nyt 29. Heittelee kyllä aika reippaasti
[/q]

Yhä 29 (Just checking)

Tosin tässä välissä ehdin vanhenemaan yhden oikean vuoden

Mä oon edelleen henkisesti 16. Mutta se tavallaan sopii pinkkiin, joten varmaan ihan hyvä. Ja sitten ei vanhene ikinä. Joku persoonallisuustesti väitti että mulla on joku Peter Pan-homma... Sehän on vain viehättävää...? Kai?*justjoo*

[q]Freja, 24.4.2005 18:54:
Voi ei 31. Pelottavaa.
[/q]

Noh, nyt testin tehdessäni olin 34. Oivoi. Minä, joka rääyn vähänkin kaikesta jos jokin menee pieleen, olen henkisesti muka 34. in my ass.

Uuuuaah 18 vuotta ^______^ Jopa nousi viime testauksesta kahdella.
Lähipiiri tosin väittää tämän vaihtelevan 12 ja 50 välillä, päivästä riippuen :D

mä en tajua miten voin olla noin vanha: Henkinen ikäsi on 31 vuotta.

tyhmä testi :(

riippuu mielentilasta. kyllä kaikilla on jonkinlainen sisäinen teini ja sisäinen kakara
(tai ainakin mulla on -> ownage)

jos on hyvä meininki tai känni nii sit menee ihan selkeesti teiniksi
mutta yleensä se on 19v. (oo äm KEE) %)

25 :D todellinen ikä 21

21v oon tainnu vähän kasvaa sitten viime yrittämästä *joo**ding*

MIttarin mukaan vielläkin siin 28 seutuvilla.. fyysisesi 19... mut tunnen olevani henkisesti katkera 70:nen... terkkuja veli puolelle;)

Henkinen ikäsi on 25 vuotta.
meni pikkasen ylä kanttii... mut ei se mitää... 6 vuotta sinne tänne...!!

Joo-o... 17 wee... ihunaa

Henkinen ikä 23, oikea 19... Niinhän sitä sanotaan, että alalleni pitäisi yli kaksikymppisenä vasta ryhtyä... ;)

[q]Fyraett, 13.11.2003 19:40:
Puolvuotta sit ku tein saman testin nii henkinen ikäni oli 14 piti kyl paikkansa..Mut nyt ku tein (enkä oo muuttunu ollenkaa) nii ”Henkinen ikäsi on 17 vuotta”
[/q]

haha :D oon nytte 16

Nyyyyyyyyh, mun henkinen ikä on tippunu... :D
Henkinen ikäsi on 21 vuotta.

hih, ja mä oon taas pari vuotta vanhempi

16v. !!

Henkinen ikäsi on 40 vuotta. *ding**hmph*

Henkinen ikäsi on 34 vuotta (edellinen tulos 37)

17.

..Heh, ei vissii tee hyvää olla tarhassa töissä ja hoitaa 1-3 vuotiaita.

kappas, henkinen ikä on noussut 27 vuoteen. viimeksi kun tein, niin se taisi olla about 22.

17v No tää nyt ei tullu mitenkään yllätyksen varmaan kenellekkään....

O