Henkinen ikä
Omg, nyt on jotain vialla ja pahasti! Sain tulokseksi 17 vuotta vaikka se on aikasemmin ollut jotain kymmenen vuotta enemmän
No hitto, ei se ollutkaan tippunut kuin vuodella, mutta sitä ennen se oli 30.
Heitti +2 :lla ..Jes! Musta on tullut aikuinen*aplodit*
3vuotta heitti *böö*.
Tein testin uusiks ja: Henkinen ikäsi on 13 vuotta 7 vuotta hutiin ja 98% saman ikäsistä on henkisesti vanhempia!
sweet 16
[q]Kri$$ G, 12.10.2005 01:56:
Tein testin uusiks ja: Henkinen ikäsi on 13 vuotta 7 vuotta hutiin ja 98% saman ikäsistä on henkisesti vanhempia!
[/q]
mä sain kans uusintakierroksella 14 vuotta...oon tainnu ottaa takapakkii viime aikoina*nauru*
Henkinen ikäsi on 34 vuotta.
Jumalauta...30:n kriisi iski samantien...
seki viel et vaa 4% kärsii samasta kriisistä...
Juu... toi testi arvas oikein. Mähän oon 27
27.. hö
Näköjään 23-v eli aika lähelle meni tosin muistaakseni kun viimeksi kokeilin, niin tuli hieman enemmän.. No joo aika sama :)
Henkinen ikäsi on 31 vuotta.
Kai sitä on tuohon tyytyminen, ei se niin paljon heitä. Elämäni on jo takanapäin.*igor*
16v..... viimeks ku tein olin joku 16 ja sillo sano et oon +24v..... no ainakin kehitys on oikeeseen suuntaan..*iloinen*
Henkinen ikäsi on 25 vuotta.
Olen 43...............SIIS 43!!!!!!!!!!!!!*ding*miten se voi olla mahdollista????????????*hmph*
olen vanha mummo.............................*nyyh*
[q]Crazybattery, 27.10.2005 20:07:
Olen 43...............SIIS 43!!!!!!!!!!!!!*ding*miten se voi olla mahdollista????????????*hmph*
[/q]
Tykkään susta silti
Edit: Meillä on muuten melkoinen ikäero Kokonaiset 18v
[q]Crazybattery, 27.10.2005 20:07:
[/q]
Äiti on 37v..............mitä ihme??????????olen vanhempi kun äiti?????*ding**hmph*
Joo.. 27 vuotta.
Hmm....21 vuotta. Välillä kyllä tuntuu, että se olis paljon alhaisempi
henkinen ikä 29,oikee ikä 23*ding*
19...