Pukeutuminen partyihin
Jone:[q]*Khihhih!* Tää topic on parempaa hupia kuin MTV3:n teinichat ja 10 siideriä.
En edes jaksa ottaa kantaa etteivät ihmiset vedä herneitä nenuun, mutta niitä kysyttyjä Kesyn vaatteita on nähtävillä osoitteessa http://www.kesydesign.com ja sieltä niitä voi myöskin tilata vielä hetken aikaa. Piakkoin sivusto siirtyy telakalle odottamaan uusia ja upeita aikoja l. menee uusiksi.[/q]
kihhih. jonellekkin on mallin ura auennut*plur**plur*
illusion:[q]
kihhih. jonellekkin on mallin ura auennut*plur**plur*[/q]
Jep, en vaan voi sille mitään että oon näin hyvännäköinen.
*vink**vink*
Toi oli oikeasti aika mielenkiintoista kun oon normaalisti aina kamerana takana.
En katso mtv3 chattiä (ainkakaan en myönnä) ja 10 siiderin jälkeen olen jo nukkumassa *nauraa**nauraa*
Miehille rusetit ja naisille sateenvarjot
*hymy**hymy**hymy*
sillon ku mä meen, mä ni kyl mä tykkään jotenki erilailla puketua, ku ihan normaalii raflaa.. jotenki siihen tunnelmaa tulee ittelle viel enemmän fillist ja tuntuu et mulle pukeutuminen on yks osaa sitä koko iltaa..
Bileisiin on hieno pukeutua on hyvä että laittaa bileisiin jotain sellaista mitä ei yleensä käytä päivittäin....ja pukeutuminen on osa bilettämistä musiikin lisäksi!!*super*
No itse olin viimebileis farkuissa ja teepaidassa, kun olin vaan sillai aika extempore pieissä. No, ei kai se mitään jos setä bilettää näin. Biisit ja ihmiset on tärkein juttu ja of course tanzu. On kuitenkin mukavampaaa pistää jotain tyylikästä päälle ja nauttia elämästä viileissä vetimissä *ökkö* BTW. Farkut olivat epämukavat.
Supiturkki sopii juhlaan kuin juhlaan
Myfinesthour:[q]Farkut olivat epämukavat.[/q]
Höpöhöpö, farkut on ihan ykköset! Mä ainakin olen hyvinkin usein farkuissa ja t-paidassa hippaamassa!
Samu:[q]Myfinesthour:Farkut olivat epämukavat.
Höpöhöpö, farkut on ihan ykköset! Mä ainakin olen hyvinkin usein farkuissa ja t-paidassa hippaamassa![/q]
Farkkuja ja t-paitojakin on niin monenlaisia. :) Itsekin olin Illuissa ko. kombinaatio ylläni.
Jeees, mutta ei noi regularit mallia siniset halpikset kyllä tuntunu kivalta *nauraa**piis*
Pistän yleensä bileisiin päälle housut ja paidan.
mullakin on yleensä farkut!! kas kas...
mut kyl käytän kaikkee muutakin..enää ei kyl jaksa panostaa ulkonäköön niin paljoa..
farkut ja jonkin näköinen toppi! siinä se.
ja hyvin toimii!
Totta. Itse asiassa eniten fave housumateriaalit/mallit menee vähän denimistä sivuun, mut mun on hieman vaikea löytää itselle sopivia housuja, ja nykyään löytyy ns. basickaupoista aika kivan näköisiä hieman retroja jne. denimejä, joten mikäs siinä sitten.
Se on hienoa kun ihmiset jaksaa ja näkee oikeesti vaivaa ulkonäkönsä eteen koska mulla ei resurssit riitä kun on niin hirveesti muuta hommaa.
Englannissa ollessa näki mitä uniikeimpia asukokonaisuuksia ja ei voinu muuta kun kieli poskella toivoa itselleen samanlaisia.Mutta siellä se taitaa olla vielä yleisempää että
pukeudutaan teeman mukaan.
Suomikin taitaa tulla kohta perässä
siitä pojot
Vaikkakin tärkeintähän bileissä on se miten itse
viihtyy kantamissaan vaatteissa.
Vanhatkin vaatteet saa uuden ilmeen eloisan ja
bilefiiliksen omaavan ihmisen päällä*joo*
Pikachu:[q]Mua huvittaa se et osa ylistää niitä ketkä pukeutuu bileisiin jotenki erikoisesti ja jotku nauraa ne pihalle? Mikä on kaikkien ongelma, eiks ihmiset voi tunkea päälleen mitä huvittaa ja mikä hyvältä tuntuu..*justjoo*[/q]
Ei tietenkään, vaan niinkuin minä haluan.
"tylsyydestään" huolimatta farkut ja toppi on melko käytännöllinen ja suht mukava päällä. viritykset on kivoja mutta anna olla kun on talvisaikaan raahauduttava bileisiin läpi jäätävän tuulen kumihousuissa. hrrr!
must ois ihana joku kerta räväyttää kunnolla...ennen tuli panostettuu ja ommeltuu ja väsättyy kaikke kivaa ja erikoist mut nyt ei vaan enää jaksa...rakastan kattoo miten mut on jaksannu laittautuu ihan viimetteen päälle ja erikoisesti..nousee fiilixet...ja ihan fiiliksen ja bileitten mukaan tulee pukeuduttuu...ihan normisti yleensä kyl...tai jotai...*hih*
Juh, pukeutuminen partyihin...
Tuossa on muutamia hyviä vinkkejä kuvituksineen, ja pakko myöntää, että on oikein kiva, kun jotkut jaksaa panostaa...
http://forums.clubsi.com/showflat.php?Cat=&Board=UBB34&Number=1696210&page=0&view=collapsed&sb=5&o=0&fpart=
Tärkeintä on, että pukeutuu tarpeeksi kevyesti
Katsellessani uusimpia bilekuvia mieleeni herää kysymys, kumpi biletyksessä on oikeasti tärkeämpää, bilevaatteet vai itse musiikki. Kyllä löytyy jos jonkinlaista viritystä, sekä hyvällä maulla varustettuja, mutta myös todellisia pohjanoteerauksia. Miten ihmeessä sitä edes jaksaa tanssia muoviin ja kelmuun käärittynä kun kosteus ei haihdu iholta? Onhan se mukavaa kun panostetaan pukeutumiseen, ja jokaisen oma asia mihin kietoudut bileitä varten, mutta liiallisuus näyttää pelkästään huvittavalta.
Itse ostin Lontoossa ollessani tällaiset Suomesakin jo hyvin tutuksi tulleet karvasäärystimet. Joka kerta kun vetäisin ne jalkaan klubeille tai raveihin, oli suorastaan pöyristyttävää miten älyttömästi ne sai huomiota osakseen! Jokainen halusi koskea ja kadullakin syntyi kuhinaa. Kun palasin Suomeen, ja ekat bileeni oli Labyrinth, voitte arvata mikä oli tilanne