Pukeutuminen partyihin

Back to yleinen bilehöpinä O

2000:[q]Juh, pukeutuminen partyihin...
Tuossa on muutamia hyviä vinkkejä kuvituksineen, ja pakko myöntää, että on oikein kiva, kun jotkut jaksaa panostaa...

http://forums.clubsi.com/showflat.php?Cat=&Board=UBB34&Number=1696210&page=0&view=collapsed&sb=5&o=0&fpart=

Tärkeintä on, että pukeutuu tarpeeksi kevyesti *vink*[/q]

noi kuvat näkyy rikkinäisinä mulle(?) ei kukaan viittis laittaa mirroria jonnekkin tai mailata ne mulle? kiinnostaa tietaa mita noissa on kun kaikki tuntuu lahettelevan tota urlia

no huh mitä kuvia, voisi olla suht jäykkää jamittaa tollaisten keskellä luulen ma

joo kuvat on lähtöisin http://www.clubrubber.net
--------->
huomaa aika hyvin että jengi pukeutuu aika hyvin bileiden teemaan esim NAUGHTY SCHOOLGIRL teema toimii

[muokattu 9.1.2003 18:27]

tommoisia bileitä suomeenkin!!! *plur**iloinen**plur**iloinen**plur*

HzO:[q]*huomaa aika hyvin että jengi pukeutuu aika hyvin bileiden teemaan esim NAUGHTY SCHOOLGIRL teema toimii

[/q]

Mistäs mä tähän hätään tuhmien koulutyttöjen vaattehia ja rekvisiittaa pierasen

kyllä sitä vaan jotenkin haluu pukeutumisellaan olla erilainen.. kaikki kuuntelee erilaista musaa ja toisia se säväyttää erilailla.. itse olen tehnyt kaikki bilekuteet itse tod. näk jatkossakin teen.. se on aivan sama mitä muut siitä ajattelee.. diggaan musiikista omalla tavallani ja pukeudun bileisiin omalla tyylilläni.. piste..*plur*

En lämpeä kiksukarvoille. piste.

päivänsäde se on aivan sama mitä muut siitä ajattelee.. diggaan musiikista omalla tavallani ja pukeudun bileisiin omalla tyylilläni.. piste..*plur*

Voiko sitä enää paremmin sanoa!?

Rutosti respectiä!

Mulla on oikeestaan muutenkin hyvin pitkälti oma "tyyli".
paksu_pohja_kengät ja leveälahkeiset housut noin muuten, ja bileissä sitten jotenkin.... *täh* .... kevyesti mutta bilemäisesti.
Varsinaisia "bile-kuteita" mulle ei juuri ole, paitsi yks CyberDog:in paita, ja sit jonku verran vermeitä WTC:n ClothGallery:stä (valkoiset muovi_nahka_pvc-housut ja muutama paita) Ja sit mulla on 2 paria FCUK:n "löysiä" kangashousuja, vaaleet ja tummat (molemmat samanlaisia malliltaan).

Joskus jopa farkuissa, viimeks itseasiassa Screen:issä Steve Lawleria diggailemassa. Ja joo, oli kuuma.

[muokattu 9.1.2003 22:28]

Musta bilepukeutuminen on osa tätä kulttuurii, ei se tietenkään voita itse musaa, mikä on se juju ja pointti koko jutus. Ainakin henk.kohtasesti voin sanoo, että saan jo "kunnon" pukeutumisest jotain fiiliksen alkuja ja onhan se hubaa että saa pähkäillä ja purkaa luovuuttaan (jos sellast omaa) vaatesuunnitteluun. Pitää paikkaansa sekin, et tuntuu kuin vähän kaikkea olis jo keksitty ja ain vaa kierrätettäs samoi ideoit, mutta tässä uusia päähänpistoja odotellessa on ns. pakko..*heiii*

Musta on kiva pukeutua "asiallisesti", kuuluuhan pukeutuminen tähän bilekulttuuriin vaikkei se tosiaan oo se tärkein siinä. Musa menee edelleen ykköseks ja niin tulee aina meneenki Ainakin itse saan jopa jotain fiilarin poikasia hieman räväkämmäst pukeutumisest, eihän nyt arkisesti sellasii rätei ja lumpui voi oikee lykätä päälle ja painua cityileen Ja onhan antoisaa seurata millasia ideoita muut ovat saaneet ja varsinkin miesten pukeutumisen seuraaminen on jänskää..saahan siitä kivasti silmäiloa..*vink* Tosin pitää paikkaansa sekin, että ideat alkaa loppuu ja kaikki on kuta kuinkin samanlaista, mutta tässä uusia ideoita odotellessa kelpaa tuokin...*purr*

vityy..ei tän pitäny kahtee kertaa men...*kämmäilee taas kypällä**ding*

Tenechtica:[q]vityy..ei tän pitäny kahtee kertaa men...*kämmäilee taas kypällä**ding*[/q]

olisko esim iisimpi vaan poistaa se tuplaviesti kuin postata tälläinen seivaus(?)

Plattarissa joku joskus totesi näin että: "Jos haluan lähteä tamppaamaan ruskeissa pitkissä kalsareissa, niin mähän lähden." (tjsp) Ja sinä päivänä kun itse näin teen, on mulla asenne kohdallaan.
Siis vaarin vanhat kalsarit kaikille jalkaan seuraaviin bileisiin

haha, joo, seuraavaan klubi x iltaan dresscode: vanhat ruskeet kalsarit kaikille Eivaan, kukin tyylillään ja sillai, ite tykkään cyberkamasta

-M

Kyl raveihin pitää pukeutuu. Jos ei ihan teeman mukaan, ni ainaki extremesti. Ku kaikki pukeutuu hullust, ni siin nousee yhteen kuuluvuudentunne ja yleinen meininki nousee kypäl. Mä en oo puoleen vuoteen vetäny raveis viina tai muita piristeitä.

I'm just high with the atmosphere.. *ökkö*

henkka:[q]En lämpeä kiksukarvoille. piste.[/q]

omapahan on mielipitees ja menetykses

päivänsäde:[q]itse olen tehnyt kaikki bilekuteet itse tod. näk jatkossakin teen.. [/q]

Ja kauniitahan nuo ovat olleet

kiitos vaan molemmille kuilu ja patis..
sen kuvan kiksukarvatoppi oli tehty nimenomaan just uudeks vuodeks..

no sen verran voin sanoa että ei sitä pahakseen pistä jos joku jotain positiivista sanoo, mutta en kyllä perusta elämääni niille kommenteille..
maailma muuttuu ja ihmiset sen mukana.. tai toisinpäin..

[muokattu 20.1.2003 20:53]

Sisko töihin ja housut jalkaan...kiitos sisko!*sydän*

Katsellessani uusimpia bilekuvia mieleeni herää kysymys, kumpi biletyksessä on oikeasti tärkeämpää, bilevaatteet vai itse musiikki. Kyllä löytyy jos jonkinlaista viritystä, sekä hyvällä maulla varustettuja, mutta myös todellisia pohjanoteerauksia. Miten ihmeessä sitä edes jaksaa tanssia muoviin ja kelmuun käärittynä kun kosteus ei haihdu iholta? Onhan se mukavaa kun panostetaan pukeutumiseen, ja jokaisen oma asia mihin kietoudut bileitä varten, mutta liiallisuus näyttää pelkästään huvittavalta.

Itse ostin Lontoossa ollessani tällaiset Suomesakin jo hyvin tutuksi tulleet karvasäärystimet. Joka kerta kun vetäisin ne jalkaan klubeille tai raveihin, oli suorastaan pöyristyttävää miten älyttömästi ne sai huomiota osakseen! Jokainen halusi koskea ja kadullakin syntyi kuhinaa. Kun palasin Suomeen, ja ekat bileeni oli Labyrinth, voitte arvata mikä oli tilanne

O