Future Planet -the Dance Empire- 31.12.2003 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

proteuksen videon puoles välis soi biisi minkä se osti mult... haluu sen takas... *nyyh**nyyh**nyyh**nyyh*

mikäs tämä biisi orkidean setin puolessa välissä on?
käytetty sitä unelmien sielumessut klassista tunnarii...se on kaunis.

[q]efo:
Tässä on 38 kuvaa tapahtumasta. Kohtalaisia ja paskoja.

Alla on video materiaalia aika kivasti WMV muodossa. Suosittelen Media Player versio 9:n hankkimista.

Dj Orkidea 640x480 33mb 4:04min
Dj Proteus 640x480 42mb 5:51min (silmä ruokaa naisille*vink*, varmaa miehillekki*nauru*
Leo Laker 720x576 9mb 1:28
Happy New Year! 720x576 6mb 1:32min
[/q]

Kiitos! Kiitos! Kiiitos! On se niin mukava muistella menneitä.. :P

Heh, kyllä se proteus on showmies loppuun asti Tais olla hänelläkin kivaa kun tanssi paljon ja housutkin lähti jalasta

kiwaa oli kai.. *justjoo**ding**hahjust**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**pahis**pahis**pahis**joo**iloinen**iloinen**blush**iihhih*

[q]DiamonDie:
Orkidea heitti mainion ja mielenkiintoisen setin, ei ollut mikään kiksu-greatest hits-paraati tällä kertaa
[/q]
Ai soittaako Orkidea normaalisti kiksu-greatest hits settei? Olen taas missannut jotain

[q]efo:
Alla on video materiaalia aika kivasti WMV muodossa. Suosittelen Media Player versio 9:n hankkimista.[/q]

Olipas piristävän hienoa videomatskua bileistä. Hyvälaatuista ja jengin fiilis sekä varsinainen musa välittyi (kai) hyvin vaikken paikalla ollutkaan. Voisit olla kaikissa mahdollisissa bileissä kuvaamassa.

Hocico @ Proteus

[muokattu 3.1.2004 23:51]

[q]idi:
[/q]

ahhh, se kyl on hieno kappale... jos joku viitis kertoo mulle kans mikä se on?

oli todella hauskaa ja vielä ihan selvinpäin!!! Noh, 2 siideriä join koko illan aikana.
Hyvää musiikkia ja hyvä fiilis ja ihania ihmisiä*joo**plur**plur*
*sydän**sydän*kiitoksia paljon*sydän**sydän*

Vanhaan kunnon Proteukseen voi aina luottaa ja eikä se pettäny. Älyttömän hyvä setti imo ja eip tuo Orkideakaan jättänyt kylmäksi. Juu ja lavan edessä on hauskaa olla, näkee DJ:t lähempää ja saa limukkaa ja paitoja jos hyvin käy (niiq mulle) Jazqalle ja Ana*:lle kiitti myös illasta

Tosi hyviä nuo efon kuvat kyllä, videot jäivät katsomatta epätuettavan formaatin takia. Ilman noita kuvia olisi jäänyt kyllä jonon pituus havaitsematta, kun tulin paikalle kymmenen aikaan ei jonoa ollut kuin Vanhan portailla. Huh.

[q]Pipa:
kiwaa oli kai.. *justjoo**ding**hahjust**nauru**nauru**nauru**nauru**nauru**pahis**pahis**pahis**joo**iloinen**iloinen**blush**iihhih*
[/q]

Mullaki oli (kai) hauskaa, ei ihan kaikkee muista (eli joo vähän pimennossa koko ilta *nauru*)..

[q]andi--:
---
Pipa:

---

Mullaki oli (kai) hauskaa, ei ihan kaikkee muista (eli joo vähän pimennossa koko ilta *nauru*)..
[/q]no mut sut muistan ainakin nähneeni...

[q]DiamonDie:
videot jäivät katsomatta epätuettavan formaatin takia.[/q]
Kumpi nyt ei tue sitä, sinä vai kone*täh*

[q]Pipa:
no mut sut muistan ainakin nähneeni...
[/q]

Joo sut mä muistan kans

Fiilis jäi vähän vaisumman puoleiseksi, mut taasen tuli tanssahdeltua ihan kiitettävästi. Taisin tulla hyvässä välissä wanhalle ku ei tarttenut jonottaa yhtään*hih* Niin ja ei kyl oikein tuntunut uudelta vuodelta*uuh*

joo tosi asiallista ja rentoo et jengi jakaa noit kokemuksii,mullaki ois muutama minuutti videokuvaa ilma ääniä jos joku haluis nähä millasta meno oli vuodenvaihteen ja puol yhen välillä..mä en kyl osaa lähettää niit tänne klubituksen sivuille,jos kiinnostaa ni neuvokaa..
Sain ihan hillittömät fläshbäkit ku katoin noi videot,KIITOS efo*piis**piis**piis*!!! noi melodiat jäi mun päähän loppuelämäks!!

[muokattu 5.1.2004 12:41]

Kivaa oli, kiitos!*plur*

Wow...Ihanaa. Orkideaa en ehtinyt näkeen, mut P pelasti illan!!!*plur*

[q]idi:
[/q]

idi, biisi näyttäisi olevan Paul Oakenfold - Zoo York. Se alkuperänen on kylläkin paljon rauhallisempi ku mitä Orkidea soittaa, jos viel löytäis sen oikeen mixin ni kaikki olis *nauru**pahis**sydän**piis*

O