Future Planet -the Dance Empire- 31.12.2003 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Mikäs biisi tuossa Efon kuvaamassa Uv videossa soi ? Onkos juuri kyseinen Paul Oakenfold - Zoo York ? Tätä olen vain pohtinut.*hymy*

Se biisi siinä uv- ja orkidean (noin 2 minuutin kohalla) videossa kuulostavat samalta. Ja se ”taru sormusten herrasta” tyylinen melodia siinä taustalla on ainakin Oakenfoldin - Zoo York:sta... Orkidealla on siitä jokin miksi jota en ole vielä kuullut. Mutta mikäli olen väärässä ja se on jokin eri biisi ni elkäähän hirttäkö mua *piis*. Humanum errarum est *blush**nauru*

Taitaa olla Unelmien Sielunmessu leffan tunnari... (ps. H*llvetin hyvä leffa *joo*)

yei. me alettiin juhlimaan jo puol5 päivällä uuttavuotta. kondis ok*reps* oli kivat etkot kalliossa. jukka oli tullu kaukaa pohjoisesta ja senttu mussu fiilisteli kans messissä. mentiin vanhalle hyvissä ajoin et missattii kaikki jonot :)
tapsa tapsa *sydän* todella hyvä setti ja mielettömiä biisejä. kylmikset! muut performanssit meni ohi että tsiuh vaan. diggaan aivan törkeesti vanhan portaista. hmm siellä viihdyttiin abt pari tuntia. ikävä makasiineja <3
wou. oli mun paras uv ikinä! oli törkeen hauskaa alusta loppuun. tutustuin vessassa yhteen uuteen poikaan *hymy*. ja siis, kunhan vain tutustuin.pläh.en harrasta hesperian vessaseksiä. (tiedät kyllä kenestä puhun kolmikulman tyty*vink*) ja törmäsin arrrmiin vaimokin jaksoi juosta mukanani kooooko illan, kiitos huolenpidosta ja aamuisesta suihkusta kanssasi
mitään tavaroitani en hävittänyt mut laukusta löyty himassa kääpiöiden juomalasi kuvitella. reissu meni tosi putkeen. ja niin myös minä.
rok rok. kaikki ketkä ette ollu ni ois kantsinu!

En oo kyl ihan sata varma siit unelmien sielunmessut leffan tunarist*ding**blush* mut löytyy ”clint mansell/kronos quartet-summer overture” nimel ainaki kazaast*hahjust**joo* tai joku sinne päin oleva???.... mut hyvä leffa muuten*nauru*

[muokattu 9.1.2004 10:06]

myöhäinen kiitos...:)
kivaa oli ja toivottavasti tulloo lissöö tuommossii kemuj...;)...oli myös kiva ku meni aikasin niin ei tarvinnu jonottaa kahtatuntii pakkasessa...;)...
ja vielä, että orkidealta erittäin antoisa setti:)...zoo yourkki oli kohokohta..:)
paljon kiitoksia järkkäreillekkin...*iloinen**iloinen**iloinen**aplodit**aplodit**aplodit*

loistobileet!*plur**plur**plur**plur*
onneks oltiin ajoissa paikalla ni säästyttiin jonossa jäätymiseltä.*nauru*

[q]leeloo:
halaukset ja kiitos majotuksesta marrelle*hali*
[/q]
and your welcome!*hali*

O