SINKKULUUKKU
Tanya:[q]Ihme on tapahtunut..olen kusessa..voi mua raukkaa..olen langennut mieheen..[/q]
toma:[q]Minäkin olen *sydän*[/q]
Joo-o ei toi Tooma kyl tavallaan tullut yhtään yllätyksenä, tätähän me ollaan jo pitemmän aikaa odotettu.. *uros**uros*
;)
toma:[q]Minäkin olen *sydän*[/q]
Jopas olet menny tempun tekemään
toma:[q]
Mutta vakammin tais tää juttu tyssätä heti alkuunsa *uuh*[/q]
Hööh, nooh, kyl se siitä ja kuten mun mentor aina sanoo "nii hyvä vaan!"
(tosiasiassa, kun mulla itselläni viimeksi meni poikki niin olin kyl aika alamaissa eikä oikein jaksanu innostua "hyvä vaan"- jutuista. Mut sit meni viikko ja sit oli hyvä vaan!)
Lounge_Lizard[/i
Mutta pääsen huomenna treffeille ja pitkästä aikaa tapaus vaikuttaa lupaavalta. *purr*[/q]
täh? treffit?! ei kuulosta tutulta. se on pakko olla joku hyvä mesta ku niin monet kerran käy siel. joku ug-tsydeemi mist mulle ei oo kerrottu.
Roger Roger:[q]Syder:Paras tavara viedään aina käsistä.
Aivan *uuh*[/q]
Niinpä*suru*
Mutta pääsen huomenna treffeille ja pitkästä aikaa tapaus vaikuttaa lupaavalta.
vähän siistiä.. mä olen kans *sydän*.
Siistiä oli se, että tänään on ollut about puolella klubituksella virallinen KIIMAPERJANTAI[tm]. Voisin osoitella syyttävää sormea pariin suuntaan, mutta en tee sitä koska kivaa on ollut <3
mielestäni klubitus kiimaperjantai(r) on tähän asti ollut ihan mukavaa, mutta kun ongelmaksi iskee se että jossain välissä se vaan menee liian pitkälle ja ajatukset alkaa harhailee ja olo muuttuu rauhattomaksi ja sit on
ihanaa kyllä pitää tälläsiä päiviä aina välillä! avautukaa! olkaa ihania ja kiimaisia! minä ainakin olen.
ja ps. olen sinkku
Waa, tääl on aika hiljaista...
trance moon:[q]Traditio:Onko totta että naiset ovat kiinnostuneita enenmmän varatuista???? Ku mä ja mun monet kaverit ollaan monesti törmätty siihen et ku sanoo naiselle`joo mä sit seurustelen` niin jotkut naiset yrittää silti vikittää... On se välil ihan hauskaa...
Mut must tuntuu että tosi monet miehet kummiskin arvostaa sitä, jos joku muija sanoo olevansa varattu...
Mut pientä flirttii elämäs pitää olla vaik on varattu.*iloinen*
Juu, näin se on, tällein on käynyt monesti... mää oon todistaja... *hymy*[/q]
Ja minä myös näin on käyny liian usein eli joka kerta......juuh ja flirttii täytyy olla aina mukana...siinä ei ole mitään pahaa!!!!
niin pysytään. tahtoi tai ei
Avernian:[q]milla:vittu!*poks* No voih.. Kyllä se siitä.
[muokattu 27.1.2003 19:18][/q]
no ei tässä nyt mitään hätää(kait) ole. sanon vaan että älkää ihmiset juoko viinaa jos haluatte säilyttää ihmissuhteenne
[q]hyperventilaatio:
---
Olliboy:
Hups, en oo enää sinkku.*ding*
---
Nyt on pojalla kerrottavaa?
[/q]
Selittää joskus myöhemmin. Sattuuhan näitä.*ding*
yana4000:[q]toma:
Hmm ootko kotona illalla voisin tulla käymään
toma puki sanoiksi jotain johon en itse ole tarpeeksi irstas *nauraa*[/q]
Ja mä en tarpeeks nopea...
Roger Roger:[q]Tässä deitti-ilmoitukseni:
Hei täällä sellainen hukkapätkä, joka etsii naista. Olen uus avuton eli en osaa tehdä mitään hyödyllistä. En osaa ottaa muita huomioon, taidan olla siis vähän itserakas tai jotain. Osaan myös valittaa kaikesta mahdollisesta, teet vain jotain, niin kyllä mutkutan. Siis jos jotain kiinnostaa, niin soitakaa ja yllättykää...*pahis**nauru**pahis**nauru**pahis**nauru**pahis**nauru*[/q]
Tää mun ilmoitus on edelleenkin voimassa *vink**vink*
Ähh ihmisuhteet on ihan äässist.
Ei löydy millään edes korviketta sille oikealle. Jos sellainen siis on. Eli siis tarpeeks monta kertaa kun sydän särkyy, ei enää pysty parantumaan siitä... Mutta nyt onkin sitten uuden aikakauden alku..*piru* Hehhehhee...
yana4000:[q]
milla. älä stressaa. muista se aina :)
[muokattu 28.1.2003 11:18][/q]
joo, yritän.
vittu, must tuntuu et toi horoilu on mua varten, ei mitkään ihmissuhde sekoilut.
so horoilu will it be now, and untill im 70vee. amen.
Avalanche:[q]Ei löydy millään edes korviketta sille oikealle. Jos sellainen siis on. Eli siis tarpeeks monta kertaa kun sydän särkyy, ei enää pysty parantumaan siitä... Mutta nyt onkin sitten uuden aikakauden alku..*piru* Hehhehhee...[/q]
Onhan sulla 2 kättä korvikkeena?
milla:[q]
joo, yritän.
vittu, must tuntuu et toi horoilu on mua varten, ei mitkään ihmissuhde sekoilut.
so horoilu will it be now, and untill im 70vee. amen.
*joo*[/q]
Hmm ootko kotona illalla voisin tulla käymään