SINKKULUUKKU

Back to häröily O

mä oon tosi rauhallinen. mä vaan kierin nyt hieman itsesäälissä. suo mulle se ilo.

:)

ja imo kirjotustyylis on välillä rasittava, enkä väitä että tällä on yhteyttä siihen millanen oikeesti oot.

ja sori offtopik vaan vittu.

Lachesis:[q]yana4000:toma:
Hmm ootko kotona illalla voisin tulla käymään

toma puki sanoiksi jotain johon en itse ole tarpeeksi irstas

Ja mä en tarpeeks nopea...[/q]
No johan on taas korppikotkia haaskalla :D *ojentelee vessapaperia ihmisille*

No joo vitsit vitseinä... Mutta mun mielestä se on päihteiden
väärinkäyttöä jos päihteissä tekee jotain mitä katuu ja
masentaa. Viina on tässä mielessä melkeinpä pahin.
Jos et Milla halua sekoilla niin älä sekoita, jos haluat (vaikka
alitajuisisesti) niin hyväksy se äläkä ota morkkiksia.
Maailmassa riittää asioita mihin ei voi vaikuttaa joista voi
morkkiksia saada, ei niitä tarvitse tieten tahtoen alkaa itselleen
tekemään.

Hmm... Tulipahan hieman tummaa tekstiä.

Edit: Niin ja Rikua varten lievennettäköön tota "ei voi vaikuttaa"
muotoon "ei voi juuri ollenkaan vaikuttaa"

[muokattu 29.1.2003 11:26]

rauhotu:D

sehän ei ole mikään uus juttu että käytän viinaa väärin ja teen virheitä humalassa. sinkkuna onkin sit hyvä, vastaa itselleen vaan mokistaan.

mut mä en enää haluu puhuu musta! joten nyt loppu. :D

Jep jep, täällä ollaan. Jipii....*suru*

J-Tone:[q]
Paitsi jos on poikaystävä joka mokailee samalla tavalla. sit voi yhdessä häpeillä/naureskella edelliselle illalle.[/q]

Aika kieroutunu suhde tommonen...

[muokattu 29.1.2003 16:41]

[q]milla:
no totta. mut aika pelottavaa kyl kans, koska en yleensä harrasta vakavia juttuja niin mietityttää et mitä ihmettä tästäki tulee. ja sit pelottaa tietty et satuttaa ittensä ku on niin suuria tunteita piiiitkäst aikaa. mut theres no turning back now*sydän*
[/q]

go Milla, go

Taidan olla vaarassa saavuttaa peräti tupla-platinaa!

Sit voiski tehdä come-backin kuten kaikki suuret artistit.

Hopiata hopiata, tosin mä ehkä jopa tavallaan viihdyn täällä

tääl on kyl oikeesti ihan siistii...

En kyllä koskaan saa tarpeeksi hehkutettua sinkkuelämää
Olin tuossa juuri viikon "sairaslomalla" eli juhlimassa viikon verran ( Stressin poistoon ainoa todella toimiva lääke ) ja siinä samassa tuli jälleen huomattua, että kyllä sinkkuilu on minua varten
Enhän minä täysin pois sulje vakavemman seurustelunkaan mahdollisuutta, mutta että hyvät ihmiset, nauttikaa sinkkuelämästänne!!!
Maailma on täynnä upeita, vapaita naisia, joihin pääsee valitettavan vähän tutusttumaan seurustellessa.
Nyt jo puoli vuotta sinkkuna ja koko ajan vain paranee

jep. on tätä odotettukin.*iloinen*

yana4000:[q]2000:
Maailma on täynnä upeita, vapaita naisia, joihin pääsee valitettavan vähän tutusttumaan seurustellessa.

kuinka niin? vai tarkoitatko nyt tutustumisella jotain muuta kuin minä?[/q]
tahtookos kakstonninen pintaa syvemmälle?*possu*

[q]milla:
no totta. mut aika pelottavaa kyl kans, koska en yleensä harrasta vakavia juttuja niin mietityttää et mitä ihmettä tästäki tulee. ja sit pelottaa tietty et satuttaa ittensä ku on niin suuria tunteita piiiitkäst aikaa. mut theres no turning back now*sydän*
[/q]
And there's no joy without pain. Markan filosofiaa, mutta kuitenkin. Mutta tällä kertaa sanon: hyvä tyttö *pushal*

pHaze:[q]"Jos ei heilaa helluntaina, niin västäräkistä vähäsen". Eli ei hätä ole tämännäköinen.[/q]

huh.. sä pelastit meidät taikauskoiset..*nauraa*

[q]RR-:
prkl prkl. yhä täällä
[/q]

oikein

Sinkkuelämästä tulee miljoona kertaa hauskempaa, kun hankkiutuu enimmäkseen vastakkaisen sukupuolen seuraan, mutta ei yritä mitään. Naiset on ihan höpöinä välinpitämättömiin miehiin

2000:[q]En kyllä koskaan saa tarpeeksi hehkutettua sinkkuelämää
Nyt jo puoli vuotta sinkkuna ja koko ajan vain paranee *vink*[/q]

Maailma on myös toivottavasti täynnä vapaita miehiä... Nautin sinkkuilusta ja tänä puolen vuoden aikana, ei ees oikein ois ollu aikaa millekkään miehelle. Miehet vaan vaatii aikaa... bah! Sinkku ei vastaa kellekään! Yksinäisinä hetkinä on muistoja mitä ajatella, mut niitä hetkiä ei ole paljon, olenhan kokoajan bilettämässä!!!

Mikä mun Millalle on iskenyt..aletaanko seurustella!? Olit Keravaalkin niin ihq. love ya!

se siitä tunteiden paljastuksesta..

O