SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Mä tajusin pari asiaa.
Mua ei oo tehty seurustelemaan.

Ei sen jälkeen kun menetin sen yhden, sen jälkeen kaikki on ollu ihansamoja.
Ei silloin voi tulla mistään mitään.

No joo, mäkin ilmottaudun tänne. Sinkkuna olo on iha jees, täytyy vaan osata nauttia siitä.

Jestas... 259 sivua sinkkuutta... Ei voi pitää paikkaansa, kaikki hyvät kun tuntuu olevan varattuja Ehkä meitä ”huonoja” on vain liikaa

Mutta joo, kun on pyörinyt suhteissa jos jonkinlaisissa niin kyllä sitä katsoo mihin ryhtyy. Yrittää ottaa aina rauhallisesti... Epäonnistuen usein pahasti. Ihastuminen on saatanasta

[q]Alpha:
Kiitos teille kaikille jotka olitte täällä mun seurassa ja hyviä jatkoja. Meikäläinen siirtyy tonne toiseen luukkuun*pihkassa*... kiitos siitä*kiitoskiitos*
[/q]

Oijoi!!! Onneks olkoon! Kyl siel seukkausluukus on kyl mukavempi olla ku täällä!

[q]hallucinogen:
mut sellanen hyvä tyyppi jonka kanssa seksi maistuu niin mikä ettei *slurps**kuolaa*
[/q]

Ai mustako sä nyt tollain puhut *nauru*.

tässä parisen tuntia miettimällä ja tutkailemalla tulin siihen tulokseen etten ehkä haluakaan täältä pois.. voi olla ilman että kukaan valittaisi

[q]
ihastuminen on saatanasta
[/q]
samaa mieltä.

[q]Jone:
---
LinsQ:
Kohtalontoveri, niinku varmaan moni muukin!!! Hei ehkä meijän kaikkien sinkkujen pitäis kerääntyä nyt yhteen johonki ja yrittää sieltä löytää sopiva immeinen! Eipä tarvis ainakaan alkaa heti utelee et onks varattu yms. Ja tosiasiassa kaikkihan sieltä ensiks hakee sitä ”hellyyttä” ni turhat höpinät voi jättää sikseen ku kaikki tietää mistä on kyse....

---

Jälleen kerran itseäni aamupalaksi toistaen:
En kyl ymmärrä miten tässäkin tapauksessa 19-vuotias henkilö puhuu ikuisesta sinkkuudesta. Minkä ikäisenä seurustelu ”pitää” nykyään aloittaa kun jo 14-vuotiaatkin puhuvat itsestään ”sinkkuina?”
[/q]

En kyl ymmärrä miten tässä tapauksessa aikuinen ihminen ottaa kevyen jutustelun analysointia vaativana, vakavan keskusteluna

SINKKUNA ON IHAN TYHMÄÄ OLLA!

[q]wxw:
---
>LD<:
Jammailija>

---
Tulkaa ny joku nappaa mut pois taalta...Kuka haluis näppärän ja energisen tanssipojan kotiinsa...?
---

wxw>

---
SAME HERE....joku vois tulla repii poies... Moon esim. kiltti, kiva, pehmee halikone
---

mä otan teidät molemmat te ootte hyvä yhdistelmä
[/q]

haluatko ottaa mutkin siipiesi suojaan?

[q]Janne:
Sataseitkytjotain sivua mä odotin, ja nyt ilmoittaudun. Jos jotain kiinnostaa, niin privaa mulle. ”Foto ois kiva ylläri”.
[/q]

Yhdessa taalla sitten =). pitaisko laittaa alkaa pyytelemaan ryhma-alennusta?

[q]anthocyan:
---
mua rupee aina ahistamaan jos joku yrittää iskee, ku ite en mee sillä meiningillä bilettämään. tamppaamaanhan sitä ollaan tultu!*jiihaa**piis* kivempaa sit tutustua kunnolla jossain rauhallisemmassa paikassa missä kuulee mitä toinen sanoo ilman et pitää huutaa täysillä toisen korvaan (mikä sit onkin aivan mielettömän romanttista...*justjoo*)

ja pääosin just ton iskemisen takia en rafloissa viihdy...

---

Niinpä... Mul on sama juttu raflojen kaa! Ahdistaa pirusti olo siellä! Ei siel pysty tanssiin... Mut siel voi pokailuu harrastaa jos joku haluu, mut bileisiin se ei kuulu! Ja paras tapa tutustua johonkin potentiaaliseen tyyppiin on esim. frendien kautta [/q]

Ainahan on jatkot

paskahomokusipääluukku! oon täällä varmaan loppuelämäni*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*

ehkä kävi nyt niin että pääsen pois

Jee jee. Profiiliin vaan kuva hellasta jos on nainen. Nyrkki jos on mies. Eli siis jos on varattu.

[q]alien:
näkemiin!! *possu*/

kivaa oli täälläkin, mutta seukkausluukku on mun juttu tällä hetkellä
[/q]

waa, tiesin kyl et jäbä osaa tämänkin asian =)

[q]mikkihiiri:
Siis minäkin olen täällä, mutta se johtuu tunnevammaisuudesta.
[/q]

mulla taas johtuu siitä että näytän tiiliskiveltä, eli melkein samassa tilanteessa ollaan, mutta ei ihan sittenkään

[q]alien:
---
Viola81:
Mä ainakin tykkään tästä luukusta! *sydän*

---

mäkin tykkään kaikista luukuista! *slurps**kuolaa**aplodit*
[/q]

mäkin tykkään sun luukusta *slurps**aplodit**sydän*

Moni ei kyl tajua miten hyvältä täällä pysyminen tuntuu. Et ole tilivelvollinen kellekään, pystyt vapaasti tekemään asioita ilman että kukaan itkisi tekemisiäsi yms. En suosittele kellekään päätäpahkaan ryhtymään mihinkään vaan aluksi frendi -> ystävä ja sitten vasta jos edes enää haluat mitään kyseisen ihmisen kanssa. On kivaa jos on todella loistavia ystäviä (he/she) joiden kanssa olemisesta nautit ja pidät. Tutustut siihen ihmiseen pidemmän aikaa ja sitten jotain tulee jos on tullakseen

[q]äm:
Elämäni paras synttärilahja vei mut pois täältä jo joku aika sitten... *sydän*
[/q]
onnee

O