SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Roger Roger:
poistun pian tästä luukusta
[/q]

kas, allihuppasein

Ei tää luukko niin huono ole, tosin välillä kaduttaa että on täällä, mutta hell with it. Täältä pääsee pois on joskus päästäkseen :)

[q]hallucinogen:
Joo vaikka sinkkubileissä ei pareja muodostunutkaan(mä muuten pääsin pussaileen pussauskoppiin hähähäää) niin silloin kyl tuli kasa uusia frendejä ja oli kyl tosi hauskaa
[/q]

Joo, tää on kyl totta. Ne ekat sinkkubileet niinan luona olivat kyl aika helvetin loistavat ja siinä tutustui moneen uuten nykyiseen frendiin :)

[q]Dj Elwira:
Niin mutta en myöskään sano muita teineiksi koska se on rumaa.
[/q]

Ylipäätänsä nimittely/aukominen, jonka yhteydessä nostaa itseään korkeammalle, ei ole mitenkään järkevää puuhaa.

[q]Vanhempi olen vuoden kyllä ja jos jengi täällä haluu ilmoittaa seukkaako vai ei ja onko sinkku niin. Antaa tehdä niin!
[/q]

Eikö sitä varten tätä juuri perustettukin?

[q]Mitä hiivattia te alatte sorsii ja haukkuu teineiksi porukkaa täällä. Antaa jengin tehdä mitä haluaa ja PISTE!
[/q]

TE, on hyvin laaja käsite. Se tällä hetkellä voisi käsittää jopa itseäni, koska kritisoin hieman sitä miten hyökkäävästi lähdit GoA:lle toimittamaan viestiä.

Olen kuitenkin suht. samaa mieltä siitä että ton sorsimisen yms. voisi jättää pois, koska asioita voi tehdä muullakin tapaa, kuten esim. hienovaraisesti ja kohteliaasti haukkumisen yms. sijan

[q]~caro~:
meizi siirty tänne.....
[/q]

ei se mitään, kyllä ottajia löytyy

[q]Pygmi:
---
Dives:
kehitelkääs hei joku kaunis ja älykäs nainen..

---

Mä luulen et tolla olis jo patentti jos joku olis koodannu sellaisen
[/q]

eiköhän noitakin ole jo koodattu. olen vahingossa törmännyt "muutamaan" ;)

[q]duracell-pupu:
jooh, mä häippään täält ->
[/q]

hyvä lilli \o/

[q]Keeerin:
Mä taidan vaihtaa noi bileet tavis baareihin ja känniääliöihin..Perkules..On se nyt kumma, kun ei löydä bilekansasta itselleen paria..On ihan eunukkia kansaa ku kaikkia tuntuu vaan kiinnostavan musa ja tanssiminen..*justjoo*

Tässähän täytyy kohta jo käydä heruttamaan ja vonkaamaan miespuolisia..ettei ihan impeytyisi!!

[/q]
Moon messis!

rupesi nyt vasta vituttaan et jouduin tänne viimeviikolla..
Käyn taas vaihteeks vähän hitaalla

[q]Astaroth:
Itse asiassa mä ymmärsin sua täydellisesti. Näin mulla on aina: Kun alkaa seurustelemaan, niin kaikki exät rupeavat soittelemaan, muijat jotka on joskus tavannu alkaa tekstailemaan jne.

Mikä siinä oikein on, että tällaista alkaa aina tapahtua kun ei pitäisi...?!*hmph*
[/q]
Ja ennenkaikkea, mihin ne katoo aina sillon kun on ite vapaa :)

mä joudun nyt vissii kirjautumaan pois tästä luukusta..*jiihaa*

[muokattu 20.4.2004 20:02]

tää alkaa oleen jo niin pitkä threadi että pakko vastata ja tää pitäis varmaan lukee joku päivä läpi nyt kun sikkuelämä on aluillaan. jos siitä jotain jäis sukanvarteen tai jotain. mut nyt on varmaan aika tutustua mahdollisimman moniin uusiin ihmisiin ja jos jostain syystä jonkun tutustumisen kautta löytää sielunsiskon niin se on hyvä.

[q]BTM:

Miksi kaikki ottaa stressiä sinkkuilusta? Minä ainakin iloitsen elämästä yksinkin ja jos joku tulee vahingossa minunkin elämään niin se on vaan plussaa... Kaikille vähän hymyä huuleen. Kyllä me pärjätään yksinkin...vai? [/q]
Itse asiassa oon varsin tyytyväinen elämääni näinkin. Joskus tulee vain sellainen kyhnytyskausi vaikka miten hyvin pärjäisi yksinkin..

[q]Rx:
nojoo ehkä munki pitää nyt sitte syksyn saapuessa ilmoittautua tänne...
[/q]

ai etsä meekkään ens jussina naimisiin...
mä oisin niiiiiiin halunnu soittaa sen kiksusetin... ;)

Naisilla on tissit, hyvä naiset

Täällä täällä.. :(

Tänään on taas niitä päiviä kun tää paikka ahdistaa..Aamulla tuli taas vaihteeks herättyä jostainmuualtakukotoa ja morkkis on sen mukainen.. Illalla on aina kivaa, mut sit se aamu ja päivä..:(

*Tahtoo pois täältä!*

Siis minäkin olen täällä, mutta se johtuu tunnevammaisuudesta.

tää on ehdottomasti sit niinku mun paikka on pitkä ura sinkkuna takan jo...

[q]Epailija:
Ettekö voisi järjestää semmoiset tutustutaan-toisiimme-ja-jos-kiinnostus-herää-niin-tutustutaan-hieman-lisää-ja-sitten-jos-sattuu-vielä-ihastumaan-niin-jutellaan-ja-katsotaan-mitä-tehdään-bileet? Sinne mäkin voisin tulla.

Ei vaan bileet kuin bileet. Jos sinä järkkäät niitä, niin minä olen paikalla - peipe.
[/q]
Katellaan, mitä voidaan tehdä - hani.
(Pileiden nimi on ainaki nyt selvillä..*joo*)

aurinko paistaa...kesä tulee

O