SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]wallu:
Mutta vanhemmat naiset ne vasta ihania onkin, niiltä saattaa aina oppia jotain uutta ja, ja ne on yksinkertasesti niin ihania *plur**sydän**nauru*
[/q]

Kuvitteleppa tilanne jossa sinä nuorempana olet se kokeneempi
(jospa vain ajassa taaksepäin kulkeminen olisi mahdollista *sars*)

[q]conaysto:

tjuuhm toukokuun lopulla..mut siis näihin aikoihinhan se pohjatyö pitäis alottaa jos meinais ton ottaa tavotteeksi
no ei vaa, surkeetahan se ois pelkästään jonku päivämäärän takii heilaa etsii, mut mut mut mä haluun täst luukust poisss !!!

[/q]
Loukusta?

Joo samaa mieltä, pitäis olla ajoissa asialla, vaikka ollaan tässä nyt jo niin kuin piiitkän aikaa oltukkin... ja voihan sitä pohjatyöksikin sanoa!

[q]Elvirith:
Ja nyt jo täällä takasin. Eipähän muakaan kauaa jaksettu kattoa.
[/q]

Tais olla vähän rontti äijä *dissaa**hmph*
Kyl sä täällä pärjäät

[q]typ0:
sinkkuus on kylla kovasti vitusti perseesta!!1

[/q]

Öööh, siis täh? Ethän sä oo sinkku?!
Vai onko tässä nyt tapahtunut jotain mistä mä en oo kuullu....

mä en valita. mulla on kivaa! kuuntelen hyvää musaa ja kattelen nättejä poikia...tottakai halipula iskee säännöllisesti mutta mulla on ihania kavereita ketä saa halia!

[q]Lene:
*sikamagneetti*
[/q]
röh röh..

no siis metästä ei kyl löydy muuta ku villisikoja...*possu**justjoo* jos oikeen possun haluu löytää ni pitää varmaan lähteä navettaan tsiigaamaan...*taputapu*

Musta tuntuu, että voisin varata täältä ihan vakipaikan joksikin aikaa Oon jo tarpeeks monta kertaa todennut, ettei tosta pois pääsemisestä tule yhtään mitään.

Nyt vaan tarttisin jonkun joka pitää huolta siitä etten mä taas mee säätämään mitään ylimäärästä. Vapaaehtosia?

[q]<><:
no siis metästä ei kyl löydy muuta ku villisikoja...*possu**justjoo* jos oikeen possun haluu löytää ni pitää varmaan lähteä navettaan tsiigaamaan...*taputapu*
[/q]
Hmmm... oon kyllä kasvanu kaupungissa, mutta luulen navetasta löytyvän lähinnä lehmiä tms., ja possuja etsisin ennemminkin sikalasta.

[q]Kasari Epärytmi:
Voi herranjumala sentään naiset! Tää on taas niin tätä sulkeutunutta suomalaista meinikiä!
[/q]
*reps* Minusta ei ainakaan löydy pätkääkään sulkeutunutta suomalaista meininkiä!

[q]Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne?
[/q]

Ainakin kaukosuhteissa siitä on etua niin voi käydä samoissa paikoissa kun ei viittis eri mestoihin mennä kun näkeminen rajoittuu yleensä viikonloppuihin. On se muutenkin kivempaa jos toinen tykkää samanlaisesta musiikista ja kyllä mun mielestä musiikki muokkaa ihmisiä aina johonkin suuntaan.

[q]Lene:
*sikamagneetti*
[/q]

Vedäks puolees possujakin?

[q]greenie:
Eli hyvällä itsetunnolla varustettu henkilö ei edes ajattele sitä mahdollisuutta, että saattaisi tehdä itsestään täyden aasin?

Kuulostaa itseasiassa aika hyvältä idealta. Itse pohdin taas tekeväni itsestäni täyden aasin vastaavissa tilanteissa (rivien väli), vaikka ajatus arkipäiväisestä kohtaamisesta jonkun jumalattaren - vaikka olenkin ateisti - kanssa kuulostaakin aika romanttiselta - kaikessa arkipäiväisyydessään :)
[/q]

Hyvällä (liiankin) itsetunnolla varustettua henkilöä ei varmaan kauheasti haittaa, että hän saattaisi tehdä itsestään täyden aasin. Riski saattaa olla ihan ottamisen arvoinen ja toisaalta antaahan se sitten mahdollisesti yhden syyn lisää nauraa itselleen, jos sellaiseen on kykeneväinen.

Arkipäivän romanttisuudessa ei kyllä ole mitään vikaa. Kyllä ajatus siitä, että törmää elämänsä naiseen jossain liikennevaloissa (tai vilkkaassa risteyksessä ruuhka-aikaan omalla autollaan) tuntuu vähintään yhtä hauskalta kuin Se Aito Siirappinen Romantiikka.

Jos joku vaihtaa muhun niin se saa viel hyvän välirahan

[q]Lene:
No olipa kivaa olla ”metsällä”(muttei metsästämässä) viime yönä. Saldo: yksi todella känninen irstas vanha mies. Yksi todella känninen irstas nuorempi mies, joka suuttui, koska mua ei kiinnostanut ja ”koska te kaikki hyvännäköiset muijat ootte samanlaisia” ja yritti vähän käydä kiinni.
[/q]

Vainko kaksi känniääliötä? Sulla oli onnea matkassa.

[q]
Päivällä: Yksi vanha tuttu, jonka tapasin vuosia sitten, ja jolloin varattuna halusi muuta kuin ystävyyttä, otti yhteyttä. Nykyään naimisissa ja yksi lapsi ja nähtävästi olisi halunnut tavata kyseenalaisissa merkeissä.

Laatumiehiä. Todella. Onneksi en hae mitään. *sikamagneetti*
[/q]

Ei ole omiaan lisäämään uskoa ihmisiin, eh?

Oliko se muuten näissä tapauksissa oikeasti onnekasta, että et hae mitään? Jos olisit hakenut, niin jotain noista kolmesta olisi lykästänyt? Vaikea uskoa... Hmm. Ok. Tulkitsen tuon näin: Jos olisit ollut hakemassa jotain, niin nuo kokemukset olisivat voineet olla masentavampia saadessaan tehtävän näyttävämään toivottomammalta kuin puolalaisen ratsuväen rynnäkkö panssareita vastaan. Menikö lähelle?

äwwääwäwäwwäää.. ku tahtoo *sydän*

[q]Lene:
Itse asiassa kyse oli ainejärjestön pippaloista ja siellä ei yleensä ole tuollaisia tyyppejä. Etenkään vanhoja ukkoja. Mutta totta kai niitä siellä on, kun MINÄ olen siellä. Kaverikin oli vähän ihmeissään.
[/q]

Ei ole todellista. Tosin ainejärjestöjen bileistä yleensä löytää ne suurimmat friikit.

[q]
---
Tulkitsen tuon näin: Jos olisit ollut hakemassa jotain, niin nuo kokemukset olisivat voineet olla masentavampia saadessaan tehtävän näyttävämään toivottomammalta kuin puolalaisen ratsuväen rynnäkkö panssareita vastaan. Menikö lähelle?
---
Nimenomaan juuri näin!
[/q]

Damn I'm good.

nii tuli vaan taas mieleen et meinaaks niist ”sinkkupileist” tulla mitään olis muutenkin mukava tavata ja duunailla jotai juttuja.

nii eipäs ollu heilaa helluntaina taidan siis viettää ihan rauhassa koko kesän...

Tulkaa ny joku nappaa mut pois täältä...
Kuka haluis näppärän ja energisen tanssipojan kotiinsa...?*iloinen*

[q]Lene:
Friikit ovat eri asia. Friikit olisivat parempia. Noihan oli ihan perusäijiä.
[/q]

Kännissä oleva käppänä, joka löytää itsensä ainejärjestöbileistä, on friikki.

O