SINKKULUUKKU
huhuhuhuhu... tuli taas repeiltyä.. kiitos :DDD
[q]jazka:
---
Cloudberry:
---
Flamie:
Sitä minäkin tuumailin. Mulla ainakin on ne parhaat kaverit kenen kanssa kuuntelen uudet levyt ja teen kaiket kivat.
---
No sulle sama selitys/ tarkennus/ perustelu kuin Sucylle tuossa aiemmin, eli entäpä kun entiset kaverit ei enää syystä tai toisesta ala mua eikä uusia ole siunaantunut samaan tahtiin kuin vanhoja on kadonnut mailman turuille ja toreille.. tai useimpia hyviäkin ystäviä kiinnostaa niin eri jutut, ettei ne riitä, tavallaan. Eikä ne kaverit siihen halipulaan ja syli-ikävään ja seksinnälkään auta..
Tai en tiiä onko sulla laadukkaampia ja avarakatseisempia ystäviä ku mulla!
Musta nyt vaan tuntuu siltä, että elämä yleisesti ottaen ois hauskempaa ku ois joku special someone significant other. Tai sitten mää vaan kuvittelen/ muistan väärin ku näitä vastalauseita näköjään satelee..
edit: ARGH. Kävin tsekkaan niin mitäsmitäs jäbähän on vasta 16 wee?! En haluais sanoa pahasti, mutta juu ei tarvi tulla mulle mussuttaan yhtään mitään.. Katotaan sitte viiden vuoden päästä joko teikäläinenki kaipaa elämään muutaki sisältöä ku äiskän ja omat kaverit.. Sun ikäsen ja mun ikäsen sinkkuilut on kuitenki hieman eri asioita.
[muokattu 7.7.2004 13:13]
[muokattu 7.7.2004 13:13]
---
katos täällähän tätä suvaitsevaisuutta löytyy.jos sit tiedät niin paljon ihmissuhteista niin valaise ihmisiä äläkä rupea ikärasistiks...
[/q]
ei se ikä aina kerro henkisestä kasvusta...
Veikkaan kyllä, että harva pari enää muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen toisiaan jatkuvasti hurmaa (jos ollenkaan) ja silti voisi kuitenkin sanoa, että heidän parisuhteensa on ihan hyvä eikä siitä välttämättä uuvu mitään parisuhteelle oleellista..
En oo kyl yhtään sinkkuihmisii...kaipais naista
JIBIIII!!!!!! suuren odotuksen jälkeen se on OHI JA ODOTUS KANNATTI
minä olen onnellisesti varattu ^^ *sydän*
moikka ^^
edit. itseäni ;)
[muokattu 21.6.2004 20:23]
Mä tahon pois täältä... Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa...
[q]ZaZa: Mä tahon pois täältä... Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa...
[/q]
pitää vaan yrittää olla liikkeellä asian suhteen enemmän niin kyllä niitä osumiakin alkaa tulla ;)
[q]ZaZa:
Mä tahon pois täältä... Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa...
[/q]
Sano älä muuta ystävä hyvä..
Viikonlopun saldo: valitsin perjantaina baarissa mun mielestä kivoimman näkösen tyypin (tuli mieleen Harry Potter; laiha, silmälasipäinen, tumma tukka, vihree pusero..) ja menin jutteleen sille/ sen kavereille, jotka kyllä kaikki olivatkin oikein fiksuja ja mukavia nuoria miehiä, MUTTA
1. \”Harry\” oli mua pari vuotta nuorempi, ja miespuoliset alle 25 ikävuoden on kyllä vähän periaateboikotissa..
2. Se alko vikitteleen mun hyvää ystävää (miksi aina käy noin? ihan sama ketä/ missä/ kenen kaverin seurassa bongailee..)
3. Se ei ollu edes paikkakuntalainen, vaan täällä pääsykokeissa
4. Mua alkoi vikittelemään porukan kuski (joka näytti Poliisiopiston Tackleberryltä), ja ihan sama vaikka oli miten mukava mies ni ei vaikuttanut olevan ollenkaan mun tyyppiä..
Hauska ilta, ei siinä mitään, mutta kaukana täydellisestä.
Lauantain saldo oli vielä köyhempi, enkä eilen tehty mitään. Oon varmaan taas koko kesän ilman hellua tai edes hauskaa \”rantalelua\”..
Taidan mennä viltin alle juomaan kuumaa kaakaota ja lukemaan hyvää kirjaa.
Täällä kun sataa taas vaihteeksi vettä ja maanantai-masis yrittää puskea päälle..
Koittakaa jaksaa, kohtalotoverit!
*toistaa itseään*
[q]ZaZa:
Mistä se muuten johtuu, et ihastuu johonkin, mut sit silt ei saa vasta rakkautta, mut sit taas joku joka kiinnostuu susta ei kiinnosta sua? Aina se menee väärin päin... tylsää... Ja turhauttavaa...
[/q]
veit sanat suustani... ihan samaa on tapahtunut mulle viimeiset... ööm.. oisko 4 vuotta...
Täällä ollaan ja pysytään... kesä on kyllä tuskaista aikaa sinkkuilla, mutta ei kyllä viime aikoina ole mikään erityinen hinku ollut poiskaan täältä.
lohduttavaa huomata että mä en oo ainut jolla on huono tuuri...
[q]NviperO:
Täällä ollaan ja pysytään... kesä on kyllä tuskaista aikaa sinkkuilla, mutta ei kyllä viime aikoina ole mikään erityinen hinku ollut poiskaan täältä.
[/q]
Mun mielestä kesä on parasta aikaa sinkkuilla, voi mennä ja tulla miten itse haluaa. Ja voi katsella kesäkissoja hyvällä omatunnolla.*pahis*
Neljä sitoutunutta vuotta sai minut unohtamaan täysin miten lähestyä ketään. Olo on vähän kuin yläasteella. Tosin kuukausi tässä vasta ollaan oltu sinkkuja joten ei pidä heittäytyä epätoivoon.
Sitä on myös unohtanut miltä tuntuu ihastua. Se kai edellyttäisi jonkun ihmisen tuntemista. Opiskelut on ohi ja duunissa keski-ikä on sellaiset 40 vuotta...vähintään.
Täytyy kai vongata jatkoja tai mikä parasta, olla SE henkilö jonka kaikki tahtovat jatkoille.
Täytyykin kuvailla toisessa topicissa millaisen naisen kanssa tahtoisin jatkoille/tutustua......
Tänne pitää saada joku automaatti, joka ilmottelee kaikki sinkut vaikka edes kuukauden välein. Itsensä toistaminen on tylsää.
[q]Kolibriscope:
---
root:
Neljä sitoutunutta vuotta sai minut unohtamaan täysin miten lähestyä ketään.
---
Sullahan on sinäänsä vähän tuuriakin...
olen vain huomannut että joskus paras lähestymis tapa on olla aivan ittensä eikä ajatella miten nyt lähestyisin häntä... sit se vaan menee silleen...*hih*
noh, ite kyl istun täs sinkkuna nii ei varmaan kannata kuunnella mua liikaa...
[/q]
No itse asiassa silloin kun tapasin nykyisen exäni, niin mulla oli tarkoituksella lippis, musta stc-paita ja levikset. Olin Arkussa frendien kanssa selvin päin ja halusin vain bilettää rauhassa sinä iltana. Yhdet pakit olin jo joutunut antamaan...
Nyt mä olen vanha ja ruma eikä kukaan rakasta mua
[q]root:
Neljä sitoutunutta vuotta sai minut unohtamaan täysin miten lähestyä ketään.
[/q]
Sullahan on sinäänsä vähän tuuriakin...
olen vain huomannut että joskus paras lähestymis tapa on olla aivan ittensä eikä ajatella miten nyt lähestyisin häntä... sit se vaan menee silleen...*hih*
noh, ite kyl istun täs sinkkuna nii ei varmaan kannata kuunnella mua liikaa...
Kesäkissojen katselun ei pitäisi kyl aiheuttaa omantunnontuskia, katsoa saa koskea ei tms. Joka tapauksessa saapas nähdä päädynkö sinkuksi tässä kuluvan kuukauden aikana :/
[q]Kolibriscope:
eikö parhaiten kaikki toimi jos osaa elää ensin itsensä kanssa yksin?
ja sitten vasta löytyy jonkun jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä...[/q]
Tajusin tuossa männäpäivänä että ihmiset tarvii muita ihmisiä oppiakseen itsestään enemmän - me tarvitaan muita ikäänkuin peileinä jota kautta me nähdään uusia puolia itsestämme.
Herää siis kysymys, kuinka hyvin voimme tuntea itsemme jos olemme yksin? Ja miksi on sitten oleellisempaa löytää se yksi jonka kautta peilata, verrattuna esim. kymmeneen muuhun ihmiseen jotka ei ehkä ole yhtä läheisiä mutta jota kautta voi heijastaa itsestään useampia eri puolia?
*pohdiskel*
Taas yks hajottava aamu lisää...... perkele