SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Meitä sinkkuilijoita on huomattavasti enemmän kun seukkaavia... Tai ainakin viestejä täällä on PAAALJON enemmän... Hihi...
Mulle tuli yks ilta hassu visio näistä seukkaus- ja sinkkuluukusta, mutta en taida ees yrittää kertoa sitä, koska muuten te todennäköisesti toimittaisitte mut jonnekkin pehmustettuun huoneeseen...

[q]Pablo:
tänne osastolle tultiin sitten.

[muokattu 1.6.2004 12:56]
[/q]

[q]Lene:
Voi että kun mä olen ihan tyytyväinen tässä luukussa. Lähtökohta on, ettei hae mitään, mutta liikkuu avoimin mielin.
[/q]
*reps* niin varmaan

[q]Lene:
---
Pygmi:
*reps* niin varmaan
---
Liian vaikea uskoa vai? Mä olen pääasiassa ollut elämässäni sinkku joten... I need no one.
[muokattu 1.6.2004 15:00]
[/q]
tuoKin on kuultu ennenKin mutta kuitenkin..

tännehän sitä on kuuluttu jo yli 3 vuotta

[q]-xx-:
Pelottaa kyllä, että muutun koko ajan itsekkäämmäksi enkä kohta enää osaa seurustella vaikka haluaisinkin :o
[/q]
Kyl mä uskon, että jos (ja kai toivottavasti kun?!) se joku ihqplur tulee jonain pvänä vastaan, niin pystyt kyllä heittäytymään siihen juttuun asiaan kuuluvalla kiihkeydellä tjsp.
Totta on myös se, että vapaus saattaa tuntua hirmu kivalta, eikä siinä kai oo mitään väärää. Eikä sinkkuilu tunnu varsinkaan sillon kovin pahalta, kun saa pidettyä mm. hellyyskiintiön hallinnassa. Joten mikäs tässä ollessa.

(Huom. Myöhäisen ajankohdan takia jotkut sanamuodot saattaa olla hieman hakusessa/ ketaralleen muuttaen ajatusten oikeaa muotoa. *ding**poks*)

*igor**jiihaa*

viihdyn täällä erittäin hyvin nykyisin

tajusin eilen, että olen ollut vapaa jo puoli vuotta(?!?) Tuntuu siltä kuin olisi eronnut vasta pari viikkoa sitten. Pitkästä suhteesta toipuminen vie ikuisuuden. Olen yllättävän tyytyväinen nykyiseen olotilaan, saa nähdä monta kuukautta/vuotta vielä menee ennen kuin pystyy taas suhteeseen. Outo olo kun en tunne itseäni sinkuksi, mutten kyllä luule seurustelevanikaan*ding*

"Ilmoitttautuu vahvuuslaskentaan"

[q]Viola81:
hmm.. Oonkohan mä jotenkin outo, ku viihdyn sinkkuna.. Niin moni teistä kiroaa sinkkuna olemista.. Sinkkuna saa olla ja mennä miten lystää.. Ei tartte selitellä kellekään.. Saa olla kenen kanssa haluaa eikä tartte koko ajan todistella toiselle, et me ollaan vaan kavereita ton miehen kanssa..

Onhan seukkaus ihan jees..ehkä hetken..mut sit siitäkin tulee tylsää.. Haukkukaa vaan mut, mut mä nyt olen tämmönen.. Tokihan olis aina joskus kiva ku olis joku kainalo mihin kömpiä iltaisin..Mut onneksi on ihanat ystävät..

Mä ainakin tykkään tästä luukusta! *sydän*
[/q]

ei välttämättä ole tosta kiinni.. se vaan riippuu suhteesta.. ei kaikki miehet esim ole epävarmoja.. ja kyllä suhteessakin saa mennä miten lystää suurimman osan ajasta.. ja jos vielä sattuu olee samat menot niin mikäs sen parempaa?

kesä, sinkku ja göteborgin naiset !

[q]William-78:
Meikä on sinkku muuten myös......taas.....kerran.....aina? aika muuten korni tämä sinkkuluukku.....suljetaan omituiset yksinhöpöttäjät omaan foorumiin jotteivat häiritse varattuja.....damn.
[/q]

Ja tätä on 212 sivua... Kuka näitä edes lukee? (Hmm... minä näköjään *iihhih*)

back again.. En mä tiedä olinko kunnolla edes poissa, mut nyt ainakin ihan tosissaan täällä

[q]SilverJo:
Miten sitä jaksaisi kuunnella ja yrittää ymmärtää toista, kun ei aina jaksa ymmärtää itseäänkään?
[/q]

Moni viisas on sanonut että ihminen ei voi rakastaa toista jollei rakasta itseään; samoilla linjoilla sunkin pohdintas kulkee. Toista ihmistä ei pitäisi koskaan käyttää \”kainalosauvana\” joka vaan paikkaa jotain omaa puutetta tai piilotraumaa - silloin ei oikeasti ole sen ihmisen kanssa sen ihmisen itsensä vuoksi, vaan vain sitä omaa puutettaan paikatakseen. Useimmiten on niin oudosti että kaksi ihmistä lyöttäytyy yhteen sen vuoksi (sitä tiedostamatta) että kummatkin paikkaa toisen puutteita. Sitten jos jossain vaiheessa tuo puutteen juuri löytyy ja puute poistuu, toista ihmistä ei enää ehkä tarvikaan siihen vierelle.

Ihmiset on outoja, mutta me itse ollaan se paras tiedonlähde. Jos tuntee itsensä ja on itselleen rehellinen, lähtevät kaikki ihmissuhteetkin terveemmältä pohjalta.

(Sanoo toinen sinkku... Syytän ujouttani *hih*)

Kivaahan täällä on ollessa

Musta tuntuu et oon alkanut viihtyä tässä luukussa vähän liiankin hyvin.. Moni muukin on näköjään miettinyt samaa; mitäs jos ei enää osaakaan olla yhdessä, seurustella? Itsekkäästi vain elää omaa elämäänsä eikä enää muista miten toinen otetaan huomioon ja miten suhteen eteen täytyy nähdä vaivaa. Elämä on vain paljon helpompaa yksin, niin puuduttavaa kuin se onkin joskus. Kuka nyt ei haluaisi omaa kultaa kainaloon? Silti huomaan ajattelevani, että parempi näin.. Miten sitä jaksaisi kuunnella ja yrittää ymmärtää toista, kun ei aina jaksa ymmärtää itseäänkään? Jopas tuli synkkä viestintynkä, ei kyllä ollut tarkoitus.

[q]aerasi:
aaargh.. helkutin kevät.. flash backejä tulee kokoajan, ja muutenkin.. kaikkivaan pariutuu.. iteltä se taitaa olla mahdotonta..
[/q]

Noh noh .. kyl se siitä viä .. don't stress

[q]Cloudberry:
---
Flamie:
Sitä minäkin tuumailin. Mulla ainakin on ne parhaat kaverit kenen kanssa kuuntelen uudet levyt ja teen kaiket kivat.

---

No sulle sama selitys/ tarkennus/ perustelu kuin Sucylle tuossa aiemmin, eli entäpä kun entiset kaverit ei enää syystä tai toisesta ala mua eikä uusia ole siunaantunut samaan tahtiin kuin vanhoja on kadonnut mailman turuille ja toreille.. tai useimpia hyviäkin ystäviä kiinnostaa niin eri jutut, ettei ne ”riitä”, tavallaan. Eikä ne kaverit siihen halipulaan ja syli-ikävään ja seksinnälkään auta..
Tai en tiiä onko sulla laadukkaampia ja avarakatseisempia ystäviä ku mulla!

Musta nyt vaan tuntuu siltä, että elämä yleisesti ottaen ois hauskempaa ku ois joku special someone significant other. Tai sitten mää vaan kuvittelen/ muistan väärin ku näitä vastalauseita näköjään satelee..

edit: ARGH. Kävin tsekkaan niin mitäsmitäs jäbähän on vasta 16 wee?! En haluais sanoa pahasti, mutta juu ei tarvi tulla mulle mussuttaan yhtään mitään.. Katotaan sitte viiden vuoden päästä joko teikäläinenki kaipaa elämään muutaki sisältöä ku äiskän ja omat kaverit.. Sun ikäsen ja mun ikäsen sinkkuilut on kuitenki hieman eri asioita.

[muokattu 7.7.2004 13:13]

[muokattu 7.7.2004 13:13]
[/q]katos täällähän tätä suvaitsevaisuutta löytyy.jos sit tiedät niin paljon ihmissuhteista niin valaise ihmisiä äläkä rupea ikärasistiks...

O