SINKKULUUKKU
Junalla vaan stadiin bileisiin ja sieltä ... Olin just riksussa vuoden intissä ja pistin sen merkille että muijat ajaa siellä kylämunkkia eikä jannut
toivoa taitaa sittenkin olla
\"Hongkongilainen yritys Artificial Life kehittää virtuaalista tyttöystävää ihmisille, jotka omistavat videota toistavan matkapuhelimen\"
\"Yhtiö lupailee virtuaalista poikaystävää ensi vuodeksi.\"
http://www.digitoday.fi/showPage.php?page_id=12&news_id=34015
[q]accule:
---
Howdy:
---
accule:
miten täältä pääsee pois?*igor*
---
Tarraat jotain himmeetä himmeliä käsipuolesta ja sanot et sä oot mun ..
---
ongelman ydinhän onkin siinä että missä se himmee himmeli piileksii?kaikki sellaiset ilmoittautukoot?*nauru*
[/q]
ehkäpä se himmeli onkin liitävä bilenuori joka ilmestyy aina juhliin ja häilyy kaupungin valoihin kun dj lopettaa levyjen pyörityksen. nuoruakinen joka ei vaan osaa pysähtyä edes sen hetkellisen käpertymisen ajaksi vaan silloinkin suunnittelee taas tapaa reissata ympäri maailman.
näiden nuorten mielenkiinnon herättää tekemällä jotain yllättävää joka taatusti säväyttää. silloin tämä bilehile vain pysähtyy ja tarraa kädestäsi kiinni viedän sinut seuraavana aamuna heti lähikahvilan avauduttua aamukahville höpötellen mukavia
tää lähtee täältä varman nyt pois ihqn pojan mukana *sydän*
Mä nyt alotin vasta vajaa viis kuukautta sitten periaattees mun ekan pidemmän seukkaussuhteen....sitä ennen melkein koko ajan "sinkkuna", mutta minkä ikäisenä voi kutsua itseään sinkuksi......riippuuko se henkilön iästä että laitetaanko sinkkuudelle ikärajat niinkuin kaikkeen muuhunkin, vai onko se ihmisen henkiseen ikään verrannollinen.....
Mut tuntuu kyl oudolta et jos 12v on lopettanu ekan suhteensa ja on sen jälkeen jo sinkkuna.....eli olisiko sinkkuus silloin alkanu kun on ensimmäinen exä takana......tätähän me voisimme pohtia porukalla, että laitetaan päämme yhteen....
[q]kontrastinen epeli:
tänne pitäs kehittää joku sinkku-online-laskuri ku tääl nii paljon porukka loikkii luukusta luukkuun. sit kaikki yli 60d-luukkulaiset sais tehokäyttäjä-oikeuksia ja vois potkia wannabe-sinkkuja mäkeen täältä
nojoo. tylsää? on.
no-life? yes.
[/q]
Niinpä
[q]kontrastinen epeli:
tänne pitäs kehittää joku sinkku-online-laskuri ku tääl nii paljon porukka loikkii luukusta luukkuun. sit kaikki yli 60d-luukkulaiset sais tehokäyttäjä-oikeuksia ja vois potkia wannabe-sinkkuja mäkeen täältä
nojoo. tylsää? on.
no-life? yes.
[/q]
Jos tähän topiciin lisättäisiin galluppi, voisi tuota ensimmäistä ideaasi seurata.. Tosin kaikkien pitäisi vaihtaa se aina kun loikkaa.
odottelee edelleen hakijaansa...
[q]kontrastinen epeli:
nojoo. tylsää? on.
no-life? yes.
[/q]
Mitäs oikeuksia yli 365d:t saa?? *täh*
[q]LinsQ:
tosiasiassa kaikkihan sieltä ensiks hakee sitä hellyyttä ni turhat höpinät voi jättää sikseen ku kaikki tietää mistä on kyse....
[/q]
grupknull?
[q]LinsQ:
Kohtalontoveri, niinku varmaan moni muukin!!! Hei ehkä meijän kaikkien sinkkujen pitäis kerääntyä nyt yhteen johonki ja yrittää sieltä löytää sopiva immeinen! Eipä tarvis ainakaan alkaa heti utelee et onks varattu yms. Ja tosiasiassa kaikkihan sieltä ensiks hakee sitä hellyyttä ni turhat höpinät voi jättää sikseen ku kaikki tietää mistä on kyse....
[/q]
Jälleen kerran itseäni aamupalaksi toistaen:
En kyl ymmärrä miten tässäkin tapauksessa 19-vuotias henkilö puhuu ikuisesta sinkkuudesta. Minkä ikäisenä seurustelu "pitää" nykyään aloittaa kun jo 14-vuotiaatkin puhuvat itsestään "sinkkuina?"
sitten vaan toteuttaan tätä *plur**pihkassa*
[q]Sinza:
---
Derivaatta:
Renttu on yleensä karismaattinen, komea,sanavalmis ja itseään esilletuova naisten-naurattaja. Tämän tyyppiset miehet luonnollisesti vetävät naisia keskimäärin enemmän puoleensa kuin kiltit, vetäytyvät, hiljaset, mukavat ja sympaattiset miehet.
---
Luonnollisesti *joo*.
[/q]
Vielä sellainen lisäys, että rentuilla on uskomattoman hyvä itsetunto, jonka turvin he voivat tulla
juttelemaan naiselle kuin naiselle. Renttuja voi siis välttää menemällä naisena itse juttelemaan hiljaisemmille
miehille
[q]Displacer:
word! maailma on naisia puolillaan ja kyllä niistä suuriosa osaa arvostaa herrasmiehiäkin*joo*
[/q]
Jos vain se yksi oikea löytyisi...*uuh*
[q]sapeli:
Hmm, tässä saattaakin olla mun ongelma. Mä en pysty vakuuttelemaan itselleni haluavani seuraa, mutta aina silloin tällöin yksinäisyys tunkee kylmän kielensä mun korvaan. *uuh*[/q]
Tätä varten on olemassa ystävät! Kun alkaa vituttaa yksinolo niin ystävän halaus ja tuki auttaa!
[q]Kato säkin oot löytänyt peiliteorian. Täyttä asiaa...[/q]
[q]sapeli:
---
Kolibriscope:
eikö parhaiten kaikki toimi jos osaa elää ensin itsensä kanssa yksin?
ja sitten vasta löytyy jonkun jonka kanssa haluaa jakaa elämänsä...
---
Tajusin tuossa männäpäivänä että ihmiset tarvii muita ihmisiä oppiakseen itsestään enemmän - me tarvitaan muita ikäänkuin peileinä jota kautta me nähdään uusia puolia itsestämme.
Herää siis kysymys, kuinka hyvin voimme tuntea itsemme jos olemme yksin? Ja miksi on sitten oleellisempaa löytää se yksi jonka kautta peilata, verrattuna esim. kymmeneen muuhun ihmiseen jotka ei ehkä ole yhtä läheisiä mutta jota kautta voi heijastaa itsestään useampia eri puolia?
*pohdiskel*
[/q]
Tää on monipiippuinen juttu. Mun teoria on että pitää ensin tietää mitä haluaa, vasta sitten sitä voi tavoitella. Omat halut ja toiveet löytää kokeilemalla, kantapää useasti kovassa käytössä. Mutta jotta voi olla toisen kanssa (niin kuin oikeasti*sydän* forever) pitää ensin tietää mitä itse on, siihen tarvitaan monasti vetäytymistä ja pohiskelua. Tärkeää on myös tietää millaisista asioista on valmis tinkimään, realiteetit kunniaan. Kaikki läheisemme toimivat meille peileinä, mitä läheisempi ihminen, sitä herkempiä asioita hänen kauttaan voi peilata. Kaikki ihmiskontaktit ovat siis henkisen kehityksen kannalta tärkeitä, olemmehan kaikki monitahoisia yksilöitä.
Teinköhän itseni ymmärrettäväksi
Tulkaa hakee mut pois :) Lennetää vaikka kuuhu syömää juustoo..
[q]Nitta:
---
Tää on monipiippuinen juttu. Mun teoria on että pitää ensin tietää mitä haluaa, vasta sitten sitä voi tavoitella. [/q]
Hmm, tässä saattaakin olla mun ongelma. Mä en pysty vakuuttelemaan itselleni haluavani seuraa, mutta aina silloin tällöin yksinäisyys tunkee kylmän kielensä mun korvaan.
[q]Kaikki läheisemme toimivat meille peileinä, mitä läheisempi ihminen, sitä herkempiä asioita hänen kauttaan voi peilata. Kaikki ihmiskontaktit ovat siis henkisen kehityksen kannalta tärkeitä, olemmehan kaikki monitahoisia yksilöitä.[/q]
Kato säkin oot löytänyt peiliteorian. Täyttä asiaa...
Plääh.. Nyt on taas sellanen hetki et haluis pois tästä kammottavasta luukusta...
Pitäis illalla ehkä jaksaa kaverin luokse dokaamaan, jossa sais koko illan katsoa sen ja sen miehen kuhertelua... Ei kiitos! Sit kun ne ei edes ymmärrä et sellast ei jaksa koko iltaa kattoo... Voihan kettu että ketuttaa!!!
Nii, ja syksykin viel tulossa. Syksyisin ei oo kivaa olla sinkkuna...
[q]..mut aina se ei riitä... *uuh*[/q]
Niinpä. Onhan mullakin ystäviä ja perhe ja harrastuksia ja kiinnostava opiskelupaikka, enkä mä silti pysty nauttimaan elämästä täysillä, kun koko ajan *sydän*tä nakertaa pelko, että päädyn lopulta kateelliseksi ja katkeraksi erakoksi.
Katselin tänään vanhoja valokuvia kavereista, peruskoulun ja lukion päättäjäisistä jne., ja pääsi kun tajusin, että kaikki muut seurustelee, asuu jonku kans, on kihloissa, naimisissa ja/tai perheellisiä, oikeasti joka ikinen, paitsi minä. Muita sinkkuja ei noista ympyröistä enää ole jäljellä, ja nykyisistäkin kavereista melkein kaikki (n.80%) on varattuja. Minä vain en, eikä se johdu halun tai yrityksen puutteesta! Kyllästyttää olla niin usein ”kolmantena pyöränä”..
Asiat tapahtuu kun niiden aika on, mutta tuntuu etten jaksa enää odottaa.. pää sekoaa..
Kyllähän mä juhlin jos ja kun joskus pääsen poies tästä luukusta..