SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Nitta:
---
Tätä varten on olemassa ystävät! Kun alkaa vituttaa yksinolo niin ystävän halaus ja tuki auttaa!

*hali*[/q]

...mut aina se ei riitä...

[q]Cloudberry:
---
Kyllästyttää olla niin usein ”kolmantena pyöränä”.. *hmph*[/q]

I know how you feel... On tavallaan hankalaa olla iloinen läheisten puolesta jotka on löytäneet toisen puoliskonsa, jos päätyy itse yksin nukkumaan... Yön pimeimmät hetket on ne vaikeimmat - muuten en muista koko asiaa.

[q]Asiat tapahtuu kun niiden aika on, mutta tuntuu etten jaksa enää odottaa.. pää sekoaa.. *igor*[/q]

Näin se on... Taitaa olla niinkuin Nitta sanoikin: meillä on jotain vielä opittavaa itsestämme jos mitään ei tapahdu - joku oivallus odottaa meitä kun vaan osataan avata silmämme sille.

[q]blade:
Eikä jaksa edes tänne enää tiristä. Hölmöä ja turhaa koko touhu.
[/q]

No äläääääääääääää

sinkkuilu on kiwaa
mieki voin lähteä kuuhun syömään juustoja, jos vaan mahtuu viel kyytiin hihi

[q]sapeli:
Näin se on... Taitaa olla niinkuin Nitta sanoikin: meillä on jotain vielä opittavaa itsestämme jos mitään ei tapahdu - joku oivallus odottaa meitä kun vaan osataan avata silmämme sille. *yingyang*[/q]
Hei, sait minut kuulostamaan paljon viisaammalta kuin olekaan ja kiitos, sait itseni oivaltamaan jotain uutta; ei me turhaan tätä elämänpolkua tallata
Avaan taas silmäni ja katson eteenpän

[q]Jazmine:

Koska lähetään??
[/q]

Ihan milloin vaan

Päivän naurut tarjoaa bash.org:

<Foxx> im never fallin in love
<Foxx> i've decided
<FuriousC> you dont choose who you love, love chooses you
<FuriousC> and that little fucking son of a bitch sticks itself to your face like the godless bloodsucking bastards in Alien and refuses to let go until it has drained your soul and left you an empty shell of a human being

Nannannaa, täältä poistunen!

[q]Zile:
Minusta puuttuu surullisen kuuluisa ”se jokin”. [/q]

Se meinaa vaan sitä ettei susta tule mitään naistenmiestä tahi Casanovaa - kun oikeanlainen persoona ilmaantuu paikalle niin siinä ei mitään epämäääräistä "sitä jotain" tarvita.

[q]Visio:
---
Jazmine:

Koska lähetään??

---

Ihan milloin vaan
[/q]
Hae mut täältä jo pois

[q]Jazmine:
---
wallu:
Aika hupaisaa, että vielä 2h sitten nautin sinkkuna olemisesta ja sen suomasta vapaudesta ja riippumattomuudesta...mutta annas olla kun tapasin entisen ihastukseni niin putosin pilvilinnoista johonkin suunnattomaan alakulon monttuun
Oon varmaan jotenkin maanisdepressiivinen tms.

---

Mulla on samoi kokemuksii.. siis hetkittäin tunnen et elän, mulla on vapauteni, saan tehä mitä vaan. Muttei tarvii mennä kovin kauaa, niin joskus meinaan hajota.. kaipaan jotain, jota ei ookkaan
Ja joskus ton tunteen aiheuttaa se, kun näen tai muistan exäni.. Mut kait tästä jaloilleen viä kunnolla päästään. Vai mitä, Wallu??
[/q]

Toki

Mulla on ihan hyvä fiilis vielä tän sinkkuilun suhteen
No juu, en mä kauaa ole vielä sinkku ollutkaan ja on sen verran pitkä suhde takana, ettei ihmekään, että tää on kivaa. Nautitaan nyt, niin kauan, kun pystyy.

Pelkään kyl sitä päivää, kun tajuun et tää on ihan perseestä...

täytyy vaan sanoa että kun lähipiirissä näkee niin onnellista porukkaa niin se palauttaa kummasti uskon siihen että kyllä meille kaikille on löytyvillä sopivia vastakappaleita... *sydän*

KUUNTELE

Oon täs monta kertaa miettiny, et kaikki mun ympärillä pariutuu ja se ei oo kivaa, mut mä en tod halua pariutua! Mä pidän hauskaa ja ja..nautin. Yrittäkää teki nauttia

Sillon tällöin söpöily jonkun kans olis kivaa kyl...*hih*

[q]onni3mk:
Oon täs monta kertaa miettiny, et kaikki mun ympärillä pariutuu ja se ei oo kivaa, mut mä en tod halua pariutua! Mä pidän hauskaa ja ja..nautin. Yrittäkää teki nauttia

Sillon tällöin söpöily jonkun kans olis kivaa kyl...*hih*
[/q]

hei. mä oon jotenkin samaa mieltä sun kaa nautin vapaudesta kun se on vielä mahdollista

[q]Jazmine:

Tiiän tunteen..*nyyh* tänäänkin meinas hajota pää..tuli hirvee olo ku kuunteli yhtä kunnon dremdreamtrancebiisiä..*uuh*
[/q]

Aijjaa eli nyt on vaan parempi mennä nukkumaan ja katsoa mitä uusi päivä tuo mukanaa (ehkä jotain hyvää tai toivossa sopii elää ainakin *sydän*)

[q]jamjam:
SINKKUNA ON IHAN TYHMÄÄ OLLA!
[/q]

[q]Rocca:
---
Jazmine:

Tiiän tunteen..*nyyh* tänäänkin meinas hajota pää..tuli hirvee olo ku kuunteli yhtä kunnon dremdreamtrancebiisiä..*uuh*

---

Aijjaa eli nyt on vaan parempi mennä nukkumaan ja katsoa mitä uusi päivä tuo mukanaa (ehkä jotain hyvää tai toivossa sopii elää ainakin *sydän*)
[/q]
Saatat olla oikeessa

[q]Jazmine:

Mulla on samoi kokemuksii.. siis hetkittäin tunnen et elän, mulla on vapauteni, saan tehä mitä vaan. Muttei tarvii mennä kovin kauaa, niin joskus meinaan hajota.. kaipaan jotain, jota ei ookkaan

[/q]

*joo**uuh* täysin samaa mieltä

O