SINKKULUUKKU
[q]mikkihiiri:
Niin ja unohtamatta, että miehen pitää omata 5 000 euron kuukausiansiot, 500 neliön kämpän Eirassa sekä ajaa Harley-Davidsonia. Lisäksi pitää vetää sikailijoita pataan, jotka kehtaavat tulla loukkaamaan ihanaa vaimoa/tyttöystävää. Pitää myös olla pehmoisä ja panna vielä päälle.
[/q]
word
Täällä luukussa sitä oleillaan..
Kolmas vuosi menossa.
blääh... tää luukku on ihan... ..tyhmä... Mut toisaalta, mielummin oon sinkku ku seurustelisin jätkän kanssa joka hakkaa... Niinkun kaverini... Mut, rakkaus on sokeeta...
Pojkakaveri, kiitos. o_O
Amma: JA EIVÄT OLE PISTÄNEET!
Höh- Kuitenkin täällä käy aika paljon porukkaa ja salaa kaikki kuitenkin ihkuilee toistensa kuvia. Hmm.. Pitää tehä joku joukkoehdotusrynnäkkö...
[q]KarriN:
liityin joukkoonne. voi ankeutta.
[/q]
Etkä mulle kertonu mitään vaikka nähtiinkin*grr*
[q]ZaZa:
blääh... tää luukku on ihan... ..tyhmä... Mut toisaalta, mielummin oon sinkku ku seurustelisin jätkän kanssa joka hakkaa... Niinkun kaverini... Mut, rakkaus on sokeeta...
[/q]
se on, osais vaan puhua sydämmelle järkeä
hei hankitaan kaikille kiva poika/tyttö ja vaihdetaan lootaa.. kaikille halukkaille siis
äh... ilmottaudun sammalla tälle listalle.*jiihaa*
[q]
hei hankitaan kaikille kiva poika/tyttö ja vaihdetaan lootaa.. kaikille halukkaille siis
[/q]
Kannatan! Erittäin hyvä ehdotus!!!
Klubitukseen voisi ehdottaa että laittaisivat tuonne käyttäjäinfojuttuun kohdan johon vai laittaa vapaaehtoisesti että onko varattu vai vapaa nii porukka tietää että voiko bileissä lähteä iskemään.
Nimittäin itselleni käy AINA, siis 100% AINA niin bileissä että kun menen ulos kavereideni kanssa (yleensä poikia) niin kaikki muut kivat pojat luulee että seurustelen jonkun oman porukkani pojan kanssa. Tämä on todellisen turhauttavaa. Pitäisi kulkea ympäriinsä "Joo, en oo ton kaa"-paidan kaa
No mutta se siitä ehdotuksesta. Se on aika... low.
Kannatan
[q]KittysDead:
Nimittäin itselleni käy AINA, siis 100% AINA niin bileissä että kun menen ulos kavereideni kanssa (yleensä poikia) niin kaikki muut kivat pojat luulee että seurustelen jonkun oman porukkani pojan kanssa. Tämä on todellisen turhauttavaa. Pitäisi kulkea ympäriinsä "Joo, en oo ton kaa"-paidan kaa
[/q]
mulla taas jo oon poikaporukassa ni tulee myös jotain selittämään.. tosin ne on aina niin kännissä etten jaksa sormea ees nostaa niitten jutuille
[q]ZaZa:
Darianna, mistäs aattelit että ne kivat tytöt/pojat (etenkin ne pojat) hankittais? *etsiskel*
[/q]
no toi onkin sitte jo vaikeampi kysymys
[q]KittysDead:
VOI PYHÄ JUMALA. kirjoittaessani edellistä viestä leimahti keittiössä kattila (jostain ihmeen syystä) n. metrin korkoisiin liekkeihin. JOKU EI OSAA TEHDÄ POPKORNEJA!*hikoil*
[/q]
no hätä, mä onnistun sentään aiheuttaa melkein tulipalon ku teen mikropoppareita
[q]greenie:
Miehet on sikoja
[/q]
... mutta naiset niin eläinrakkaita *justjoo**nauru*
[q]KittysDead:
Klubitukseen voisi ehdottaa että laittaisivat tuonne käyttäjäinfojuttuun kohdan johon vai laittaa vapaaehtoisesti että onko varattu vai vapaa nii porukka tietää että voiko bileissä lähteä iskemään.
[/q]
Tätä on pohdittu ja ehdoteltukin enempi ja vähempi jo aika pitkään..
[q]WuZuul
Tääl ois yks vapaaehtoseks
Mut kertokaas mulle mistä se kiva tyttö löytys?
[/q]
Kyllähän täällä näyttää olevan meitä yksinäisyydestä ja sinkkuudesta kärsiviä tyttöjä olevan... En sitten tiedä, kuinka kivoja ollaan...
[q]Visio:
Nyt mää lähen täältä
[/q]
Epistä! Mäki haluun pois!!! Mut onneks olkoon!
[q]WuZuul:
---
ZaZa:
Darianna, mistäs aattelit että ne kivat tytöt/pojat (etenkin ne pojat) hankittais? *etsiskel*
---
Tääl ois yks vapaaehtoseks
Mut kertokaas mulle mistä se kiva tyttö löytys?
[/q]
oonkohan mä kiva
Molen ainaki tosi kiva..sillo ku oon tajuton tai sukellan. Joten siis...vapaaehtoisia miehiä?
Taas täällä on monta sivullista juttua siitä, kuinka kauheeta ja yksinäistä ja ikävää sinkkuna olo on. Joo onhan se tietysti noitakin, mut mä ainakin yritän siltikin nauttia sinkkuudesta Yrittäkää teki!
Tähän asti ollu ihan mielettömän kivaa
Onhan tässä yritetty itseään tyrkyttää monet kerrat *vink**nauru*
[q]cindy:
vituttaa.. luulin jo että seurustelen mutta jätkä ei olekaan valmis.. hyvä tekosyy.. pitäis vissiin siirtyä uusille apajille mutta kun valitettavasti kukaan muu jätkä ei kiinnosta... ehkä tää tästä sitten jos tarpeeksi hyvä tulee kohdalle. epäilen kyllä suuresti..*uuh*
[/q]
kirjotatko mun ajatuksia?
mut nyt olis kivaa kyl jos olis kiva poika jonka kans lähetellä söpöily viestejä työpäivänpiristeeks