SINKKULUUKKU

Back to häröily O

hetken jo näytti siltä et olis päässy pois täältä, jonkun kakslahkeisen kainaloon mut ei

uuh,ja aina vaan täällä et missäs ne kaikki ihanat adoniksen mahtaa oikeen piileskellä

[q]bubble:
uuh,ja aina vaan täällä et missäs ne kaikki ihanat adoniksen mahtaa oikeen piileskellä
[/q]

Heti kun tiedät niin kerro mullekin...*täh*

tahtoo pois! Nyt heti!

[q]pHaze:
Kyllä, mutta kuten sanoin, jos keskittyy ensisijaisesti ulkonäön hakemiseen, niin ei ole kovin ihmeellistä jos tulee paskaa käteen.[/q]
Jees.

[q][Nuclear]:
---
Nikitah:
---
bubble:

---

---

http://www.teamsika.tk

...ja eiku valitsemaan.
[/q]
okei eli adoniksii löytyy sittenki jostain kiitos [Nuclear]

[q]Nikitah:

[/q]
jep,heti ku tiiän ni TODELLAKIN ilmottelen sulle

Ei täältä kannata kiirehtiä pois. Kun tänne saattaa joutua kovemmalla kiireellä takaisin :(

[q]bubble:
[/q]Jos keskittyy ulkonäköön, niin eiköhän ne ihanuudet piilossa pysykin. Olkoonkin että toi sun kommenttis olikin luultavasti vaan vitsikäs heitto.

[q]Nikitah:
---
bubble:

---

Heti kun tiedät niin kerro mullekin...*täh*[/q]
http://www.teamsika.tk

...ja eiku valitsemaan.

[q]pHaze:
Jos keskittyy ulkonäköön, niin eiköhän ne ihanuudet piilossa pysykin.[/q]
Eikö hyvä ulkonäkö ja järki päässä voi tulla samoissa kuorissa?

Ja nyt vaan joukolla perustamaan klubituksen omaa deittipalvelua...

[q]Mirjami:
Tänään taas huomasin, miten tarpeellinen olisi oma mies. Mie en meinannut saaha lasipurnukkaa auki, vaikka kuinka väänsin ja käänsin.[/q]

Mulle kävi vähän aika takaperin ihan samalla tavalla. Kauhee tilanne, mut sit soitin mun viksulle äipälle ja se neuvo niksit enkä sit edes tarvinnu sitä miestä saamaan sitä purkkia auki kun sain sen ihan ite!

[q]Mirjami:
---
onni3mk:

Kauhee tilanne, mut sit soitin mun viksulle äipälle ja se neuvo niksit enkä sit edes tarvinnu sitä miestä saamaan sitä purkkia auki kun sain sen ihan ite!

---

Siun pittää kertoa se heti miullekin!!!
[/q]

Jos purkin kansi on metallia, niin sitä kannattaa lämmittää kuumalla vedellä, kas metalli lämpölaajenee -> purkki aukeaa. No eiköhän tässä oo jo niksipirkkaa tarpeeksi tähän aiheeseen..

[q]Juhgu:
---
T-rex-orava:
---
Kuinkas kauan sitä ollaan oltu sinkkuna?

---
Miten niin? Pisin seurustelusuhde on ehkä 3kk.
[/q]

Ajattelin lähinnä, kun sinkkuilu on kivaa, että ei vielä hirveän kauan voi tätä onnea olla takana

[q]kid bionic:
Ja nyt vaan joukolla perustamaan klubituksen omaa deittipalvelua...
[/q]
Veikkaanpa ite et nää sinkkuilu jutut on just niitä jotka kannattais ehkä jopa poistaa koko klubarista...netti on täynnä sinkkuiluun keskittyviä sivustoja, ja jos klubaria ei haluta täyteen sellaisia jotka eivät klubikulttuurista ja konemusiikista välitä, vaan tulee tänne maksimoimaan ainoastaan partnerin löytömahdollisuuksiaan, niin silloin ainaskin vihoviimeinen juttu on suoda heille lisää vonkaustilaa...eli jos tännekkin tulisi edes tietysti mainitsemallasi vitsi mielellä nyt kokonainen deitti osio, rekisteröityisi klubitukseen varmasti ennestään lisää Arja Korisevaa kuuntelevia, keski-ikäisiä sinkkuja. Klubitus on klubikansan sivusto, muut suksikoot cityn tai deitin sivuille....vonkaamaan.

[q]Mellu-:
hih, no siis.. en tiiä onks mua nyt ymmärretty vähän väärin mutta mies voi vaatia multa samoja asioita koska mielestäni pystyn samaan mitä "vaadin" mieheltäkin. Koska on aika kohtuutonta vaatia jotain mihin itse ei pysty tai jotain mitä itse ei voisi korvata tjsp. emt .. mun ajatuksen juoksu on sellasta sillisalaattia et ette varmaankaan ymmärrä mitä haen takaa *uuh*[/q]

No sit varmaan kannattais mainita myös, että on valmis samaan mitä vaatii mieheltä. Helpottaa varmasti etsintää

[q]jUSSi:
---
Mellu-:
hih, no siis.. en tiiä onks mua nyt ymmärretty vähän väärin mutta mies voi vaatia multa samoja asioita koska mielestäni pystyn samaan mitä "vaadin" mieheltäkin. Koska on aika kohtuutonta vaatia jotain mihin itse ei pysty tai jotain mitä itse ei voisi korvata tjsp. emt .. mun ajatuksen juoksu on sellasta sillisalaattia et ette varmaankaan ymmärrä mitä haen takaa
---

No sit varmaan kannattais mainita myös, että on valmis samaan mitä vaatii mieheltä. Helpottaa varmasti etsintää
[/q]

noh, tässähän se nyt tuli sitten mainittua kiitokset vaa neuvosta

[q]Verano:
kävin katsomassa, vaikka ujostelitki, mut mä tykkään ehkä kuitenki pikkasen kypsemmistä miehistä, sillai ihan snadisti vanhemmista ku sä, about kolkyt vuotta
[/q]

Mitä tekemistä iällä on kivien nostelun kanssa?

*viaton kuin aamukaste*

[q]-xx-:

Tylsää kyllä on joskus yksin, mutta seurassakin voi olla tylsää. Olen sellainen tyyppi, että tarvitsen aikaa myös yksin itselleni, ja olen tottunut elämään yksin, eli yksinäisyyskään ei ole juuri nyt kovin paha juttu. Pienempi paha siis kuin itsensä satuttaminen ihmissuhteiden kiemuroissa. Ahdistun jos joku odottaa minulta jotain, tai edes tuntuu siltä että joku odottaa jotain mitä en välttämättä pysty antamaan. Siksi on helpompaa tehdä mahdollisimman pian kaikille selväksi että minulta ei kannata odottaa mitään, jonka jälkeen olenkin siis 'oikeutettu' olemaan antamatta itsestäni yhtään mitään. Johtunee siitä että itse en haluaisi odottaa keneltäkään mitään, koska sitten vain pettyy korkeisiin odotuksiinsa.

Ehkä vielä joskus joku asia, tilanne tai ihminen saa minut luopumaan varovaisuudestani.. toivottavasti :)
[/q]

No voe! Tää teksti vois olla ihan hyvin mun kirjoittama.
Täs oli niin paljon samaa kuin mun elämäntilanteessani.
Mä olen vaan tässä miettinyt että nautinko mä tästä
tilanteesta jollain sairaalla tavalla? Kun tuntuu että
mitään muutosta ei asioihin tule. Kait se on vaan niin
helppoa olla päästämättä ketään lähelle, ei tartte kyllä pettyä
mutta eipä tapahdu paljon muutakaan. Kun on ollut tarpeeksi
kauan yksin, kasvaa kynnys koko ajan päästää joku lähelleen.
Mä olen tullut kuiteskin siihen tulokseen että olen pelkuri jonka on
turha valittaa yksinäisyyttään, kun syyllinen löytyy peilistä.

O