Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Levottomat jalat, aaaaarrgh!!!!Tämä ajaa ihmisen hulluuden partaalle!!*igor*

[q]Hyzenthlay, 1.8.2008 16:03:
aargh *toktok* tuolla osa on ihan tosissaan sitä mieltä, että parisuhteessa tosen kuuluu elättää toista. Elettiinkös me 2000-lukua, vai miten..
http://www.hs.fi/keskustelu/Wallin+haluaa+eroon+opiskelijoiden+asuinkumppaniuteluista/thread.jspa?threadID=130644&tstart=0
[/q]

uuuh peesaan!

esim. Mä jäin äitiyslomalta hoitamaan meidän likkaa himaan ja käteen jäi kotihoidontukee ensin 330e ja miehen palkankorotuksen seurauksena tippui 311e/kk + lapsilisä 100e.

Mies onneks oli silloin töissä.

olis ollu kiva joskus käydä jossain, itelle jotain ostaa ja muutekin olisi halunnut osallistua elämiseen sut tasapuolisesti, mut ei noilla rahoilla. Piti omat laskut yrittää maksaa ja vähän edes ruokakaupassa osallistua.

Luonne kun ei anna periksi olla täysin miehen elätettävissä. Nyt onneks kun on töissä niin pääsee osallistumaan.

puolison tulot ei sais vaikuttaa toisen tuloihin kun vasta avioliitossa.

se kun en saa nukuttua, tosi ahdistavia unia*uuh*

Eilen: Gogol Bordellon keikka Tavastialla. [size=8]Oli muuten aivan helvetin hyvä![/size]

Tänään: Korvat huutaa niin prkeleesti. [size=8]Miksen tajunnut ottaa korvatulppia mukaan?[/size]

Grr! Per"#&"%#2en iPod

Se jumittujääty heti ensitöikseen aamulla, joten koitin resetata sen. Onnistuinkin, mutta sen jälkeen se jumittujääty heti uudestaan. Nyt se jämähtää aina siihen, kun Applen logo pamahtaa ruutuun uudelleenkäynnistämisen aikana.

Kamalat vierotusoireet, kun ei voi kuunnella musiikkia :( Vois suutuspäissään heittää tuon romun seinään ja ostaa uuden, tilavamman soittimen. Mutta silti.. Voi prklee!

TKK:n arkkitehtuurin ennakkotehtävät.

Ei nää juuri helpommat vois olla, mut ei vaan oo minkäänlaista inspiraatioo tehä näitä. Palautus torstaina :)

muoksx2:Ei saatna nyt vasta vituttaaki. Saanu nyt aikaseks kauheen kasan paskaa. Toivottavasti arvostavat TKK:lla.

[q]Annakins, 15.10.2007 10:25:
---
juuco, 15.10.2007 10:13:
Itseäni ärsyttää eräs arkiaamujen bussivuoro. Aikataulujen mukaan sen pitäisi olla pysäkillä 08.03, mutta ko. bussi on nyt ollut joka aamu parin viikon ajan viitisen minuuttia etuajassa. Siinä kyllä otsalohko alkaa pullistella ja verenpaine nousta, kun tuo bussi huristelee susta ohi. Kiitos vaan pussikuski, tänään taas istuskellaan vähän myöhempään töissä Tästähän sais oivan tekstarin 100:n vinkuvonkupalstalle

---

Niin, nehän ovat arvioituja ohitusaikoja, kuten myös aikatauluissa huomautetaan. Ymmärrän kyllä ärsytyksen, mutta eiks sit kantsis mennä se 5 min aiemmin sinne jos se kerta aina on ajoissa.
[/q]

No niinhän sitä kannattais, mutta minkäs teen, kun olen tyhmä, laiska ja saamaton Eihän se tietenkään sen bussikuskin vika ole, että menen myöhästymään :)

Tänään olin kyllä sen 5min etuajassa, mutta kun ehdin siihen 100 metrin päähän pysäkistä, niin bussi jo hyökkäs sinne, nappas lastin ja kaahasi ohitseni

muks: Tai sanotaan nyt näin, että lähinnä tässä syö miestä se, että kerrankin yritin ehtiä siihen eikä se silti riittänyt :/

Työnteko.

Nyt pahemmin kuin koskaan. Tahtoo opiskelemaan! :( Keväällä edessä haut, mutta ei oikein tiedä mihin sitä hakis. Hirveen stressaavaa myös ajatella, et jos ei tärppääkään. Ja sit ketuttaa ku en sit tiedä miten ehdin työnteon lisäks lukeaki johonkin. Yhyy...

Hullut Päivät.. Mä en kestä niitä. Ja silti siellä on pakko käydä :D

muoksquots!:

[q]Bio, 2.4.2008 14:15:
parhautta, loistavuutta, hienoutta..
[/q]

Tästä tuli mieleen termi sikkehyvä. Mä nään punasta aina ku joku käyttää tota sikkeärsyttävää sanaa. Mikä helevatun sikke? Sikke?! Kuppa sille, joka sikken suustaan päästää.

Jätinpä sitte hanskani äsken bussiin.

Noin 150 kappaletta A4:sia ja niissä vajaa 2000 kohtaa, joihin pitää kopioida teksti "Ei muutoksia" ... Antoisaa ja monipuolista duunipäivää vaan kaikille. Lisää kahvia...

Työkaveri on hyräilly nyt koko päivän.

Ärsyttää, kun pitää pihdata/hidastella työnteossa. Suunnittelualan ylemmät toimihenkilöt kun ovat lakossa, niin meidän toimistossa ei ole ketään kuka voisi antaa lisää töitä mulle. Pakko surffata netissä nyt loppupäivä ja säästää huomisellekin jotain Toisaalta.. Ei mulla ole mitään netissä surffailua vastaankaan :P

Tänään mulle selvästi nakitetaan kaikenmaailman paskaduuneja. "Olepas kiltti poika ja käy liimaamassa neukkareiden tuolien jalkoihin tassut alle ettei perketti mene pilalle. Sen jälkeen voisit raahata vähän ylimääräisiä huonekaluja kellariin, kun ne on vähän tiellä."

Kämppis ylipuhui mut rekisteröitymään facebookiin.

[q]Miinapiina, 15.10.2007 09:51:
jonotin 45 minuuttia tonne soneran asiakaspalveluun ja sit tuli puhelu johon oli pakko vastata.
argh!!!!!!!!
ja nyt ku soitin uudestaan ni "meillä on juuri nyt ruuhkaa, soittakaa hetken päästä uudestaan"
*ranteetaukiviilteel* vittusaatana
en jaksais enää hetkeekään sitä paskamusaa mitä sieltä tulee UUUUUUUUUUH!!!!!
[/q]

Joo, kyllä asiakaspalvelupuhelimet on ihania Siinä pilipalihissimusiikissa tai niissä 100 vuotta vanhoissa ranskalaisissa iskelmissä on jotain, joka saa ihmisen pahimmat puolet esiin. Varsinkin, jos sitä saa kuunnella juuri sen 50min ^^ Siinä vaiheessa, kun joku vastaa on jo niin räjähdyspisteessä ettei enää muista miksi edes soitti asiakaspalveluun.

Itseäni ärsyttää eräs arkiaamujen bussivuoro. Aikataulujen mukaan sen pitäisi olla pysäkillä 08.03, mutta ko. bussi on nyt ollut joka aamu parin viikon ajan viitisen minuuttia etuajassa. Siinä kyllä otsalohko alkaa pullistella ja verenpaine nousta, kun tuo bussi huristelee susta ohi. Kiitos vaan pussikuski, tänään taas istuskellaan vähän myöhempään töissä Tästähän sais oivan tekstarin 100:n vinkuvonkupalstalle

[q]Trixie, 23.7.2008 09:16:
Ärsyttää olla töissä kun ei oo töitä
[/q]

Samma här. Ainakin melkein. Mitään "oikeita" hommia ei ole, kun koko toimisto ja lähes kaikki asiakkaat on lomilla. Toisin sanoen mulle annetaan kaikkia kakkanakkeja. Which is nice.. not.

[q]sapeli, 15.10.2007 13:38:
---
larzizi, 15.10.2007 13:23:
Ärsyttää kun päätin aamulla ihan unessa, että jätän koulun tänään väliin. Ihan hyvää tämä yksi ylimääräinen palautumispäivä kyllä tekee, mutta silti tulee aina kamalat omantunnon tuskat, kun jäi vaan kotiin nukkumaan

---

Mun kokemuksen mukaan just heräämishetkellä tekee paljon enemmän mieli jäädä nukkumaan kuin esim. viisi minuuttia sen jälkeen jos on jo noussut. En siis itse juuri enää tee tuollaisia päätöksiä jollen ole jo päässyt jalkeille
[/q]

Tuo on niin totta. Joka aamu yhtä vaikeeta päästä ylös sängystä, mutta kummasti se uni karisee kunhan vaan ylös nousee. Tänäänkin arvoin puolisen tuntia kellon jo soitua sängyssä, kun ei tehnyt mieli nousta ylös

Työkiireet.

Ja se, että menee sössimään jonkun duunin ja nyt saa vääntää samat duunit uudestaan.

[q]sapeli, 18.10.2007 14:38:
---
juuco, 18.10.2007 10:39:
2) Nappikuulokkeet meni riks. Korjasin tarralla ja kuminauhalla. Vituttaa.

---

Jos vaan mahollista ni nyt ois ehkä hyvä sauma hommaa uudet Jagolla meni kans kuulokkeet rikki ja eihän se voi elää ilman musiikkia, mut oli onnellisempi kuin koskaan ku hommattiin uudet Creativen nappikuulokkeet, tais olla 20e, semmoset missä on se "tulppa" mukana
[/q]

Ei ole varaa.. Sekin ärsyttää Nää oli vieläpä kalliit, just tollaset tulpalliset Kossin Sparkplugit. 40 eemeliä muistaakseni maksoin, nyt saa vissiin parillakympilläkin. Toisaalta mulla pitäis olla takuuta vielä jäljellä Mä kylläkin just joku kuukaus sitten kävin jo vaihtamassa nää ku edelliset levis käsiin :/ Kehtaa enää käydä vaihtamassa niitä :)

O