Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]hallucinogen, 28.12.2007 19:01:
Läheks mun kanssa Azoreille?
[/q]

Ne o iha vääräs suunnas siitä, minne mä halun :( Maailmanympärimatka?

unohdin tuoda kahvii töihin ja sitä nyt ei niinku oo ja jumalauta et tää kahvihiiri on pinna kireellä parin tunnin päästä

[q]Jocular, 16.2.2006 09:17:
Ja sit ku ajat sen sinne rotkoon etkä muista palauttaa kilpiä etkä maksaa vakuutuksia ni mä otan suhun yhteyttä muahhaha ;) .... Nii ja sit ärsyttää vielä enemmän ;D
[/q]

Heeei eipäs nyt lyödä lyötyä! Se mobiili oli kiva ja lämmin *sydän*

Voi perse!
Lähipyörähuolto on muuttanu jonneki vitun Maunulaan. En oo raahaas pyörääni sinne.
Lähin huolto taitaa silti olla jossai parin kilsan päässä. Ärsyttäis vähäsen, saa nähä millon pääsen polkemaan mummiksellani. En tie pitäiskö vaa suosiol ostaa uus, ja kolmivaitheinen pyörä.

digiboxi on ihan vituillaan
oon palauttanut tehdasasetukset ja hakenut kanavat uudelleen, silti ne on missä sattuu... normikanavat oikeilla paikoilla, mut muut ei... ennen oli normikanavat + maksukanavat peräkkäin, nyt ne maksukanavat on jossain 166 -> ja sub juniori 314

jim on kanava 14 ja seuraava paikka onki sit kanava 60... ku ennen noi maksukanavat oli paikoilla 20 yms

miksi, oi miksi? (no tiijän et "miks" mut miks ne on tuollai miten sattuu??) ja miten saan ne niinku oli ennen? vai saanko?

Voi vittu mikä suojatyöpaikka tääkin on :D

Yksi työntekijä ei oo ollut töissä viime keväästä lähtien kun sen projektit loppui, ja sit ei seuraavat projekti-ehdotelmat ottaneet tuulta alleen. Nyt sit kuulin et se tulee koordinoimaan jotain paskamessuja, eli toisin sanoen työpaikka kaivetaan vaikka perseestä ja palkka on taas yli 3000 euroa kuukaudessa.

Ärsyttää edelleen se joku urpo joka oli toissayönä käynyt nyysimässä meidän vastaostetut rapumerrat ennen kuin ehdittiin käydä edes tarkistamassa. Toivottavasti tuli tarpeeseen.

Saimaassa on aika paljon vettä, mutta ei riitä silti kaikille näköjään.

[q]yertle, 14.11.2008 11:51:
---
Heli, 14.11.2008 11:46:
poika on keuhkokuumeessa eikä otettu sairaalaan, byääh!

---

Jos se on nuori poika ni ei tarvi hätäillä, kyllä siitä selvii sairaalattakin. Ite podin kolmannella luokalla viikon keuhkokuumeen ja 40 asteen kuumeen ja elossa oon vieläkin
[/q]

kyl se selviskin, mut olihan se yli viikon syömättä oikeestaan mitään ja 9 pv kuumeessa, sekä suolatasapaino ja sydämen lyöntitiheys ihan keturallaan.
että sitä vaan, et oishan se ollu sairaalas paremmassa hoidossa kun kotona, jos vaik nesteytykseen ois laitettu tjt.

Aamulla väsyttää niin pirusti.... Onneks enään viikko töitä ja sitten kauan odotettu LOMA

[q]Miinapiina, 4.2.2009 17:58:
....
[/q]

Meillä on kans sama juttu. Joten ihan noi kanavasuunitteliat on syyllisiä. *pahis**joo*

Mua ainakin ärsyttää selaa 500 kanavaa läpi ja just esim disney kanavat mitkä oli ennen vierekkäin niin nyt 234 ja 492! *whaat**ding* joten mie ainakin tein oman suosikkiluettelon niin helpotti kummasti. *vink**hymy*

Se et bileet muuttuu tästä: http://klubitus.org/kuva.php?id=21860 kauluspaita-farkut-korkokengät-sedula-meiningiks.

[q]UnityF, 4.2.2009 18:57:

Meillä on kans sama juttu. Joten ihan noi kanavasuunitteliat on syyllisiä. *pahis**joo*

Mua ainakin ärsyttää selaa 500 kanavaa läpi ja just esim disney kanavat mitkä oli ennen vierekkäin niin nyt 234 ja 492! *whaat**ding* joten mie ainakin tein oman suosikkiluettelon niin helpotti kummasti. *vink**hymy*
[/q]

welholta tiedettiin kertoa, et mtv3-kanavapaketin ohjelmat on hajautettu *toktok*

joo, mä tein kanssa suosikkiluettelon... ongelma onkin enää siinä, et haluisin, että kun selaan guidea (Samsung DCB-P853Z) ni haluisin et siel näkyis vaan suosikkiluettelon kanavat...

en tiijä onko tossa boxissa mahdollista, ainakaan en oo viel keksinyt et miten se tapahtuis.... et jos joku tietää, ni saa valasta

Miks tunteet on keksitty? O_o

miks miks miks miks miks miks miks miks miks miks...

Tekis niin mieli tehdä sun elämästä helvettiä, mut enpä viitti.

nihkeily

[q]Miinapiina, 4.2.2009 19:34:
en tiijä onko tossa boxissa mahdollista, ainakaan en oo viel keksinyt et miten se tapahtuis.... et jos joku tietää, ni saa valasta
[/q]

mulle kanssa kelpaa vastaus samaan ongelmaan

haistakoon vitut...
yt-neuvottelut no lol
lomautukset /o/

peeaana sitten mennään...........

ärsyttää kun ei osaa päättää, ei oikeestaan mitään, vammattaa ei kiwaa.

[q]sapeli, 15.1.2009 13:25:
---

Tää kuulostaa vähän poskiontelon tulehdukselta...
[/q]

No jöh.. olihan se poskiontelon tulehdus. Just kävin lääkäris ja sain antibiottikuurin*hmph*
Niin tosiaa, en mä olis halunnukka tehä vklp mitään, en en..

Vituttaa ehkä semisti.

kaikki

Kun koneen hiiri hajos ja nyt on tää varahiiri jossa on kilometrin verran johtoo ja helv. kosketushäiriö joten hiiri toimii kun tahtoo ja tottakai ei ikinä silloin kun mä tarviin sitä, aina saa tapella Ens viikol haen kyl langattoman hiiren ja niin on taas yksi johto vähemmän kotona.

Ai miten niin vihaan johtoja.

O