Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

*rääkyvät kakarat
*bileiden tai kivan illan vieton jälkeinen aamu
*teenbitchit
*työt yleensä

haluan vaan chillata ja saada rahaa.. vaikka en halua olla työtön.. tosin oon opiskelija

- hihhulit
- ihmiset joidenka pitää pätee joka asiassa
- agressiiviset ihmiset
- rääkyvät kakarat

Joo ja nyt erityisesti MIEHET !!!!!!!!*dissaa*

Miehet on niin yksinkertasia et ne pitää naisia vaikeina vaikkei ne sitä ole..poikkeuksia lukuunottamatta.*vink*

kaikki miehet on vääränlaisia..*hih*

Naiset tulee ihan hyvin toimeen ilman miehiä.
Miehet ei ilman naisia.. kuka niille tekee ruokaa ja pesee kalsarit jos ei naiset ?

Enhän mä ole sellanen.....enhän?

taas miehiä haukutaan ikuinen haukkumiskilpailu miesten ja naisten välissä on hyvässä vauhdissa ja meidän forumissa sitä johtaa naiset

En sanoisi että miehet ovat riippuvaisia naisista. Siis miehet taitaa olla enemmän mukavuudenhaluisia (laiskoja). Miehet myös tykkäävät omista periaatteista ja perinteistä. Onhan se mukavaa kun töiden jälkeen on lämmin ruoka odottamassa, illalla saa puhtaita vaatteita... tarvittaessa miehetkin osaa sopeutua.

>>"Miehet makaa sohvalla juo kaljaa syö makkaraa haisee pahalta ja heittää paskaläppää. !! "<<

"makaa sohvalla" -täysin totta
"juo kaljaa syö makkaraa" riippuu henkilöstä. ei me kaikki sellaisa ole.
"haisee pahalta" työpäivän jälkeen saa

niin ja olli et oo kai..*hih*

okei.. mä luovutan..*justjoo* mut se on totuus et miehet on LAISKOJA !!

Kaikki ärsyttää ja paljon silloin kun on vittuuntunut kuten nyt*dissaa*

TfO:[q]Kaikki ärsyttää ja paljon silloin kun on vittuuntunut kuten nyt*dissaa*[/q]

samma här

Ihmiset jotka tulevat "näyttäytymään" bileisiin! Tyyliin:
Oltiin muuten lana siellä bileissä ja oli tosi siistiä!
Tosi asiassa nämä ihmistyypit tulevat täydessä tällingissä vaan hengaamaan nurkkiin ja näyttämään omaa naamaansa. Heitä tuskin koskaan näkee tanssimassa ja jalkakaan ei pahemmin täpise musiikin tahtiin. Ainut siis mikä bileissä kiinnostaa on oma napa ja se että myös muut ovat sen huomanneet!!!n ei hjyvä, ei hjyvä!!!

Haloo, minkä takia me niissä bileissä käydään!!!
Mä ainakin henkilökohtaisesti nautin siitä musiikista! On mahtavaa tuntea kun se musiikki täyttää sun kehon ja saa sut TODELLA liikkumaan!! Onhan se hauskaa kun saa toteuttaa itseään ja panostaa ulkonäköön mutta onko se muka pääasia bileissä. Eikö me kuitenkin asiakkaana makseta siitä että tullaan kuuntelemaan niitä dj:tä!!

Olenkohan käsittänyt asian väärin..*hmph*

Hmm MIEHET!*igor*

[q]milla:
...saaks musiikkii tulla vaan kuuntelee..? onks pakko tanssia jos ei jaksa? onks pakko tulla rumana paikalle jos ei haluu?
*vink*[/q]

Tottahan toki sä saat kuunnella musiikkia mielin määrin. Tämä juttu oli tarkoitettu niille jotka todella vain tulee näyttäytymään. Jos siis et kuulu tähän ryhmään niin älä ota turhaan hernettä nenääsi*hymy*

[muokattu 29.8.2002 12:42]

yana8000:[q]et sä oo vittuuntunu. luulet vaan *voiei*[/q]

aijjaa. no hyvä:) feeling much better;D

Kesy, mä oon ainakin tavannu naisii jotka ei osaa tehdä ruokaa, ei osaa pyykätä ja hyvä jos edes osaa siivota... Itse ainakin osaan tehdä ruokaa (josta itse pidän), pyykätä (ainakin omat vaatteet) ja jopa siivota.

Eniten muo ärsyttää ihmiset jotka yleistää ihan kaiken heti kun vaan siihen pystyvät!!!

Oma selkärangattomuus.
Blääh.

yana8000:[q]milla:...saaks musiikkii tulla vaan kuuntelee..? onks pakko tanssia jos ei jaksa? onks pakko tulla rumana paikalle jos ei haluu?

no EI SAA![/q]

NO EMMÄ SIT ENÄÄ IKINÄ TUU MIHINKÄÄN TEKNO-PILEISIIN.

Pengo, siitä lähtien on miehet ärsyttäny ku meni 2kk sitte eritääin pitkä suhde poikki ja totesin siinä samalla totuuden useimmista miehistä.pitkä tarina... JA LOST SOUL toi oli kaikki aika lailla läppää et älä ota ittees..*piis*

O