Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

Niin ja tossa ihan vähä aika sitte oon näköjään joo sanonu et nyt ärsyttää miehet erityisesti, mut sillon oli hyvä syy.. taistelua mut se siitä olkaa ihan rauhas vaan, tykkään miehistä*plur* piiis !!

Tanya:[q]milla:
...saaks musiikkii tulla vaan kuuntelee..? onks pakko tanssia jos ei jaksa? onks pakko tulla rumana paikalle jos ei haluu?

Tottahan toki sä saat kuunnella musiikkia mielin määrin. Tämä juttu oli tarkoitettu niille jotka todella vain tulee näyttäytymään. Jos siis et kuulu tähän ryhmään niin älä ota turhaan hernettä nenääsi*hymy*

[muokattu 29.8.2002 12:42][/q]

Joo, vaikka näyttää hyvältä ja tykkää pyntätä ei tarkoita välttämättä että vain esittelisit itseäsi. Ystäväni luuli minusta näin ja kerroin hänelle hänen olevan vain kateellinen. Hänen mielestä minussa oli joku vika kun en näyttänyt bileiden viime metreillä räjähtäneeltä (hiki valuen ja meikit poskilla). Minkäs minä sille voin että meikki ei leviä. Ärsyttää tuollaisten ihmisten asenne...*mur*
Itse nautin bileistä ja jos musiikki on hyvää tanssin ja bailaan niin etten rekisteröi ympäriltä muuta kuin musiikin. Ja aion tehdä näin vastakin...*plur*

*Krapula
*Rahapula
*Viikkojen määrä päästötotariin
*Huono auto
*Mummut liikenteessä
*Sinkkuus
jne jne

angel78:

Mä en nyt ole varma miten ton käsitit ja miten käsitin sun jutun.. Siis ei siinä pynttäämisessä mitään pahaa ole!!! Mä suorastaan nautin siitä kun saan tehdä sellaisen omaa silmää miellyttävän kokonaisuuden. Ja tottahan se on että tanssiessa ja nauttiessa siitä musiikista, ei juuri muuta huomaa kun sen musiikin!! Mutta kieltämättä kun lähtee sieltä tanssilattialta pois ja avaa silmänsä niin vastaan tulee näitä "Tanssin vaikka pöydillä kunhan minä olen keskipiste"- tyyppejä. Ja enhän minä heitä voi suorastaan syyttää. Jos se tekee jonkin ihmisen onnelliseksi niin minkäs teet!!

Noista kavereista puheen ollen..juhannuksena mulle yks kaveri tuli sanomaan etä: Sä oot niinku niin sisällä tossa jutussa sä oot ihan varmaan jossain aineissa.
Eli toisaalta sut laitetaan mustalle listalle jos tanssit niinkun mieli tekee ja jos laittaudut. Siis haloo sehän on osa koko touhua! Kaiken maailman dresscodet suorastaan kerjää meitä irtaantumaan massasta ja mikä on sen hienompaa! Monelle reivit on ainut paikka missä on mahdollista näyttää se oma itsensä ja pukeutua niinkun lystää!

[muokattu 29.8.2002 14:50]

:D

Toisaalta taas hyvin ärsyttävää esim saada tekstiviestitejä, eikä puheluita, kun joitain asioita olisi helpompi hoitaa puhumalla, eikä kirjoittelemalla kymmeniä viestejä... nojoo. :P
Tähän kai syyllistyn itsekkin välillä..

Tanya:[q]angel78:

Mä en nyt ole varma miten ton käsitit ja miten käsitin sun jutun.. Siis ei siinä pynttäämisessä mitään pahaa ole!!! Mä suorastaan nautin siitä kun saan tehdä sellaisen omaa silmää miellyttävän kokonaisuuden. Ja tottahan se on että tanssiessa ja nauttiessa siitä musiikista, ei juuri muuta huomaa kun sen musiikin!! Mutta kieltämättä kun lähtee sieltä tanssilattialta pois ja avaa silmänsä niin vastaan tulee näitä "Tanssin vaikka pöydillä kunhan minä olen keskipiste"- tyyppejä. Ja enhän minä heitä voi suorastaan syyttää. Jos se tekee jonkin ihmisen onnelliseksi niin minkäs teet!!

Noista kavereista puheen ollen..juhannuksena mulle yks kaveri tuli sanomaan etä: Sä oot niinku niin sisällä tossa jutussa sä oot ihan varmaan jossain aineissa.
Eli toisaalta sut laitetaan mustalle listalle jos tanssit niinkun mieli tekee ja jos laittaudut. Siis haloo sehän on osa koko touhua! Kaiken maailman dresscodet suorastaan kerjää meitä irtaantumaan massasta ja mikä on sen hienompaa! Monelle reivit on ainut paikka missä on mahdollista näyttää se oma itsensä ja pukeutua niinkun lystää!

[muokattu 29.8.2002 14:50][/q]

edelleen aika rankkaa tuomitsemista tuntematta ihmisiä

miks muutenkaan pitää keskittyä siihen mitä muut siellä tekee jos ne ei muita ihmisiä konkreettisesti häiritse? mua ei haittaa sen enempää beibet pvc-hameissa ku vaarit verkkareissa;)

Mikä hitto siinä on, kun Ebaysta ostat kasan levyjä eri myyjiltä, vähintään 1 paketti katoaa matkalla tänne ihan järjestäen? Nyt on tällä hetkellä vissiin kateissa kolme pakettia, ellei yksi jenkkilähetys löydä vielä tiensä perille (mennyt tosin vasta 2 viikkoa, tulee lentopostina), mutta silti 2 cd:tä kateissa!?!? Miksi aina näin....

yana8000:[q]Tanya:Yanaa ärsyttää kun sen pastellin sininen pinkkejä viiruja omaava pimpattava lammas puhkeaa liiasta käytöstä!!

HEEEEEEEI!!! :D[/q]

No heipä hei! Mites ois peini virtual piknik...
Saisko olla kuppi kahvia*vink*

siis saa täällä kuka vaa sanoo mitä vaan.. myös mä sen et en tykkää siitä että ketään dissataan, varsinkaa tollasilla perusteluilla.. ja mä oon ihan chilli.. ehkä se se chillein*ökkö*

yana8000:
Miten olis kinuskikastike?
Se on tahmeaa ja vaikea nuolla pois..

Tanya:[q]milla: Ehkä toi pelottava kuva tekee ei niin chillin vaikutelman*hih*[/q]

no sitähän mä yritin sanoo, ei kannata tuomita ulkonäön perusteella*vink*

mut okei, ehkä tän aiheen voi jättää.. no hard feelings:)

[muokattu 29.8.2002 15:28]

heh, mistä sen kommentin löysit Sanotaan, en ole kovin innostunut homoista, koulussa oli luokassa sellainen, eikä siitä kovin kivoja muistoja jäänyt

- porot -

ne:
- kakkii ja kusee joka paikkaan.
- yrittää syödä rinkan
- röhkii ja oksentelee
- yrittää syödä teltan
- yrittää syödä teltassa nukkujat

porot on inhoja sikoja...
...itikat ei oo lapissa ongelmana vaan yli-innokkaat sikaporot!

vaeltaminen ja lappi oli kyl muuten jees...

Annetaan kaikkien kukkien kukkia*sydän*

TuJay:[q]- porot -

ne:
- kakkii ja kusee joka paikkaan.
- yrittää syödä rinkan
- röhkii ja oksentelee
- yrittää syödä teltan
- yrittää syödä teltassa nukkujat

porot on inhoja sikoja...
...itikat ei oo lapissa ongelmana vaan yli-innokkaat sikaporot!

vaeltaminen ja lappi oli kyl muuten jees...[/q]

aahh.. mäki haluun taas lappiin vaeltaa.. viime kerrasta on.. ööm..6vuotta??! otat mut ens kerral mukaan:)

milla: Ehkä toi pelottava kuva tekee ei niin chillin vaikutelman*hih*

Nyt ärsyttää lähinnä minä itse. Koulu ei kiinnosta vaik just nyt pitäs kiinnostaa. En jaksa tehdä mitään. Inhoon elämääni tällä hetkellä aivan helvetisti. En halua/pysty olemaan yksin! Inhoon olla sinkku, mikään ei mee hyvin ku ei o mitään "minkä takia elää" . saatana*dissaa*

Milla, kyl sulle varmaan tilaa löytyy =)
vuoden päästä mukaan vaan. tai ehkä jo ens keväänä jos joku opettaa mut hiihtään. yksinkertainen lautailija kun olen...

...mut jostain joku sikaporokarkotin!

rahat on loppu, se ärsyttää. vituttaa, se ärsyttää. koulu, se ärsyttää. muuten ihan jees.

PATIS: kyllä mäkin kai selviän yksin, mut se on tällä hetkel vähä vaikeeta ku meni 3 vuoden suhde kesäl poikki.. en oo viel oppinu olee yksin. Kai se on pakko.

O