Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]äm:
Huono seksi.
[/q]

Hmm. Mitenkäs se sanonta menikään... Bad sex is better than a good day at work.

hukkasin taas tärkeitä papereita!! *kiroilee* tää mun hatara pää ärsyttää!

ja huono seksikin on parempaa kuin ei mitn.. ihan sama mulle

pyh... jotku saa ja jotku.. NIINKU MÄ.. en saa mitään...

[q]äm:
Huono seksi.
[/q]

En minä ainakaan koskaan niin huonoa seksiä ole saanut et se alkais vituttaan

[q]kilobitti:
---
abcdtatu:

---

IMO ei seksiä on parempi kuin huono seksi. Siitä ei tule kuin pöhnä olo.
[/q]

siis enhän mä puhunu vaan seksist.. mut kaikest.. mitä voi saada...

[q]abcdtatu:
[/q]

IMO ei seksiä on parempi kuin huono seksi. Siitä ei tule kuin pöhnä olo.

[q]Unity(f):
Kun ovessa lukee ”ei mainoksia kiitos” ja sitlti niitä tipahtelee kokoajan....*ding**piru**hmph*[/q]

Ihme ja kumma, mun lappu toimii 99% varmuudella. Aiemmin pizzalappuja tuli parhaimmillaan 3-4 päivässä...*igor*

mua ärsyttää 2-4 -vuotiaat lapset, jotka tekoitkevät bussissa saadakseen vaan kaikilta huomiota.

No mä tiiän että meijän lehtien jakaja on ulkomaalainen niin välillä epäilen et osaakohan se lukee suomee... ajattelin et seuraavan kerran bongaan sen niin sanon sille et kyllä se sit varmaan lopettaa niitten mainosten tuputtamisen....

Mut joo tänään on tullu 3 pizza mainosta... josta 2 on saman paikan!*igor**igor**igor*

[q]Unity(f):
No mä tiiän että meijän lehtien jakaja on ulkomaalainen niin välillä epäilen et osaakohan se lukee suomee... ajattelin et seuraavan kerran bongaan sen niin sanon sille et kyllä se sit varmaan lopettaa niitten mainosten tuputtamisen....

Mut joo tänään on tullu 3 pizza mainosta... josta 2 on saman paikan!*igor**igor**igor*
[/q]

Hmm .. kirjoita lappu oveen englanniksi että ei mainoksia kiitos ...

Temppuilevat tietokoneet *piru*!!

Epärankat ihmiset ja ne joilta saa kysyä samaa asiaa miljoona kertaa ennenku ne edes vastaa jotain*eiei*

mun pajalla oleva jätkä...*dissaa*
paljon mäkin siedän mut kaikella on rajansa...
Huoh MÄ tunnen itteni todella fiksuksi sen rinnalla...

tän päivän lause minkä se päästi
” työhaastattelussa niin sä voit ihan hyvin kusettaa että sulla on alan liittyvää työkokemusta, sanot vaan että ne paperit on hukassa, niin mä aina teen”

*ding**justjoo**ding*

[q]äm:
P*llunvonkaus
[/q]

Jos ei vonkaa, ei voi saada

Elisa communications (miten se nyt kirjoitetaankin).
Sain vähän aikaa sitten netin himaan ja se toimi suht koht hyvin viikon verran. sit tuli ihan yllättäen katkos ja ilmoitin elisalle siitä. eihän niillä kestänyt kuin 9 päivää korjaustöissä (kytkimessä liitosvika). onnellisena käytin nettiä hurjat kaksi päivää ja sitten taas joku vialla. tänäänhän niillä on se työseisaus ja turha toivoakkaan, että kotona toimis netti. pitää harkita palvelun tarjoajan vaihtoa.

en suosittele kenellekkään tätä samaa palvelun tarjoajaa (ellei sitten pidä rajoitetusta netin käytöstä)

Just kun saa koneen kuntoon niin eiku prkl menee näyttö hajalle.. ei huoh! *nyyh**eiei**poks*

Se, että melkein joka bileissä joku tulee munkaa juttelee kuin vanha kaveri, mut en millään pysty muistamaan tuon henkilön nimeä, naamaa tai että missä olen hänet tavannut aikaisemmin(En siis todellakaan muista koko henkiloä ikinä nähneenikään). Saatan aikaisintaa kotimatkalla muistaa, \'et hei!!!.....\'*ding*

edit: Siis mua äsyttää se, etten muista.*uuh*

[muokattu 2.11.2003 17:56]

P*llunvonkaus

2 naamaset ihmiset .. ihmiset jotka ”esittää” ystävää mutta onkin paskapäitä jne ..
ihmiset jotka ei ole oma itsensä missään aina pitää vetää jotain vitun keep smiling roolia .. että sellasta (snadi avautuminen)

Naiset, jotka kymmenienkin perheväkivaltaepisodien jälkeen sanovat, että ”En mä sitä jätä. Se lupasi, ettei enää ikinä lyö”

O