Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

se saatanan sinkkuna oleminen! *uuh**dissaa*

tuli mieleen tässä saamattomuus..(vähän sorrun siihen itsekin joskus.mutta..)*piru*
ei jaksa pitää listaa.

Maanantait ja liian rankat paluut arkeen... *kiroilee*

[q]super-enkuli:
Maanantait ja liian rankat paluut arkeen... *kiroilee*
[/q]
Mä oon poistanut maanantait kalenteristani kokonaan... niistä on pelkkää haittaa ja surua. Nyt on elämä helpompaa - mitähän mä taas puhun

omien typerien virheiden uusiminen ja se ettei niistä virheistä opi!!!

[q]Avernian:

Jos ei halua vastata, ei vastaa. Simple.
[/q]

Mun tapauksessa ei kyllä ole kyse mistään tuollaisesta, ja sain sen käsityksen, ettei tässä kuvatussakaan tilanteessa.. Lähinnä on kyse vaan siitä, että toiselta joko menee totaalisesti ohi, että sille puhutaan ja haluttaisiin saada vastaus johonkin.. tai sitten häneltä vaan unohtuu samantien että kysyinkin jotain.

se mikä ärsyttää... tai on jo ärsyttäny jo aika kauan.. on se että on tosi vaikee saada kavereita suomest. olen asunut 15 vuotta ulkomailla. ja ku tulin tänne takas 1999 kesällä.. ni mulla ei ollu ku jotain pari tuttuu tääl.. paikoist en tienny mitään.. piti aloittaa niinku ihan alusta asti. ei kyllä ollut kivaa. oon kyl tutustunu moniin ihmisiin ja onhan mulla nyt jonku verraan kavereita. mut viel jokin mättää. oonko mä sit niin erilainen ettei mua voi hyväksyy kaveriporukkaan?*iihhih*

epävarmuus

1. Ihmiset, jotka ovat mielestään aina oikeassa
2. Ihmiset, jotka mielestään ovat parempia kuin muut, esim. synnyinpaikkansa perusteella
3. Kaikki turha ja ylimääräinen krääsä
4. Helsingin kylmä tuuli varsinkin talvisin
5. Valehtelu
6. Selän takana paskan jauhaminen
7. Pessimismi ja yleensä negatiivinen elämänasenne
8. Valittaminen ja itsesäälissä rypeminen, joka ei johda mihinkään ja josta ei ole mitään hyötyä
9. Huonosti hoidetut hampaat ja hygienia
10. Turha odottelu

Kun kaikki pitää aina oppia kantapään kautta

[q]Avernian:
Sinkkuluukun puolella itseään aivan turhaan itseään väheksyvät ihmiset
[/q]

Et ole ainoa...

1.Yölliset pohdinnot. Niissä päätyy aina joko vaihtoehtoisesti omaan mielenterveyteen tai syvää epätoivoon

2.Aamuvirkkuus varsinkin krapula-aamuisinkin

3.Kaataa kahvikuppiin niin paljon kahvia ettei sinne mahdu tarpeeksi maitoa. Pitäisi varmaan opetella juomaan mustana niin päästäisiin tästäkin ihmiskunnalle suuresta ongelmasta eroon.

4.”Tupakointi aiheuttaa kuolemaa” -varoitusteksti... kumma homma, mä luulin että elämä itsessään aiheuttaa kuolemaa.

5.se, kun joku ei tajua taidetta.

6.Se etteivät 3281 ja 3282 ole toistensa vastakohtia.

7.Ihmiset, jotka eivät halua tulla kimppataksiin vaan kävelevät 4 kilometriä pakkasessa säästääkseen 1euro 30centtiä...

PSYGE-SOMA

Tänään ärsyttää se, että heräsin liian myöhään. Lähdin kouluun ja loppujen lopuksi sain todeta, että tulin tänne turhaan. Prkl. Ja nyt pitäisi olla kotona ja tehdä ahkerasti kouluhommia, mutta olenkin koululla ja valitan sitä tänne Klubitukseen.

Ja kaiken lisäksi olen ylihuomena lähdössä Saksaan, enkä ole vielä pakannut YHTÄÄN mitään. *igor**hmph*

[q]milla:
---
tiipi:
ihmiset, joilta saa kysyä samoja asioita kymmeniä kertoja, ennen kuin ne sit viimein vastaa.
ja vielä enemmän ärsyttää ne, jotka eivät sittenkään vielä vastaa.
ja ehkä se on lähinnä se tapa ihmisissä, eivätkä ihmiset itsessään, joka ärsyttää.

---

SIIS TODELLAKIN! poikaystävä on just tollanen ja vittu et palaa hihat tohon juttuun joka päivä.
[/q]

sama ongelma täälläkin

[q]BlueWind:
---
milla:
---
tiipi:
ihmiset, joilta saa kysyä samoja asioita kymmeniä kertoja, ennen kuin ne sit viimein vastaa.
ja ehkä se on lähinnä se tapa ihmisissä, eivätkä ihmiset itsessään, joka ärsyttää.

---

SIIS TODELLAKIN! poikaystävä on just tollanen ja vittu et palaa hihat tohon juttuun joka päivä.

---

sama ongelma täälläkin
[/q]

kai tää on sit just lähinnä miesten/poikien ongelma, kun en oo muualla törmänny samaan...

[q]tiipi:

[/q]

[q]BlueWind:
---
Avernian:

Jos ei halua vastata, ei vastaa. Simple.

---

Mun tapauksessa ei kyllä ole kyse mistään tuollaisesta, ja sain sen käsityksen, ettei tässä kuvatussakaan tilanteessa.. Lähinnä on kyse vaan siitä, että toiselta joko menee totaalisesti ohi, että sille puhutaan ja haluttaisiin saada vastaus johonkin.. tai sitten häneltä vaan unohtuu samantien että kysyinkin jotain.
[/q]

ajattelin lähinnä sellaista, että toinen ei pidä tärkeänä vastata johonkin, eikä sitten vastaa. ja vaivautuu vastaamaan vasta sitten kun toinen, eli minä, oon kysyny asiaa monta kertaa uudestaan. ja sillä tavalla ehkä saanu toisen uskomaan että todella haluan tietää sen vastauksen.
eli ei ole kyse siitä etteikö haluaisi vastata, vaan siitä, ettei pidä tärkeänä asiana antaa vastaustaan.

-huonosti perustellut vahvat ja/tai radikaalit mielipiteet

-subjektiivinen valittaminen, eli valittaminen ilman että otetaan mitään
muuta kun oma näkökulma huomioon

[muokattu 19.10.2003 21:41]

Ei saa edes huonoa seksiä.

Kavereilla syysloma ja mulla ei tietenkään ole mitään vastaavaa vasta kuin jouluna.

Ihmiset, jotka eivät pidä yhteyttä ilman, että minä olisin tehnyt aloitteen.Painukaa helvettiin.

Ruoka on liian hyvää.

O