Hallmark - End Of An Era 15.11.2003 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

olin se poika jolla oli sininen hattupäässä ja digikamera kädessä... jos haluutte näh kuvii.. ni menkää sivuilleni.. http://www.abcdtatu.com sielt löytyy kuvii...kyl oli hauskaa... kiitos hallmark, orkidea ja tab..

[muokattu 16.11.2003 19:20]

Siinä se sitten oli *uuh*.

Ne kerrat joina olen hallmarkissa, hesperiassa käynyt niin ovat kyllä jäänet hyvin mieleen ja tuo eilinen oli kyllä jotain todella upeeta! Oli kiva nähdä hyviä tuttuja ja frendejä sekä ystäviä, kaikki samassa paikassa vaikken kovin paljoa kerennyt juttelemaan kun oli kiirettä jammailun parissa *hymy*.

kiitos Hesperialle ja kaikille jotka olitte eilen paikalla

Kaikenkaikkiaan oli loistava ilta ja tuli pitkästä aikaa nostettua jalkaa oikein olan takaa. Kuumuushan vaan lisää tunnelmaa tanssilattialla

Kiitos.

[q]Avernian:
Ja toivottavasti tupakointikielto tulee kaikkiin ravintoloihin ja anniskelutiloihin pian. Nimim. Paidassa tupakanjälkiä.
[/q]

Illan suurin miinus oli helvetinmoinen tupakansavu aivan joka puolella. Missään ei saanut silmien ja röörien kirvelyltä hetken rauhaa... Puhumattakaan siitä lemusta mikä levisi kotimatkan aikana autoon ja häiritsi koko yön, kun en jaksanut pestä hiuksia yöllä. yöh.

Nimim. *sars**poks*

[q]Avernian:
Members Lounge oli sitä mitä kirjoittaisin Ideaalichilli-topikkiin jos jaksaisin.[/q]

Ei toi tuollaisenaan vielä kyllä mun ideaaliksi yltänyt. Jos sinne uima-allasosastolle olisi päässyt niin sitten voisikin harkita asiaa uudelleen.

Hyvät tarjoamiset siellä kyllä oli, ja muutenkin toteutus oli lux. Tosin me pölvästit ei tajuttu koko paikan olemassaoloa ennen kuin kaikki skumpat olivat jo loppuneet. Tultiin vielä bileisiin heti alusta lähtien, ja istuttiin sitten höpsönä siinä käytävällä juomassa punaviiniä kun oven toisella puolella olisi ollut tarjoilua.

[muokattu 16.11.2003 20:37]

Oli aivan sairaan siistiä! Koska ei ollu lippua valmiina, tultiin paikalle jo puolen yhentoista jälkeen. Siitä alkoki sit koko illan kestänu biletys. Loistomusaa, kuumuuskaan ei mua haitannu, tuleehan tanssiessa yleensäki kuuma Ja onnistuin löytämään paikat missä ei ollu tungosta

*sydän*

Kiitos kaikille ihanasta illasta fiilis oli katossa
Mulla oli erittäin kivaa ja edessä tuulettimen kohalla oli tosi kiva tanssii. Mun mielestä se pieni ahtaus loi tunnelmaa todella hyvin. No kuuma oli muuta millois halluissa ei olis ollu kuuma

Kiitos myös jatkobileille ne oli kans todella mahtavat

akvaario poistuu lepämään. Kiitos.*vink*

[q]Elwira:
Oli liput mutta rupesi ahdistamaan jo ulkopuolella ajatus et menis sisälle tungokseen johon on liput myyty loppuun. Aika nopeasti otin jalat alle ja liput myytiin pois. Ei inspannu eilen vaan,
[/q]

Olis varmaan pitänyt tehdä sama

Oli upeat bileet taas kerran! Hallmark ei ole koskaan pettänyt Vip-lounge oli kiva (suolakeksejä ja shampaanjaa...) ja tanssittua tuli vaikka kuinka paljon... Oli hassua olla paikalla heti kymmeneltä.

Kauniita naisii ja erinomaista musiikkia, ois ollu siistii irrotella oikeen kunnolla muttei näillä budjeteilla
pystynyt.
Jatkoa odotellessa ”The Born of New Era” tai jotain....*vink**hih**nauru**pihkassa**plur*

En tiedä mitä tähän sanoisin. Aivan loistava ilta, jos ei tungosta ja kuumuutta lasketa.

Tanssimaan en meinannut kerkiä ollenkaan, kun oli matkan varrella aina kauheesti vanhoja/uusia tuttuja/kavereita/ystäviä. *sydän*

Lisää tekstiä, kun pää toimiii....

[q]misjah:
kivaa oli vaik en muistakkaan juuri mitään.. enkä ollut näköjään ainut joka oli ihan naamat..

[muokattu 16.11.2003 17:18]
[/q]
En minä ainakaan..*blush*

[muokattu 17.11.2003 07:59]

Asia meininki. Orkidea piti kyllä puntin vipattamassa ja ei Tabissakaan vikaa ollut, tosin koti kutsui jo 2:00 aikoihin kun alkoi ilma muistuttaa enemmän puuroa... Mutta silti jaksoi melkein 4h lähes yhtämittaista bilettämistä... Osaakohan kukaan sanoa oliko porukkaa enemmän kuin tarpeeksi vai menikö ilmavaihto jumiin? *täh* Olis kyllä tehny mieli viipyä pitempäänkin mutta kun 15min heilumista sai olon tuntumaan suihkun”raikkaalta” niin...

[q]
misjah:
kivaa oli vaik en muistakkaan juuri mitään.. enkä ollut näköjään ainut joka oli ihan naamat..
[/q]

käy tsiigaa http://www.abcdtatu.com sivut.... ;)

[muokattu 17.11.2003 22:05]

Loistavat bileet!*pihkassa*

oli kyl! Parhaat kokemani Hallmarkit *sydän*

TAB ai laav juu.. Susliklunan sun oli täys kymppi!!! *sydän**sydän**sydän**sydän*
Minun lemppari piisi!

Fiilisteltiin eturivissä.

Muuten tulikin häröiltyä oikein olan takaa.. oli jos jonkin moisia henkseli temppuja ja rimanalituksia.. huh huh.

Taxi kuski silmät pyöreinä kuunteli kun innoissamme selitettiin että ollaan just menos kotii juomaan kaakao-överit :) *iihhih**iihhih**iihhih*

[q]Arto:
---
pHaze:
Meininki ja musiikki vaikuttivat varsin mainioilta, mutta kuumuus ja ilmanlaatu lisättynä perjantain Lustista mukaan eksyneen krapulanpoikasen aiheuttamaan omaan huonoon happeen saivat aikaan sellaisen yhdistelmän ettei sen enempää bilettämisestä kuin sosiaalisesta kanssakäymisestäkään tullut oikein mitään, joten piti lopettaa ilta varsin lyhyeen. Kiitokset kuitenkin järjestäjille, bileissä ei ainakaan ollut vikaa.

---

Voikohan tuohon enää mitään lisätä..
[/q]

Voi todellakin !!! Ite menin ihan hyvissä ajoin sinne joskus kybältä ja jengii oli ihan sopivasti.
Koskaan ei voi olla liian kuuma......... KUn kuosi on kohillaan ni sit vaik vaatteet pois....
Mul oli siel ainaki niin hurjaa että mä en edes muista oliks siel muita ku mÄ*piis*

[q]Taika:

[/q]
et niin..

[q]Taika:
---

[/q]

Mehän oltii ihan selvinpäin *iloinen**iihhih* ainaki melkein...
Mut tosiaan bileet oli ihanat *sydän*
Kiitos kaikille rakkaille ihmisille joita tuli nähtyä illan aikana! Jäi taas monta muistoa näistäki Hallmarkeista

[q]TAB ai laav juu.. Susliklunan sun oli täys kymppi!!! [/q]

eiiiii... lähdin jo kahdelta ja missasin ton!

O