Fury 14.11.2003 @ Helsinki
[q]MaoTse:
Kaippa sitä joutuu tännekin raahautumaan...
Piti alottaa bile-tauko, mut ei...
[muokattu 13.11.2003 20:20]
[/q]
niin tosiaan se biletauko Eka Fury ja sit hallut..
Se siitä bile tauosta!!'*nauru* palataan asiaan ens vuoden puolella..
[muokattu 14.11.2003 00:03]
[q]Foxmagon:
siis mua jäi nyt häiritsemään, pitikö tänne pukeutua jotenkin toivotusti?
ja se, et myydäänkö ovelta lippuja*täh*
[/q]
pukeutua saa ihan miten haluaa :)
ja kyllä, ovelta saa lippuja.
oih vihdoin ja viimein tää päivä on koittanu
No niin nyt vaan iloista mieltä kaikille ja illalla toivottavasti nähään
mä koitan tehhä mun uuden mekon illaksi valmiiksi..
*plur**plur**plur**plur**plur**plur*
[muokattu 14.11.2003 11:47]
joo tänään on Fury-päivä
Tänään tänään tänään*sydän*
whee... vajaa tunti lähtöön
hipsistä. *sydän*
olipa hassua
Ihmeen vähän viestejä kyseisistä bileistä täällä *täh* Mutta kuitenkin, itse pidin mielettömästi! kiitos kaikille järjestäneille. Teknillinen häiriö oli ehkä pieni latistus, mutta ei onnistunut muuten hyvää iltaa pilaamaan. Se harmittaa, että tuli oltua paikalla vaan 2 ja puoli tuntia, kun muu porukka halusikin jo lähteä...
[q]Hyzenthlay:
Ihmeen vähän viestejä kyseisistä bileistä täällä *täh* [/q]
Ihmiset on varmaan viel jatkoilla ja nukkumassa
tai muuten vaan toipumassa hyvästä illasta
Oli illan aiemmista käänteistä ja omasta ankeahkosta
fiiliksestä huolimatta yllättävän kivaa; sopivasti porukkaa,
hyvää takapotkubasarisoundia ja esim. pikkupurtava on
aina hyvää bonusta bileissä. Seuraavaa kertaa odotellessa
[muokattu 15.11.2003 12:22]
mulla ainakin oli törkeen kivaa*plur* ursula on kivan intiimi pikku paikka, ekaa kertaa pilettämässä siellä. pikku tauko musassa laiteongelmien vuoksi ei ainakaan mun menoa haitannu, hih. ja kiitos kaikille etkoilijoille*piis*
laitehajoamiset kesken hippojen on eri kettumaisia, tässä tapauksessa sopimuksensa irtisano vissiin mikseri? tosta huolimatta oli kivat hipat, nätisti laitettu se 'päähuone' :) tuletkin pyöri kivasti, aamulla huomasi kädessä pyöreän karvattoman alueen, hups.
lisää kiitos =)
Oli kyllä tosi kivat kekkerit joten kaikille järjetäjille tosi iso *hali*, se pieni tekninenvika ei mua kauheesti haitannut kun kavereita oli paikalla paljon
Niinkuin tres sanoi niin plussaa pikkupurtavasta, ei tarvii lähtee etsimään mäkkiä tai snagaria jos sattuu maha alkaa mouruamaan
Paikka oli muuten aika mukava mutta tanssapuolella oleva pylväs ja kasakiviä vei aika paljon tilaa mutta sillehän ei voi mitään, ihan hyvin mahtu kuitenkin tanssimaan
Hyvä meno oli alusta loppuun, pieni tsillailu välissä ei tehny yhtään pahaa.
Propsit järkkäreille, ursula on just mainio mesta pitää bileet, varsinkin jos porukkaa on juurikin ton verran. Varmasti tuun uusiks, no doubt about it, vieläki kivaolo (tm) vaikka jalkoja väsyttää ja pientä aivojen toimivuuden hitautta on havaittavissa. Halit kaikille paikallaolleille ja erityisesti Furyn tiimille.
Mä tykkäsin todella paljon
Iiiissoooo järjestäjille vielä. Se tekninen vika oli todella valitettavaa mutta noin voi käydä milloin vain niin ei sille voi mitään. Ei kuitenkaan haitannut kun oli vain vähän aikaa pois päältä ja bileet pääsivät jatkumaan vielä oikein leppoisasti.
Oli todella hienoa kuulla Chemical Brothersia ja pidin oikein paljon
Oli loistava idea pitää ovea auki että porukka pääsi tuulettumaan ulkona..pysyi paljon pirteämpänä pidempään.
Oli ihan kivaa se pari tuntii minkä jakso olla.
Oli hauskaa. Kauemminkin ois voinut mielellään olla ellei väsymys olisi vienyt voittoa. LISÄÄ!!!!
*sanaton* Oli aivan mahtavaa, kiitos ihmiset, tulitte paikalle!
Furytiimi on pahoillaan mikserin päätöksestä irtisanoa työsopimus kesken bileiden. Onneksi (aivan liian pitkän) tauon jälkeen saatiin homma käyntiin. Pahoittelemme fiilisten mahdollista laskua musiikin katoamisen myötä ja ihmettelemme mikä Pioneeria vaivaa...
Pahoittelut erityisesti niille joilla meni mieli niin matalalle että päätitte jättää bilettämisen sitkeämmille odottelijoille.
Kaiken kaikkiaan järjestäjien puolesta todella onnistunut ilta, ei suurempia häiriöitä, olitte ihmiset todellakin kiltisti ja kaikilla oli ymmärtääkseni mukavaa. Nekin joiden ilta päättyi portsarien apuun. -> tulkaa vain uudelleen paremmassa henkisessä kunnossa.
Iso kiitos vielä kaikille Furyssä avustaneille, *kumartaa* ja vielä kerran kiitos Tulishow, uskon että teillä oli viileät oltavat
Ravintolan terveiset> juokaa ja syökää enemmän
- ehtiikö siinä tanssimisen ohella tekemään kumpaakaan...
Ravintola oli tyytyväinen meihin, ei liikaa häiriöitä, mutta joitakin asioita katsotaan uudelleen ensi kertaa varten. Siloittelemme rosoja ja homma toimikoon vielä paremmin kun aika taas koittaa nostaa jalkaa.
Olin positiivisesti yllättynyt huomatessani überchillin toimivan. Ei ulkona lämmin ollut, mutta huomasin monien käyvän viilentymässä kuumottavan tanssimisen jälkeen. Vuodenvaihteen jälkeen chilli alkaa olla lähempänä termiä freezer
Valot tomivat moitteettomasti, kiitos valomiehet.
DJ:t > Iso käsi, loistavaa settiä, jätän enemmät kehumiset kuitenkin asiakkaille.
Alpha Audio hoiti oman osuutensa myös moitteettomasti, eli heiltä hankitut äänentoistolaitteet ymmärtääkseni toimivat erinomaisesti. Mikserihän ei ollut AA:n omaisuutta.
[muokattu 15.11.2003 13:13]
Heih, itse tykkäsin näistä bileistä paljon, ja vaikka menikin mixeri kesken kaiken niin ei ainakaan omaa tunnelmaa latistanut kun oli tuttuja joitten kanssa jutella ja viettää aikaa. Vielä isot kiitokset Furyn teamille sekä DJ:eille. Tänne uudestaan sitten ens vuoden puolella ;)
*sydän*Hyvät pirskeet*sydän*
*sydän*Kohtis känni*sydän*
*sydän*Kaverit*sydän*
Kiitos järkkäreille koko hela hoidosta!
kuvia plus kökkö video tuol ->