Fury 14.11.2003 @ Helsinki
[q]anqqa:
kuvia plus kökkö video tuol ->
[/q]
sähän olit nopee
Joo kiitos minunkin puolesta kaikille paikalla olijoille. Oli todella kiva lukee näitä kommenteja Oih mä eilen taisin juosta kuin päätön kana paikasta a paikkaan b mut kyllä me kerkesin tanssiakkin vähäsen. *hymy*.
Kun mixeri sano poks niin tuli pieni tauko mut olitte ihania kun tajusitte et näinkin voi käydä.. niiiih ja olihan se tauko meijän chilliosuus jossa biisin nimi oli hiljaisuus..*vink**iloinen*
Osalta lähti varmaan osittan kyllä bilefiilis mutta tosiaan Furyn porukka pahoittelee syvästi.
Kiitos tulishow vetäjille se oli todella ihanan näköistä
Kiitos kuvia ottaneille otuksille.
Kiitos valomiehille.
Kiitos Dj:lle
Kiitos Ursula
Kiitos AA
Kiitos kaikille mukana avustaville otuksille
ja
Kiitos kaikille jotka olitte paikalla!!!!
*sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Oli kyl tosi kivaa tuolla niin kauan kun oma energia riitti*hymy* Isot kiitokset järkkäreille ja kaikille niille ihanille ihmisille, jotka takasitte oman viihtymiseni*hali*
Tässä on kaikki jo sanonut kaiken sanottavan melko tyhjentävästi. Mä en siis lisää muuta kuin: Koska pääsen uudestaan? UUDESTAAN UUDESTAAN!
Kiitokset kaikesta!
TeMpPu
[muokattu 15.11.2003 18:26]
ja kiitos kaikille kaikesta *sydän*
Uudestaan pääsee lähiaikoina päätettävänä ajankohtana, stay tuned
Itselläni oli todella pika pika visiitti tuolla, mutta kuitenkin voin vähän sanoa jotain. Paikka oli saatu näyttämään kivalta, ulkona ollet lämpölamput oli loistavat ja ihmisiä ei ollut liikaa (vaikka aluksi itse pelkäsin niin). Kaaputin ja anqqa pyörittivät erittäin kivasti, vaikka anqqa olisi voinnut vähän enemmän pyöritelläkkin noita tulipoita. No toivottavasti jatkoo tulee!
Kiitos Fury teamille*hali*
Oli kivaa*sydän*
Ensi keralla lisää*vink*
musta paikka oli ihan loistava, ottakaa Fury tavaksi Paljon parempaa kuin esim. säteet!
hienoa Fury-bosse *nauru*. koskas seuravat?
niin ja pahoittelen huonoa kuntoani täällä*blush*. ens kerralla otetaan sit vähän vähemmän
hyvät polcca bileet *sydän*
se taukokin hoitu ihan kivasti.. ^_^ mua ainakin tanssitutti kun idi soitteli mukavaa ei niin rankkaa .. vaihtelu virkistää *hihu hihu*
aina kivaa kun jehgi on aktiivista .. hyvä hyvä fury bosse *hellokitty**hellokitty**hellokitty**hellokitty**hellokitty*
[muokattu 16.11.2003 02:11]
Siis oli kyl mahtavaa kaikenkaikkiaan Sen verran hyvällä fiiliksellä olin TAAS, ettei paljon haitannu pieni tauko musiikissa Kunhan seuraavan kerran on taas samanlaista tiedossa, ni mä oon ehdottomasti mukana. Kiitos kaikille jotka oli järjestämässä *hali**plur*
Plussana oli pieni purtava *sydän**sydän**sydän**pahis**sydän**sydän**sydän*
- porukkaa oli sopivasti
- hyvää musiikkia
- paljon tuttuja
- sopiva humalatila
*piis**iloinen**piis*
Huoh! oli(kai?) ihan kivaa... Oli kyllä hienon näköstä siellä...
Kroppaan jäi muistoksi mustelmia(TOOOOSSSSIII PAHOJA!!!) Mutta ei muuten kai mitään negatiivista...*hymy**joo*
KIITOS unity(f)!!!*plur**hali**joo*
[q]Pipa:
Kroppaan jäi muistoksi mustelmia
[/q]
Mullekki jäi suoraan tissiin yks mustelma
kiitos järkkäreille... oli hubaisaa... tänne uudestaan!
hali mun favorite DJlle....
[q]yusu:
- porukkaa oli sopivasti
- hyvää musiikkia
- paljon tuttuja
- sopiva humalatila
*piis**iloinen**piis*
[/q]
Noin ton vois kiteyttää alkuillan osalta...
Loppuillan menosta en hirveesti pysty sanomaan, paitsi et humalatila oli ainakin kohdallaan, ehkä vähän liikaakin...
Kiitos kaikille! Varsinkin kyydittäjälle Helsinki-Riihimäki välille...
MaoTse raxu.. onx vieläkin ihku ihku, hehku hehku plur olo?
mä kuulin ton lauseen sun suusta ainakin 100000 kertaa...*nauru**vink*
Oli kyl kivaa et pääsitte tulemaan.... ja jatkoa seuraa oottakaa vaan...*iloinen*
[q]Unity(f):
MaoTse raxu.. onx vieläkin ihku ihku, hehku hehku plur olo?
mä kuulin ton lauseen sun suusta ainakin 100000 kertaa...*nauru**vink*
Oli kyl kivaa et pääsitte tulemaan.... ja jatkoa seuraa oottakaa vaan...*iloinen*
[/q]
Etkä kuullu!*eiei* En se ollu mä... Se oli mun paha kaksoisolento...
No okei, lähti ehkä vähän mopo käsistä...
jeps, pahoillamme mikserin ketkuilusta ja kiitollisia ihmisten ymmärtäväisyydestä - tollasille ei vaan yksinkertaisesti voi mitään. (paitsi tietenkin pitää aina varamikseriä takataskussa toim. huom. pilk. nus. *vink*)
ja tosiaan, juonitaan jo täyttä päätä lisää ihmisille, ehkäpä saadaan ens kerralla soitettua koko aika musiikkia
tonni kiitoksia kaikille niskaan jotka tulivat paikalle viihtymään, ja pari sataa kiloa niillekin jotka eivät päässeet syystä tai toisesta tulemaan
THANKYOU KAIKILLE!
viikonlopusta selvitty just ja just...
kiva kun tulitte ja kiva kun tykkäsitte!
biisilista löytyy täältä--->http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=8960&pid=209712#209712
[muokattu 17.11.2003 21:59]
[q]yusu:
- porukkaa oli sopivasti
- hyvää musiikkia
- paljon tuttuja
- sopiva humalatila
*piis**iloinen**piis*
[/q]
..yeah..right..ranskalaisen rapeessa listassa jotain korjattavaa!??? :DDD