Uudenvuodenlupaukset

Back to häröily O

[q]Rocka:
hmm. jos sais ton tupakan polton lopetettua ja kynsien pureskelun kansa...
[/q]

Tai ala pureskelemaan tupakoita ja polttamaan kynsiä...

T:T

[q]hyperventilaatio:
En juo viinaa enää koskaan.
Tai no juon kyllä varmasti, mutta jos yrittäis kerta-annoksia pienentää vaikka vaan puoleen.*hahjust**igor*
[/q]
tuota viinan kanssa läträämisen vähentämistä vois kyl tosiaan kokeilla.. onnistuiskohan...*blush*

[muokattu 7.12.2003 20:35]

[q]Rocka:
hmm. jos sais ton tupakan polton lopetettua ja kynsien pureskelun kansa...
[/q]

ps, ainakin kokeilemani kynsimyrkyt jota voi levittää kynsille (joiden tarkoitus on maistua mahd. pahalta) on aika turhia koska niistä voi oppia tykkäämään*joo**nauru*

edit: [q]crystal:
Jo napoleokin sanoi aikoinaan: Paras tapa pitää sanansa on olla antamatta sitä.[/q]

Sen vuoksi en teekkään uudenvuoden lupauksia. Pyrin periaatteessa jatkuvasti, alitajuisesti tai en, elää paremmin.

[muokattu 7.12.2003 21:53]

pureskelin pienenä kynsiä mut lopetin sen sitten ihan vaan yhteen päätökseen.. inhotti ne nysäkynnet.. siitä asti nää on sit olluki pitkät

[q]trolli:
tuota viinan kanssa läträämisen vähentämistä vois kyl tosiaan kokeilla.. onnistuiskohan...*blush*
[/q]

Mä voin sua trolli auttaa..lyödään se veto

jaa-a, tulee vissiin luvattuu taas jotain ihan paskaa mut lupaan olla kiltimpi kaikille ja leikkiä kaikkien kanssa...

[q]trolli:

[muokattu 7.12.2003 20:35]
[/q]
Tän mäkin voisin luvata*blush*Tai itseasiassa oon luvannut jo ja kaks viikkoa ilman tipan tippaa alkoholia.. *enkeli**nauru*

Tipaton tammikuu vois olla ens vuonna kovassa yrityksessä... *justjoo**pelle**enkeli*

Lupaan jättää viinan juonnin vähemmälle

mä taidan olla lupaamatta mitään.. ei sitten rupea ketuttamaankaan ku mä en pysy päätöksissä.. tai no yhden ”lupauksen” vois laittaa harkintaan; lupaan hankkia itselleni miehen vai onko se periaate..

Lopetan pepsi maxin juomisen
enemmän treeniä ja parempaan kuntoon
otan kaiken irti ulkomailla olosta
teen jotain mitä en oo koskaan ennen tehny ( saas nähä mitä keksii )

Viimelupaus: quit smoking sitten lopultakin onnistu, ja nyt sitten miettimään seuraavaa pahetta... ->*justjoo*

Lupaan oppia paljon uusia asioita ja kehittää itsetietoisuuden tasoa*yingyang*

tipaton tammikuu olis aika jees... :)

Lupaan (TAAS!) viettää ensi vuodenkin opiskelijana.

PS: Tipaton tammikuu on perseestä.

[q]POSER:
PS: Tipaton tammikuu on perseestä.
[/q]

totta...

Lupaan aloittaa säästeliään ja aikuismaisemman elämän laadun. Ei liikaa riukkumista, ei tuhlailua, ei velkaantumista yhtään. Pakko onnistua, koska muuten ei ole enään mitään tehtävissä.

Höh .. en taida luvata mitään kun ne ei kuitenkaan ikinä pidä ...

mun pitäisi kyllä luvata että oleskelen täällä klubituksessa paljon vähemmän, pitäis laittaa joku maksimiaika jota ei sais ylittää. mut toisaalta, enhän mä täällä koskaan 'turhaan' olekaan, ja eikös tää kuitenki oo ihan hyvää ajanvietettä *vakuuttelee itseään* no en mä kuitenkaan pystyisi pitämään tollaista lupausta, joten täytyy keksiä jotain parempaa. hmm...

No joo lupaan harrastaa seksiä enemmän

O