Uudenvuodenlupaukset

Back to häröily O

Kaipa tuo YO-lakki ois kiva saada, joten kaipa lupasin yrittää saada sen.

tuli luvattua asioita joita varmasti voin pitää *sydän*

Hankin itselleni elämän... *justjoo**hahjust**nauru*

lupasin pitää huolta itsestäni...

[q]virtual-:
lupasin pitää huolta itsestäni...
[/q]
Kiitti vaa.. arvaa alkoko soimaan jokin matin ja tepon veisu päässä.. pidä itsestäsi huolta.. nyt mä hajoan siihenkin..*eiei*

Ei mitään lupauksia

[muokattu 11.1.2004 02:35]

[q]Mystic:
Ei mitään lupauksia

[/q]
samoin

[q]äm:
Mitäs meinaatte (tai ette meinaa) luvata vuodelle 2004?

Itse yritän vähentää kiroiluani.[/q]
Katos perkele. En onnistunut.

Yrittää dokata vähemmän ja käyttää rahat johonkin järkevämpään.

[q]Sinza:
Tipaton tammikuu vois olla ens vuonna kovassa yrityksessä... *justjoo**pelle**enkeli*
[/q]
Pidin lupaukseni *kiitoskiitos*! Vois sit vuonna 2005 yrittää samaa *joo*.

Voisin luvata olla järkevä välillä ja sit rahan käyttöö vois opetella hillitsee *hihu*ja mitäköhän muuta lupaan voisin vaik luvata et valmistun seuraavan vuoden puolella tosta koulusta missä olen

Lupaan ottaa rennommin

enpä tod. lupaa mitään, koska tulee rikottua ne itselleen tekemät lupaukset kuitenkin, jolloin taas huomaa miten holtiton ja selkärangaton olen :(

Nää oli lupauksia vuodelle 2004. Nyt on aika tarkastaa, pitikö ne aiemmin tehdyt.
Tehdään sitten vaikka uusi topikki taas noista vuoden 2005 jutuista...? Eller hur?

Mul on kingi idis: Otetaan toi vuosiluku kokonaan pois!

Nyt tää jäi ihan yksin http://www.klubitus.org/forum_aihe.php?id=2179;sivu=1

[q]GoA:
Tipaton tammikuu.
[/q]

Mä pidän sitten helmikuun koska se on lyhyempi*hahjust*

Mä ajattelin yrittää lopettaa röökin polton

mun pitäisi kyllä luvata että oleskelen täällä klubituksessa paljon vähemmän, pitäis laittaa joku maksimiaika jota ei sais ylittää. mut toisaalta, enhän mä täällä koskaan 'turhaan' olekaan, ja eikös tää kuitenki oo ihan hyvää ajanvietettä *vakuuttelee itseään* no en mä kuitenkaan pystyisi pitämään tollaista lupausta, joten täytyy keksiä jotain parempaa. hmm...

[q]Airvision:
Mä ajattelin yrittää lopettaa röökin polton
[/q]

itte aattelin tos joku aika sit tehä saman lupauksen..mut eipä tartte enää, toivottavasti. 5 savutonta viikkoa takana..

O