päivän o_O
[q]Claquesous, 15.4.2008 22:16
[/q]
Lyhyesti sanottuna meinaan vain sita, etta Iken tekstiviestittely kalpenee veropetoksen, kavalluksen, kirjanpitorikoksen ja tuomarin lahjonnan rinnalla, IMO.
[q]josbe, 16.4.2008 17:45:
Pikkasen nyt menee puurot ja vellit sekasin.
[/q]
Hah.
[q]
Berlusconin ja Kanervan "torttoilysta ja kelvottomuudesta" ei voida puhua samana paivanakaan. Siksi toiseksi, Kanerva "sai potkut", Berlusconi ei.
[/q]
Tietenkin voi. Berlusconi ja Kanerva on samanlaisia karismaattisia velikultia, joista tykätään vaikka ne tekisi mitä. Heillä vaikuttaa olevan samankaltaisia vannoutuneita kannattajia, lähtökohdat ovat vain erilaiset. Toisekseen Berlusconi ei tietenkään ole "saanut potkuja" Kanervan tapaan, mutta sen hallitus hajosi sisäisiin ristiriitoihin '96 seitsemän kuukauden jälkeen, jota pidän verrattavissa "potkujensaamiselle".
[q]
Just tos yks paiva nauroin yhden italialaisen tyypin kanssa, kun vahan vertailtiin, milla perusteella Suomessa joutuu eroamaan ulkoministerin tehtavista, ja milla perusteella Italiassa ei joudu pihalle yhtaan mistaan. :)
[/q]
Tämä on hyvä. En tunne Italian tapakulttuuria muuten kuin pintasilaukselta, joten valaise vähän.
Hankin luottokortin, vaikka oon vannonut etten moista hanki ikinä! Koht oon vararikossa
[q]Dorka, 17.4.2008 14:33:
hmmm. tasauslasku tuli, 600e+.
[/q]
Halbaa Me ollaan menty kohta vuosi ilman sähkölaskuja, kun arviot laskettiin viime kesäkuun mukaan. Kesäkuussa muutettiin asuntoon ja lähettiin 11. päivä ulkomaille -> sähkölaitteita ei paljon ehtinyt edes käyttää. Syksyllä tuli yksi lasku joka perustui ilmeisesti tuohon arvioon: loppusumma oli 8e mikä siirtyi seuraavaan laskuun. Vähän kyllä jännittää millainen potti sieltä on tulossa.
[q]Steven Hoaks, 17.4.2008 15:51:
Outoo... Joku likka soitti äsken ja sano
-Moi Stefu...
Vastasin epäilevästi "moi"
(taustalla kuuluu toisen naisen huuto samaan aikaan "moooooi stefuuuu")
"Ootko sä Minnan Stefu?"
ööö minna? En kyllä nyt ole ihan varma kenestä puhut...
"Jaa no jos et minnaa tunne niin sitten oot kyl väärä stefu, moikka"
Ja puhelu sitten katkeskin siihen Mitäs vittua?
[/q]
saunds laik juur in trabel!
[q]ezzy, 17.4.2008 15:15:
---
Dorka, 17.4.2008 14:33:
hmmm. tasauslasku tuli, 600e+. Vuoden kokonaiskäyttö yli 10,000kwh
---
Palvelinfarmi himassa?
[/q]
Meille tuli vaan 160e, mutta joka kerta tasaus on ollut suht suuri. Akvaarioiden tekniikka vaan lisääntyy ja siitähän sitä sit *toktok*
Hämmennyin aika totaalisesti, kun kaveri pyysi mua tuekseen psykiatriselle O.o
Ja kun ei ole mikään perus "asuttu koko ikämme samalla paikkakunnalla ja käyty 9 vuotta samaa koulua" - kaveri, vaan kaveri, jonka oon tuntenut netin kautta melkeinpä kuus vuotta ja jonka kanssa on tullut viimeinen vuosi vietettyä aika tiiviisti aikaa yhdessä, kun ihan lähellä kuitenkin asuu. Vaikka kyseinen ihminen onkin mulle kuin isoveli, olin aika hämmästynyt, että perheenjäsenten ja entisen tyttöystävän jälkeen olin seuraavana listalla, joka voisi tulla mukaan tueksi.
Saa nähdä miten menee
Damnnn.....pitäis lukea 40 sivuu jotain saatanan hygienia lappuja*eiei**pökr* ja parin viikon päästä ois sitten koe *plääh* ei mitenkään jaksais ,kun jo luulin sen yläasteella loppuneen*nyyh*
[q]niomic,
No kyllähän sen saa hieromalla varmaan käännettyäkin, mutta en kyl oikein ymmärtäny et miten sitä ei vois muka laittaa alunperinkin väärinpäin? Itse olen ainakin onnistunut siinä kaikenlaisilla piilareilla. Riippuen paksuudesta ja kovuudesta piilari ilmoittaa kyl aika nopeesti et nyt meni kyl vituilleen.
[/q]
Nii ku oudointa on, että tää silmän vuotaminen ja räpsyminen alko tapahtumaan ihan yhtäkkiä. Kyl mä sen oisin aamulla unenpöpperössä huomannu ku piilaria väärinpäin silmään tökkii :D Kuitenki heräämisestä oli täs vaihees kulunu jo nelisen tuntia.
En oo koskaan edes onnistunu saamaan sitä menemään sinne väärinpäin. Sul on sit joko tosi paksuja linssejä tai oudot pupillit
steissillä oli joku ukkeli joka seiso siinä pääovien edessä noin 30min. alko vähän ihmetyttää.... ihmiset jutteli siinä pikkusen matkan päässä kyseisestä henkilöstä.... oli ihmiset kuulemma ehtiny käydä kaupassa ja pankissa , mutta kumminkin se ukkeli stondas siinä... en tiiä onko enään...mutta kumminkin o_O
[q]Jocular, 19.4.2008 00:17:
---
niomic,
No kyllähän sen saa hieromalla varmaan käännettyäkin, mutta en kyl oikein ymmärtäny et miten sitä ei vois muka laittaa alunperinkin väärinpäin? Itse olen ainakin onnistunut siinä kaikenlaisilla piilareilla. Riippuen paksuudesta ja kovuudesta piilari ilmoittaa kyl aika nopeesti et nyt meni kyl vituilleen.
---
Nii ku oudointa on, että tää silmän vuotaminen ja räpsyminen alko tapahtumaan ihan yhtäkkiä. Kyl mä sen oisin aamulla unenpöpperössä huomannu ku piilaria väärinpäin silmään tökkii :D Kuitenki heräämisestä oli täs vaihees kulunu jo nelisen tuntia.
En oo koskaan edes onnistunu saamaan sitä menemään sinne väärinpäin. Sul on sit joko tosi paksuja linssejä tai oudot pupillit
[/q]
En mä nyt tiedä onko siinä mitään niin ihmeellistä että laittaa linssin väärinpäin. Kyllä mäkin saan helposti linssin väärinpäin silmään ihan yrittämättäkin :D
sekopää ukko.... täys idiootti
http://www.lifeisajoke.com/videos65.htm
Maanantaina tällä forumilla ollaan kyl viikosta toiseen hyvin intellektuelleja Esim. 10 viimestä topikkia:
[12:12] Anthony Pappa "Moments" Mix Compilation Release Tour 2008 19.4.2008 @ Helsinki
[12:11] Jka - Take Control [Hard Trance]
[12:08] Minne matkustat seuraavaksi?
[12:07] Konemetsä 2008 - Open Air 11.7.2008 @ Marttila
[12:06] Minkä leffan katsoit viimeksi ?
[12:06] Mitä hammastahnaa käytät sekä hammastahnoista yleensä.
[11:59] Kummalta puolelta voitelet näkkileivän?
[11:57] päivän :)
[11:53] Mikä ärsyttää?
[11:53] Penni ajatuksistasi
syvällistä
-M
Tuli serkkupojalta mesellä tämmönen viesti: "Jos henkilö nimeltä vallgren_ponte@hotmail.com lisää sinut messengeriin, vastaa silloin EI. Hän levittää virusta nimeltä AlBanish attack. Lähetä tämä viesti kaikille listallasi, sillä jos joku sinun listaltasi saa hänet keskustelu ystäväksi, niin silloin sinäkin saat. Lähetä tämä viesti edelleen niin nopeasti kuin voit."*ding*
Tulipa taas todettua miten paljon voi tanssiminen ja sen seurauksena vereen erittyvät endorfiinit vaikuttaa mielialaan. Oon tässä pari päivää ollu jonku verran masiksessa ja eilen sitten päätin viettää koko illan erään lohjalaisen baarin tanssilattia.. ..noh, olohan se vaan kummasti parani kun oli saanut piiskattua kropastaan sen pahan olon pois. Tänään sitten sama homma ja taas näyttää maailma paremmalta vaikka ne masikseen johtaneet tekijät ovatkin vielä olemassa.. ..uuteen nousuun ja silleen...
[q]anniini, 22.9.2005 20:50:
toin duunipaikan jääkaappiin margariinipaketin. puolta tuntia myöhemmin sitä ei enää ollut siellä. työpaikalla oli vain muutama duunikaveri ja mun pomo käväisi. hyvin epätodennäköistä, että kukaan veisi sitä, joten miten se on voinut kadota. elämä on ihmeitä täynnä. O__o
[/q]
Margariini ja usb-portti
Näin taas jälleen kerran outoa unta..
Unessa kävelin nurmikentällä ja kiertelin semmoista sadevesi kaivoa ympäri missä ei ollut kantta.
Jostain sitten sain taskulampun käsiini ja aloin katselemaan kaivoon ettei sinne vain ole pudnnut kukaan.
Tovin kyttäiltyäni fikkarin valokeilaan osui David Attenborough (Luontodokumenttien selostaja äänis mies) joka tuijotti mua vihaisesti kaivosta ja alkoi sylkeä päälleni. JA SIIS SIELTÄ KAIVOSTA!
Ei taida olla tolle unelle unikirjassa kyllä tulkintaa :( Tämä oli jo kolmas epämääräinen uni parin viikon sisällä.
Sais alkaa loppumaan pikku hiljaa.
[q]violet_angel, 21.4.2008 17:11:
---
ezzy, 21.4.2008 14:45:
---
violet_angel, 20.4.2008 21:21:
Tällaisen sain postiini ja oli niin hulvattoman hupaisa, että aattelin jakaa sen teiän kanssa
---
Miks jengin pitää kopioida koko paska mailiin ja lähetellä, ku vois vaan lähettää linkin sivustoon...
---
En tiedä...
o_O
Mä voisin kysyy sitä et miks jengi lähettelee jotain tyhmiä huijausvietejä esim jostain hotmailin sulkeutumisesta, kun ne on ihan selkeitä feikkejä...
[/q]
Ja "viruksista" ketjukirjeitä mailitse. googlettaa hoax ja osan tekstistä, niin käy heti selville ettei moista ole olemassakaan...
Oltiin Airiston lähellä kalastelemassa ja näin ekaa kertaa hirven uivan saaresta toiseen. Aika matkoja nekin ui :)
[q]Epailija, 3.10.2005 23:30:
---
aapee, 3.10.2005 23:23:
Kuvitellaanpa tilanne jossa ajat rekalla yöllä sateen kastelemalla tiellä niin kyllähän sitä vaan sumarit+pitkät päällä näkee sen tien paremmin ja penkat kuin ainoastaan pitkillä valoilla.
---
Ah, totta. Lähivalot menevät ainakin joissain autoissa pos päältä kun vaihtaa pitkille.
[/q]
Joo ja vaikka ei menisikään niin kuitenkin sumareiden kanssa näkee penkat lähietäisyydeltä paremmin mahdollisten hirvien yms. varalta, ne kun kerkeävät yllättävän hyvin sieltä vielä isomman auton eteen kun esim. rekka kulkee max 90km/h riippuen siitä miten rajoitin on säädetty. Ai menikö hieman offtopiciksi?