päivän o_O

Back to häröily O

Alkaa hiljalleen olemaan tylsää, kun ei voi mitään tehdä tuon pienen kuumeen takia mutta näemmä lehdistä löytyvät ristikot "pelastavat" arjen *lmao*.

[q]Funktion, 9.8.2009 17:09:
Muutin opiskelujen perässä Outokumpuun, ja nyt täytyy sanoa että VOI VITTU MIKÄ PAIKKA! O_o

Missään pienellä paikkakunnalla en oo nähny näin uskomattoman..krhm, anteeksi ilmaisu.. junttia väkeä. Siis ihan vakavissaan tuntuu että täällä lisäännytään enemmälti suvun kesken, sen verran retardia väkeä on liikenteessä.

City of Weird Hill, city of fucking WEIRD people!
[/q]

Mitä helvettiä oikeen odotit :DDD

Tunnen yhden tyypin outokummusta, se on kyl ihan ok :D

[q]ezzy, 9.8.2009 17:19:
---
Funktion, 9.8.2009 17:09:
Muutin opiskelujen perässä Outokumpuun, ja nyt täytyy sanoa että VOI VITTU MIKÄ PAIKKA! O_o

Missään pienellä paikkakunnalla en oo nähny näin uskomattoman..krhm, anteeksi ilmaisu.. junttia väkeä. Siis ihan vakavissaan tuntuu että täällä lisäännytään enemmälti suvun kesken, sen verran retardia väkeä on liikenteessä.

City of Weird Hill, city of fucking WEIRD people!

---

Mitä helvettiä oikeen odotit :DDD

Tunnen yhden tyypin outokummusta, se on kyl ihan ok :D
[/q]

Odotin pahaa, mutta tää menee jo hiukan yli! :D

Mistähän tää huono olo johtuu Lomalla se ehti hävitä jo, mut nyt taas on aamulla huono olo, kun pitäis yritää aamupalaa syödä En tilannu tällasta, kiitos, lähettäisin takaisin..

[q]Snaggo, 22.8.2006 00:45:
---
Epailija, 22.8.2006 00:37:
Kuka ihme nämä messengerin tekstit keksii? Kahdessa eri keskusteluikkunassa eri tekstit alalaidassa ja ne muodostavat seuraavan lorun:

Jag känner en bott, hon heter Anna, Anna heter hon
Hon kan banna, banna dig så hårt

---

Toihan on tämän vuoden kesähitti, Basshunter- Boten Anna. Biisi joka nousi julkisuuteen internetin syvyyksistä.
[/q]
Jossa kerrotaan veneestä: http://www.ircquotes.net/?104236

[q]Miinapiina, 23.4.2008 15:07:
http://viihde.mtv3.fi/videot/index.shtml/uusimmat/ihmiset/?2008/4/129793
ei morjens...

miten toi tukiainen voi olla noin idari???
[/q]

"Kyllä mun puutarhaan nyt aina yks Kanerva mahtuu..."

"Voitaisiinko miehen naiselleen antamia 'sponsorirahoja' kutsua vaikka Tukiaisiksi?"

Saatiinpa taas pari kuolematonta...

[q]Verottaja, 19.1.2008 12:17:
---
Individual, 18.1.2008 00:19:

Punkka räjähtää nykyään lomakkeella

---

Ei helvetti...
Suomi kouluttaa sotilaita paperisotaa varten?
[/q]
Suomi kouluttaa sotilaita petaamaan sängyn?

[q]Caro², 23.4.2008 23:44:
---
Mark, 23.4.2008 23:41:
anteeks mut mitävittua??!! Miten tästä eioo mainintaa klubbarissa?? *super**ding*

http://www.studio51.fi/index.php?contentid=9&kalenteri_id=78

-M

---

Ehkä ne haluu sinne asiakkaita jotka juo viinaa

.
[/q]

Tonne vois tehdä joskus jonku Klubbari"hyökkäyksen" että mesta tulis täyteen jengiä jotka on tullu vaan joraamaan ja jois korkeintaan vettä tms

[q]Mark, 23.4.2008 23:41:
anteeks mut mitävittua??!! Miten tästä eioo mainintaa klubbarissa?? *super**ding*

http://www.studio51.fi/index.php?contentid=9&kalenteri_id=78

-M
[/q]
Ehkä ne haluu sinne asiakkaita jotka juo viinaa

.

Jack Bauer pelastaa maailman yhdessä vuorokaudessa vielä ainakin kolme kertaa ja kaupan päälle kerran valkokankaallakin. Jackin on kyllä pakko olla kaikkien aikojen supersankari.

[q]H3li, 26.4.2008 08:08:
---
crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!!

---

[/q]

mennäänkö kattomaan?:D ja hei muuten finkut on jenkalla 31.5 ( ei oo paikka kaukana) ja sinne siis:D

[q]crissy, 25.4.2008 21:05:
wtf!! Timbaland esiintymään Lahteen!!?!!! [/q]

Luin äsken, että Timberlake tulee Lahteen esiintymään ja mä jo ehin innostumaan, mutta sitten kun luin uudestaan niin ei se ollutkaan Ihmettelinkin, että mitä sellanen tyyppi tänne olis tullut

[q]Jutu, 26.4.2008 11:13:
---
---

Luin äsken, että Timberlake tulee Lahteen esiintymään ja mä jo ehin innostumaan, mutta sitten kun luin uudestaan niin ei se ollutkaan Ihmettelinkin, että mitä sellanen tyyppi tänne olis tullut
[/q]

Jaa että timbalandin kohdalla tota ei tarvi miettiä? Nehän on ku paita ja perse.

[q]Karski, 27.4.2008 01:22:
---

---

Mä ihmettelen tos lähinnä sitä et se ei tajua saavansa suomessa
pataan heti ku näyttää naamansa täällä.
[/q]

mä ihmettelen lähinnä et se tulee lahteen! (mut en valita)*pepsodent*

[q]ezzy, 28.4.2008 08:49:
---
hemuz, 28.4.2008 08:43:
OMG työhaastatteluun kolmen vartin varotusajal

---

tsemii!
[/q]

No hohho. Olipas vähäsanaisin haastis tähän mennessä. Setä kyseli muutaman kysymyksen ja sit "onks sulla jotain kysyttävää?"

edit. ja en ees välttis haluis kyseessä olevaan paikkaan kun ois huonompi liksakin... pakko hakee

Ny toi yks päätti mennä päiväunille ja makaa kahden paikalla, omansa ja naapurinsa. Onneks se on kerranki toiseen suuntaan ettei oo käsi mun näppiksellä :D

Säälin kyl tota toista ku se yrittää kurottaa hiirtänsä tuolta.

Olin syönyt yli puolet isosta palasta ruisleipää kun huomasin että siinä on valkoinen pörröinen homelaikku No, ihan normaalilta se maistui ja en ollut syönyt kovin läheltä sitä laikkua - tosin muistelen bilsantunneilta että home leviää kyllä huokoisen matskun kuten leivän läpi pitkällekin ilman että sitä näkee. Saa nähdä meneekö maha sekaisin.

Mut osa o_O:ta oli se että siinä leipäpaketissa oli tänään viimeinen käyttöpäivä. Mut en kyl tasan viitsi alkaa kaivamaan jotain kuittia ja mennä vaatimaan lähikaupasta uutta leipää tilalle, on niillä siellä muutakin tekemistä. Joku euro sinne tai tänne. Plus en edes muista mistä kaupasta tää yksittäinen leipä oli ostettu, mä käyn ainakin kolmessa kaupassa suht usein ja ostan tota samaa leipää aina (oululaisen luomureikäleipä).

Hah, ehkä nyt sit maksan siitä etten osta leipää missä ois säilöntäaineita.

[q]anniini, 22.9.2005 20:58:
sanoppa muuta kato. ja vielä yhdistettynä. *tupla*kuolaa* *
[/q]
Sitähä mä tässä hain....*kuolaa**kuolaa*

[q]sapeli, 28.4.2008 19:13:
Olin syönyt yli puolet isosta palasta ruisleipää kun huomasin että siinä on valkoinen pörröinen homelaikku No, ihan normaalilta se maistui ja en ollut syönyt kovin läheltä sitä laikkua - tosin muistelen bilsantunneilta että home leviää kyllä huokoisen matskun kuten leivän läpi pitkällekin ilman että sitä näkee. Saa nähdä meneekö maha sekaisin.

Mut osa o_O:ta oli se että siinä leipäpaketissa oli tänään viimeinen käyttöpäivä. Mut en kyl tasan viitsi alkaa kaivamaan jotain kuittia ja mennä vaatimaan lähikaupasta uutta leipää tilalle, on niillä siellä muutakin tekemistä. Joku euro sinne tai tänne. Plus en edes muista mistä kaupasta tää yksittäinen leipä oli ostettu, mä käyn ainakin kolmessa kaupassa suht usein ja ostan tota samaa leipää aina (oululaisen luomureikäleipä).

Hah, ehkä nyt sit maksan siitä etten osta leipää missä ois säilöntäaineita.
[/q]

Mä olin ostanu kerran jauhelihaa ja sit ku meinasin syyä sitä viimesenä käyttöpäivänä ni se oli syömäkelvotonta :<... Kyl otti pannuu ku ei ollu muuta ruokaa sit jääkaapis...

[size=8]Siitä suivaantuneena HK:hon yhteyttä netitse ja pian sain jonku pahoittelukirjeen ja lahjakortin :D[/size]

[q]hs.fi

Pittsburgh. Yhdysvaltojen republikaanipuolueen presidenttiehdokas John McCain päästi jälleen Iran-sammakon suustaan tiistaina. McCain kommentoi Yhdysvaltain kasvavaa savukevientiä Iraniin sanomalla, että se saattaa olla "yksi tapa tappaa heidät".[/q]

no jopa on korrektia meininkiä presidenttiehdokkaalta! ei voi muuta kuin toivoa ettei tuollainen idiootti voita vaaleja!

O