Terrorcraft 23.1.2004 @ Helsinki
narikkatäti kiittää ja kumartaa
NOMIC oli aivan *super*mahtava
iso kiitos kaikille mukana olijoille
Tunnelma oli ihan päällikkö ja häröily oli jees vaikka piti vähän väliä juosta ulkona lämpötilan takia*jiihaa*
Kivaa oli ja setit maistu koko posselle
jees,hyvät bileet oli,porukkaa tuli enemmän kuin odotin
Kuuma oli niin kuin tuossa joku mainitsikin,valokopissa kaasunaamari päässä -> vidu kuuma
STS:lle kiitokset kun paikkailit mua
Ja koko TC:n porukka
Oliko bileissä sama kööri kun muissakin bileissä vai oliko peräti pari teepeetä uskaltautunut joukkoon?
siellä oli teinejäääääääääääää
pari poikaa oli niin nuoren näköisiä et huh huh... mut siellä ne tanssi ihan kiltisti..
Oli kyllä uutta verta seassa että ei aina ne samat vanhat sekopäät...*nauru*
Mä annoin kyllä avangionille ohjeet metsästää mulle 165/50 brunetteja jotka on 16v+ mut ei oo viel tullu mitään
Se on hyvä et nuorille tarjotaan tällasta niin eivät kuuntelee pelkkää hiiiphuuppia ja räppiä
juuh kiitokset kaikille jotka oli auttamassa tai muutes vaan järkkäilemässä jne jne...
mukavaa oli tanssahdella ja soitellakin vaikkakin oma settini kärsi koneen yli-kuumenemisesta
mutta onneksi muutama henkilö tajus hankkii jostain tuuletin niin sain sitten hoidettua settini kunnialla loppuun asti
juuh ja teineja oli hurja määrä! toivottavasti he ymmärtävät et ei se hiphoppi ole ainut musalajikemaisuuslainensysteemijuttu *täh*
mutta kiwaa oli minulla ja toivottavasti jäi hywät muistot joillekkin edes näistä karkeloista
Tätä lisää! Kyllä kannatti Kouvolasta asti lähteä.
voi vattu mikä meno!!! Siis yyber kiwoo!!
Todella hywä mieli jäi näistä kekkereistä
JA ISO käsi järkkääjille, ihmisille ja tietenki tiskijukille
*sydän*
[q]***:
Ihan tajuttoman loistavat bileet. Meno oli hyvä vaikka oliki päihteettömät bileet kyseessä *igor**iloinen**iloinen* Varsinki Neonin Nomicin ja Input C:n setit potki ja kovaa Mistähän muuten löytyis kuvia *täh*
[/q]
eiköhän niitä jossain vaiheessa ilmesty tänne jonnekkin
ja mukavaa että setit kelpasi
Nomicci soitti kyllä vitin hyvää tavaraa! .. sääli etten ehtiny kuulemaan settiä loppuun enkä myöhempiä soittajia ollenkaan kun kännialeksille näytettiin ovea.
Jumpe
Hyvät bileet oli vaikka vähän lopussa laitteet kusahtikin jostain syystä ennen Neonia *sniff*
Input C:lle, Wailylle ja Nomicille IIISOT propsit hyvistä seteistä (haluaa kuulla lisäääää)!! *plur**plur*
Teinit sai polkkaa oikee olan takaa... tämmöisiä vaan lisää
Kyllä ihan mukavaa oli. Pistetään tähän vaikka jonkunlainen plusmiinus-lista.
+ Vesipalvelu.Puhtaita mukia oli aina kun jano iski ja vettäkin näytti riittävän. Vesi on oikea juoma tamppaamiseen, ei hapot sekoita vatsaa.
+ Neon. Aijai, kyllä oli taas mahtava setti, hiki vain virtasi ja jalat tamppasivat.
+ Muutkin dj-setit olivat hyviä, tosin häiritsi hieman live-esiintyjien tietokoneella säädöt. Kyl syntikoissa on vaan enemmän tyyliä.
+ Strobot. Stroboja ei varsinkaan loppuillasta säästelty. Tosin yhden pienemmän olisi voinut laittaa hieman kauemmaksi muista niin olisi siellä toisellakin puolella salia ollut enemmän välkettä.
Jos nyt miinusta pitää keksiä niin sanottakoon että valoissa olisi ollut parantamisen varaa ja tekniset ongelmat olivat hieman ärsyttäviä mutta eivät kuitenkaan menoa hirveästi häirinneet. Narikoissa näytti olevan pientä säätöä mutta aika sujuvasti se näytti kuitenkin menevän. Ihan kivaa oli ja kyllä mä tulen jos tämä järjestetään uudestaan.
Oli mun ekat reivit ja jätti päähän semmoset muistot, et on pakko alkaa käymään useammin :)
Jebu jee kiitos kovasti kaikille! paikalla olleille!
Zebirille tiedoksi että oli ylipäätään ihme että loppupelissä saatiin hommat hanskaan (valot) pikoos sts ja mie säädeltiin lähes 2 pvä pelkkiä valoja että niitä pysty kontroloimaan kun valolaitteisto oli hieman kehno :P mutta siitä selvittiin kiva kuulla että porukka tykkäs! =) =)
jooh vähän harmitti tekniset ongelmat =/
mutta kone alkoi temppuilemaan juuri ylikuumenemisen takia mutta onneksi se tuuletin saatiin hommattua ja mun mielestä oli itseasiassa ihan hywä että input c:n setti kun loppu oli pienoinen tauko ennenkuin neon alkoi soittelemaan niin sai porukka vähän hengästystaukoa
juuh mutta ensi kerralla paremmin...
ps. mitkäs ne semmoset pileet olisi missä ei olisi häiriöitä?
juuh, vielä isot kiitokset kaikille jotka oli paikalla
mukavaa oli soitella, vaikkakin koneella soittelin itse kun omia piisuleita soitin ja hywä meno oli kokoaika... eiköhän joskus pistetä uusiksi!
mutta sitten kun on tarpeeksi osaamista joskus ehkä vielä niin eiköhän laiteta raudat soimaan ja syntikat ja muut lelut kehiin! *unelmoi* *täh*
[muokattu 24.1.2004 18:06]
[q]alek szahala:
Nomicci soitti kyllä vitin hyvää tavaraa! .. sääli etten ehtiny kuulemaan settiä loppuun enkä myöhempiä soittajia ollenkaan kun kännialeksille näytettiin ovea.
[/q]
hähää... toivottavasti oli ees rapula
noh joskus sitten olet loppuun asti
Hah joo muistan että ne tosiaan oli vähän sekasin sillon kerran (olikohan marraskuuta kun kävin siellä). Mut kivastihan ne kyl välkky sit musiikin tahtiin. Koska me päästään taas sinne kuuntelemaan hyvää musiikkia? :)
[q]Zebir:
Hah joo muistan että ne tosiaan oli vähän sekasin sillon kerran (olikohan marraskuuta kun kävin siellä). Mut kivastihan ne kyl välkky sit musiikin tahtiin. Koska me päästään taas sinne kuuntelemaan hyvää musiikkia? :)
[/q]
sitten kun on taas kaikilla hywää musiikkia tarjottavana ja paremmat laitteet sekä sitten kun tuntuu siltä että voisi pistää karkelot pystyyn... :)
[q]nomic:
---
sitten kun on taas kaikilla hywää musiikkia tarjottavana ja paremmat laitteet sekä sitten kun tuntuu siltä että voisi pistää karkelot pystyyn... :)
[/q]
Eli enää puuttuu paremmat laitteet. Joku hommaa ne niin ens perjantaina taas bileet pystyyn? :P