Terrorcraft 23.1.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

Kiva että porukka odottaa taphtumaa

1 day to go! lock and load! *aplodit**jiihaa**pahis*

tänäääääääään!

mä lähen jo tunnin päästä seikkailemaan sinne...
Kaikki jotka tulee niin illalla nähään..
*aplodit**aplodit**aplodit*

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

..jees bileet vaikka tekniikka hieman petti.. :) nomicin ja input c:n setit ..aiaiai..hehe

[muokattu 23.1.2004 23:14]

Oli kivaa :) Kiitos.

Parasta antia oli ehdottomasti Finen Setti.

[muokattu 23.1.2004 23:24]

kivaa oli ja kyllä sai hyvät naurut kun eräät heitettiin ulos ja vieläpä ihmisiä puhallutettiin promillemittarilla!

muutaman hyvän kuvankin sain.. kai.. *ding**pahis*

hauskaa oli palata nuoruuden koti konnuille..

Aijai, enpä muista milloin olisin ollut bileistä kotona tähän aikaa, näin hyvässä kunnossa ja näin hyvillä mielin (siis mitä bileisiin tulee). Eikä vaatteet haise yhtään tupakalle! Oli kyllä tosi hyvä idea mennä, kertakaikkiaan. Kiitokset järjestäjille - organisoikaa samanlaista lisää!

HÄI! Kuka se oli joka soitti siel ”pikkupuolel” joskus ainakin ysin jälkeen? Sil oli hyvä meininki ja tekniikka ja soitti viel hyvää pumppuuki!

ymmm. siistiä oli juu. se nomicin setti oli kyllä über mut koneesta loppu tehot kesken*igor*
rupes siinä hieman harmittamaan kyl

KIITOS KAIKILLE..!!!

Bileet on ohi ja fiilis on hyvä.... myönnän että oon maailman surkein narikkatäti mut kiitos kun maltoitte oottaa takkeja...*hih* Aina sitä oppii uutta..

Kiitos kaikille järkkäreille.. me onnistuttiin sittenkin ihan hyvin..*joo*
Fiilis oli hyvä ja porukka oli mahtavaa

NOMIC *sydän* oot maailman paras pikkubroidi*sydän*

Mä meen nyt nukkuu hehkutan lisää myöhemmin kun aivot taas toimii..

Oli ihan hauskaa!
Kavereita oli paljon ja paikka oli saatu ihan mukiin menevän näköseksi!!
etenkin osiriz ja neonin loppu rokkas..mutta NOMIC!!!AIVAN USKOMATON*sydän*!jätkä rokkas kun tarzan!!

jotenkin muuten jäi aika humoristinen kuva..meinaan se atomix!!!hoho..harvemmin bileissä dj soittaa tietokoneella dj-setin...*nauru*

[q]Puistokemisti:
---
Optimus Prime:
HÄI! Kuka se oli joka soitti siel ”pikkupuolel” joskus ainakin ysin jälkeen? Sil oli hyvä meininki ja tekniikka ja soitti viel hyvää pumppuuki!

---

No mut sehän oli Fine, se jäbä kyl rokkas ihan kympillä.
Ei tarvinnu paljon mennä ”polkka” puolelle.
Enpä ookkaan ihan pieneen hetkeen kuullu moista setitystä.
[/q]

Word... FINE OLI TULESSA!

menneet tapahtumat ->

Oli kivaa :)

Kiitos Finelle loistost setitykistä.

Sisu: btw esim Vuori soittaa nykyää kaikki chilli settinsä Traktorilla ja läppärillä kun ei jaksa kantaa vinyylejä mukanaan... (tosin vuorella onkin sitten powerbook, ja mac versio traktorista)

Btw nää oli ehk lepposimmat polcca bileet mis oon ollu, kivaa oli vaikka valopöytä rikkoi peukalot :)

[muokattu 24.1.2004 11:16]

oli tosi jees olla tosi pitkästä aikaa paikan päällä!!

Hyviä biisejä soitettiin ja poppootakin oli ihan reilusti

Neonille kiitokset Westbamista ja Jam & Spoonista

ihaan jees meininki joo oli.. kaikilla näytti olevan hauskaa ja niin edelleen....

'loppuillasta' alko tulla aika hikiset oltavat, mutta mikäs siinä...

Kaikinpuolin mukavat bileet. Varsinkin Nomicin ja Neonin setit rokkas

Mun osalta koko ilta meni tyrille ja väsähdin melkein heti ja pikkasenki ku sai rytmistä kiinni ni alkaa kiksunostatushehkutus,mä vihaan sitä,no kummiskin Dj:t soitti tosi hyvät setit mut mä kyl kuulun psykepuolelle,siel mä viihdyn ja sinne mä sulaudun helpommin,ja kaiken lisäks ne oli kunnon vasikkabileet,ja sit rupes viel ahdistaa ku joku järjestyksenvartia rupes väijymään meit chillaajii,kiitos sille chilli Dj:lle,nimee en muista,että jaksoit viihdyttää meitä vähän väsyneempiä, Kiitos kaikille soittajille ja narikkatädeille kun jaksoitte juosta samaa reittii lähes koko illan, Kyllä Neonin iloinen shownaama ja setti sai hymyn huulille mut jokaises kiksinousuis joutu sulkee silmät ja psyykkasin itteeni senverran et jaksoin jumpata seuraavat pari minuuttia jne jne jne..

Kiitos järjestäjille oli mahtavat bileet.

Finelle iso käsi.
Niin hyvää musaa et tuolta ”chillin” puolelta löysi itsensä tanssimasta.

O