Terrorcraft 23.1.2004 @ Helsinki
[q]misjah:
niin muuten varmaan mullakin.. pääseeköhän ilman sisään.. täytyy varmaan ruveta suunnittelee ikkunasta tuloa..
[/q]
Joo mulla on salainen sisääntuloluukku punttiksen ikkunasta puoleen hintaan. Willkommen
[q]Optimus Prime:
Joo mulla on salainen sisääntuloluukku punttiksen ikkunasta puoleen hintaan. Willkommen
[/q]
no sit täytyy varmaan sanoo paikallisille teineille et päästää jostain toisesta ikkunasta.. ja mainostaa kuinka kovia pitskussa on joskus aikoinaan koettu.. *vink**nauru*
minä minä ja minä ollaan ja ja. Ihan joo *jiihaa**iloinen*
mä nään kohta painajaisiis tästä....
siitä voi syyttää vain *possu*ja...*vink*
Kerronpas tässä vielä mitä meikäläinen aikoo soittaa.
Elikkä JOs, vaivaudutte kyseisenä iltana rankan tanssimisen jälkeen lounge puolella käymään silloin kun allekirjoittanut on puikoissaan, niin tulette kokemaan ihmeellisen matkan progressiivisen musiikin rytmeihin, ja tarkkaileen soitan progressiivistä housea maustettuna tribaalilla, teknolla ja breiksillä, rullaavat biitit ja muhkeat bass-linet. ELI älkää missatko, ja tulkaa loungeen kuuntelemaan!
rakkaudella -Faini
[q]fine:
Elikkä JOs, vaivaudutte kyseisenä iltana rankan tanssimisen jälkeen lounge puolella käymään silloin kun allekirjoittanut on puikoissaan, niin tulette kokemaan ihmeellisen matkan progressiivisen musiikin rytmeihin, ja tarkkaileen soitan progressiivistä housea maustettuna tribaalilla, teknolla ja breiksillä, rullaavat biitit ja muhkeat bass-linet. ELI älkää missatko, ja tulkaa loungeen kuuntelemaan!
rakkaudella -Faini
[/q]
ainaski se mitä eilen kuulin niin kuulosti hywältä ja suosittelen kaikille myöskin jotka pitävät wähän rauhallisemmasta bpm:stä
[q]fine:
rakkaudella -Faini
[/q]
Juu kivaa tuo faini soittaa =)) ... ihan oikeestikki*hih*
[q]Unity(f):
mä nään kohta painajaisiis tästä....
siitä voi syyttää vain *possu*ja...*vink*
[/q]
röh röh.. ei kannata menettää yöuniaan..
[q]misjah:
röh röh.. ei kannata menettää yöuniaan..
[/q]
ai ei vai...*ding*
mä kun jo menetin ne... no mä koitan kestää...*vink**nauru*
vielä 14 päivää...
*aplodit**jiihaa**jiihaa**aplodit*TERRRRRROOOORRRRR!!!!*aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*
[q]nomic:
vielä 14 päivää...
[/q]
Enää 13 päivää !!!!
[q]ant1:
Enää 13 päivää !!!!
[/q]
ja sit taivas repee
[q]misjah:
---
ant1:
Enää 13 päivää !!!!
---
ja sit taivas repee
[/q]
No Tod. ! *jiihaa**aplodit*
minäkin raahaan vinyylini mukaan tänne jos aikataulu sallii
luvassa tältä mieheltä hard technoo saksalaisittain ja gabbaa
[q]Inferno:
minäkin raahaan vinyylini mukaan tänne jos aikataulu sallii
luvassa tältä mieheltä hard technoo saksalaisittain ja gabbaa
[/q]
joo , tule soittamaan loungeen hard technoo =DDDDDD
minkäköhän setin Paul Oakenfold heittää??
12 päivää..
Juu ja tuo katuosoite tulee sittenkun saan sen selville ^^
Ja tässä oleellinen info :
Pitäjänmäen nuorisotalo / Hki / Helsinki
K15
18 - 00
4
Neon (Säde)
Input C (Terrorcraft)
Nomic (Terrorcraft)
Waily (Terrorcraft)
Nemes (Finrg, Camel Records)