Terrorcraft 23.1.2004 @ Helsinki
hohoo ! ... pitskulaisiahan on paljon tässä maassa :D
[q]BlueWind:
Mitvit?
*haukkoo epäuskoisena henkeä* Enpä ollut näitäkään bileitä aiemmin huomannut... No jopas jopas..
Tuolla nuorisotalolla tuli käytyä silloin joskus meikäläisen ekat ala-astelimudiscot
nimim. syntyperäinen Pitskulainen
[/q]
onx täällä muitakin pitskussa nuoruutensa viettäneitä.. siel oli huiput limudiskot ja selvätpuoliyöt yms.
pakko tehä comeback nuoruuteen..
Edit: typo
[muokattu 13.1.2004 18:07]
Tänne kyllä pitää tulla. Onhan täällä melkein tutut järjestäjät ja melkein tuttuja dj:itä.
Täällä ollaan jo kun kello lyö kuusi.
Muuten - onko ikäraja kuinka tiukka täällä... kun voisin ottaa yhen sellasen pikkusiskonrääpäleen mukaan, jos -89 kesällä syntynyt kelpuutetaan mukaan :]
[q]misjah:
---
Unity(f):
11 päivää enää että pääsen tappaa misjahin ja muut *possu*:t....*pahis*
---
et sä voi meitä viel tappaa ku muuten mennään pilalle jo ennen ens joulupöytää..
[/q]
katotaanko...
ja kuka nyt possuja haluis syödä.. sen pitää olla kanaaaaaaa...*iloinen*
[q]BlueWind:
Muuten - onko ikäraja kuinka tiukka täällä... kun voisin ottaa yhen sellasen pikkusiskonrääpäleen mukaan, jos -89 kesällä syntynyt kelpuutetaan mukaan :]
[/q]
Kaipa se onnistuu jos noin vähän puuttuu ( vai mitä vuotta me eletään *ding*) ... olen itsekkin sen verran alle ton ikärajan :D
pizqn raitti...siel tapahtuu aina :DDD
kai siel on myös myynnissä jotain pepsi -x-:ää tai hassun värisiä limppareita nuoremmille!?
Mä ainakin vedän battery od:t!! *aplodit**jiihaa*
Ei helvetti!! mähän joudun tulemaan suoraan treeneistä tänne ja missaan ekat pari-kolme tuntia!! *nyyh**nyyh**nyyh*
Mut sit ollaan niin ku niiin *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*
[q]alien:
Ei helvetti!! mähän joudun tulemaan suoraan treeneistä tänne ja missaan ekat pari-kolme tuntia!! *nyyh**nyyh**nyyh*
[/q]
jos huono säkä käy tuut just mun setin aikana jossa aloitus bpm on jotain 185 luokkaa =)
toivottavasti ei liian rankkaa jotta jaksaa sitten tai no batteryn voimalla jopa 300bpm menee helposti
[q]alien:
kai siel on myös myynnissä jotain pepsi -x-:ää tai hassun värisiä limppareita nuoremmille!?
Mä ainakin vedän battery od:t!! *aplodit**jiihaa*
[/q]
jonkun näköinen limukone siel taisi olla ja pientä purtavaa tulee jne...
pitskun original-gangstat vetää siel varmasti pussikaljaa ulkopuolella.... *aplodit**jiihaa*
jou jou!
[q]alien:
pitskun original-gangstat vetää siel varmasti pussikaljaa ulkopuolella.... *aplodit**jiihaa*
jou jou!
[/q]
joo sit sieltä kuuluu varmaan kans kato tol jätkäl on meikkii ja hame!
mun ja muutaman sian kohdalla ne sanoo varmaan, et vittu tossa on noita ysärin original - gangstoi!!
*iloinen **iloinen*
[muokattu 13.1.2004 23:31]
[q]alien:
mun ja muutaman sian kohdalla ne sanoo varmaan, et vittu tossa on noita ysärin original - gangstoi!!
[/q]
röh röh.. jotain sellasta varmasti.. ja sit ne supisee keskenään et oottexte kuullu mitä noi teki sillon joskus.. buhahahahaaaaaa
[q]alien:
[/q]
Joten missaat kaiken hienomman =DDD... ja mun setin =D
[q]ant1:
Joten missaat kaiken hienomman =DDD... ja mun setin =D
[/q]
No perkele! kerro lisää...
[q]misjah:
röh röh.. jotain sellasta varmasti.. ja sit ne supisee keskenään et oottexte kuullu mitä noi teki sillon joskus.. buhahahahaaaaaa
[/q]
silloin haisteltiin liimaa ja heitettiin ulostetta opettajien huoneisiin!! *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*
ainakin melkein...
[q]alien:
silloin haisteltiin liimaa ja heitettiin ulostetta opettajien huoneisiin!! *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*
ainakin melkein...
[/q]
jotain tollasta mä muistelin kans.. tai jotain vastaavaa..