Terrorcraft 23.1.2004 @ Helsinki

Back to tapahtumat O

hohoo ! ... pitskulaisiahan on paljon tässä maassa :D

[q]BlueWind:
Mitvit?
*haukkoo epäuskoisena henkeä* Enpä ollut näitäkään bileitä aiemmin huomannut... No jopas jopas..
Tuolla nuorisotalolla tuli käytyä silloin joskus meikäläisen ekat ala-astelimudiscot
nimim. syntyperäinen Pitskulainen
[/q]
onx täällä muitakin pitskussa nuoruutensa viettäneitä.. siel oli huiput limudiskot ja selvätpuoliyöt yms.
pakko tehä comeback nuoruuteen..

Edit: typo

[muokattu 13.1.2004 18:07]

Tänne kyllä pitää tulla. Onhan täällä melkein tutut järjestäjät ja melkein tuttuja dj:itä.
Täällä ollaan jo kun kello lyö kuusi.

Muuten - onko ikäraja kuinka tiukka täällä... kun voisin ottaa yhen sellasen pikkusiskonrääpäleen mukaan, jos -89 kesällä syntynyt kelpuutetaan mukaan :]

[q]misjah:
---
Unity(f):
11 päivää enää että pääsen tappaa misjahin ja muut *possu*:t....*pahis*

---

et sä voi meitä viel tappaa ku muuten mennään pilalle jo ennen ens joulupöytää..
[/q]

katotaanko...
ja kuka nyt possuja haluis syödä.. sen pitää olla kanaaaaaaa...*iloinen*

[q]BlueWind:
Muuten - onko ikäraja kuinka tiukka täällä... kun voisin ottaa yhen sellasen pikkusiskonrääpäleen mukaan, jos -89 kesällä syntynyt kelpuutetaan mukaan :]
[/q]

Kaipa se onnistuu jos noin vähän puuttuu ( vai mitä vuotta me eletään *ding*) ... olen itsekkin sen verran alle ton ikärajan :D

pizqn raitti...siel tapahtuu aina :DDD

kai siel on myös myynnissä jotain pepsi -x-:ää tai hassun värisiä limppareita nuoremmille!?

Mä ainakin vedän battery od:t!! *aplodit**jiihaa*

Ei helvetti!! mähän joudun tulemaan suoraan treeneistä tänne ja missaan ekat pari-kolme tuntia!! *nyyh**nyyh**nyyh*

Mut sit ollaan niin ku niiin *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*

[q]alien:
Ei helvetti!! mähän joudun tulemaan suoraan treeneistä tänne ja missaan ekat pari-kolme tuntia!! *nyyh**nyyh**nyyh*

[/q]
jos huono säkä käy tuut just mun setin aikana jossa aloitus bpm on jotain 185 luokkaa =)
toivottavasti ei liian rankkaa jotta jaksaa sitten tai no batteryn voimalla jopa 300bpm menee helposti

[q]alien:
kai siel on myös myynnissä jotain pepsi -x-:ää tai hassun värisiä limppareita nuoremmille!?

Mä ainakin vedän battery od:t!! *aplodit**jiihaa*
[/q]
jonkun näköinen limukone siel taisi olla ja pientä purtavaa tulee jne...

pitskun original-gangstat vetää siel varmasti pussikaljaa ulkopuolella.... *aplodit**jiihaa*

jou jou!

[q]alien:
pitskun original-gangstat vetää siel varmasti pussikaljaa ulkopuolella.... *aplodit**jiihaa*

jou jou!
[/q]
joo sit sieltä kuuluu varmaan kans ”kato tol jätkäl on meikkii ja hame!”

mun ja muutaman sian kohdalla ne sanoo varmaan, et ”vittu tossa on noita ysärin original - gangstoi!!”

*iloinen **iloinen*

[muokattu 13.1.2004 23:31]

[q]alien:
mun ja muutaman sian kohdalla ne sanoo varmaan, et ”vittu tossa on noita ysärin original - gangstoi!!”
[/q]
röh röh.. jotain sellasta varmasti.. ja sit ne supisee keskenään et oottexte kuullu mitä noi teki sillon joskus.. buhahahahaaaaaa

[q]alien:

[/q]

Joten missaat kaiken hienomman =DDD... ja mun setin =D

[q]ant1:
Joten missaat kaiken hienomman =DDD... ja mun setin =D
[/q]

No perkele! kerro lisää...

[q]misjah:
röh röh.. jotain sellasta varmasti.. ja sit ne supisee keskenään et oottexte kuullu mitä noi teki sillon joskus.. buhahahahaaaaaa
[/q]

silloin haisteltiin liimaa ja heitettiin ulostetta opettajien huoneisiin!! *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*

ainakin melkein...

[q]alien:
silloin haisteltiin liimaa ja heitettiin ulostetta opettajien huoneisiin!! *aplodit**jiihaa**aplodit**jiihaa*

ainakin melkein...
[/q]
jotain tollasta mä muistelin kans.. tai jotain vastaavaa..

O