.

Back to miksaukset ja setit O

[q]PuuhaOsku:
1. intro
2. alek száhala - unilaulu remix
3. Dig bounce - ether
4. blender feat. 16-valve - riffmeister - trip to the jungle mix
5. nomic - schizophrenic
6. dig bounce - raver´s nation (blender remix)
7. Re-form - mind control
8.Epilim- beyond the love
x. Alek Száhala - pink magic
x. safe n sound - inverted reality
x 12. epilim - Rapid fire
13. carbon based - reactivated
14. epilim - plasma
15. rudi - paranoia (metal nrg bootleg)
[/q]

PIeni korjaus: ellen nyt ihan väärässä ole niin tuo re-formin biisi on Mind control.
Epilimin yksi tuossa on rapid fire eikä desert eagle.
Ja toi pink magicin jälkeen on kaipa safe n soundia.. ei voi muistaa.

[muokattu 7.4.2004 14:33]

[muokattu 7.4.2004 14:54]

Njam....njam.... tämä pitänee saada narulle ja naru autoon.....
taas on poliisi sedät ihmeissään, kun keskinopeus kasvaa ja kaverilla on puhallus tilanteessa adrenaalinihumala....

No niin ja kaikki tänne bilettämään täysiin herran settii... *vink**joo*

http://www.klubitus.org/tapahtuma.php?id=4983

TÄÄ MENI POLTOON SAAKKA !!!!!! pari kertaa tuli taas se fiilis ” EI VITTUUUU !!!!! ”

kiitos ja iso kumarrus

ehkä kommentii lisää kun saan kuunneltuu tän edes loppuun !

S.

Kyllä, tässä on fiilistä. Ennenkuulomaton nimi minulle ainakin, mutta aivan loistavia biisejä löytyy tästäkin mixauksesta, Ensimmäinen biisi, se ”tuutilullaa” biisi(en tiedä nimeä esittäjää mutta ainakin kovasti samallainen perus melodia kuin eräässä unilaulussa) pisti hymyilemään, todellakin imutuksen arvoinen setti

Perkuleen hyvä mixsi meitsi tykkäs kybällä!!

Ei saakeli tää on hyvä !!! Pari mitätöntä kämmiä huomasin, mut siis ei helvata tää soundi iskee sillai et HUHHUH !!! *aplodit**jiihaa*

GUTAAAA!!! meee likee aloooot!!!

Soi vasta toista kertaa putkeen ja tuntuu ettei viel riitä *sydän**pahis**sydän*

[q]Galrav:
Tulkaa nykiin, jos tahdotte
[/q]

no mähän voin nyt sit tuoda sulle 20euroo tost....ehehe

saat janne spoonia kun näemme <3

[q]Stealthe:
Pitäisköhän meidän kaikkien Suomen levyn pyörittäjien lataa Epilim biisejä ja soittaa pelkästään niitä jokaisesa setissä?

Sittenhän me voidaan vielä lähettää tracklistit johonkin Kiss FM:n foorumeille ja elvistellä niillä sielläkin tyylin: ”Mul ongi Epun biizei ihan vidusti!!1 Ze on ihan vidu siistii! Jannu hyppäs stoken alle ja mul on z biizei!”

Tietysti pitäisi vielä äänestää jossain YleX:n listassa Epilimi ykköseksi ja selittää vielä juontajallekkin koko tarina.
[/q]
Jospa annettas tän jo olla*ding**piis*

On se sitten niin naurettavaa katella miten jengi jaksaa valittaa yhdestä asiasta niin pitkään. Uskoisin että se tuli jo sillä yhdellä kerralla selväksi, eikä auta jauhaa samaa asiaa tuhatta kertaa, koska se ei paranna sitä lainkaan ja pikkuhiljaa ihmiset myös alkavat närkästymään ja vetämään herneitä nenään siitä että joku jaksaa jauhaa tosta niin pitkään.

hieman epäselvästi sanottu, mutta juu, jos yritätte niin varmaan tajuatte mitä hain takaa ;D

[q]Stealthe:
Pitäisköhän meidän kaikkien Suomen levyn pyörittäjien lataa Epilim biisejä ja soittaa pelkästään niitä jokaisesa setissä?

Sittenhän me voidaan vielä lähettää tracklistit johonkin Kiss FM:n foorumeille ja elvistellä niillä sielläkin tyylin: ”Mul ongi Epun biizei ihan vidusti!!1 Ze on ihan vidu siistii! Jannu hyppäs stoken alle ja mul on z biizei!”

Tietysti pitäisi vielä äänestää jossain YleX:n listassa Epilimi ykköseksi ja selittää vielä juontajallekkin koko tarina.
[/q]ei oo sullakaa kaikki kotona. Toihan on niin jotai eskaripuhetta! Olit tainnu viel kirjautuu tänne tol nimel ihan vaa yhtä v##un lapsellista kommenttii varten!

Voisit mennä vaik hetkeks peilin eteen ja kattoo et `vähän mä oon hyvä jätkä`..vai ootko? Ehkä parasta ois vaa lähtee raittiiseen ilmaan ulos ja selventää ajatuksii.

Hienon vitutusfiiliksen sait aikaan näin niinku heti aamusta! Kiitoksia vaan sen johdosta...

Otetaas nyt kantaa ihan itse miksaukseen (siitä toisesta asiasta kun ehdin jo mielipiteeni ilmoittamaankin ja paheksumaan) kun on vähän aikaa:

IMO rakenteesta ei paljon voida tän kanssa puhua, vaan biisejä on mätetty putkeen miten sattuu. Miksaus on raskasta, tukkoista, nopeaa ja osittain suorastaan täysin päin persettä. Joo-o, jopa biitilleen menee useimmiten, mutta kun molemman biisin basslinet hakkaavat päällekkäin täysillä (tai miten se nyt sitten ikinä sanotaankaan), niin lopputulos ei anna hurraamiseen ihan hirveästi aihetta.

Rudin Paranoiasta eteenpäin tää miksaus on jopa tietyllä tasolla mun mieleeni ja tuntuukin, että toi gabberipuoli on herra Galravilla muuta paremmin hanskassa tai sitten mä vaan ymmärrän siitä sen verran vähemmän, että niin tuntuu.

Ekaksi julkaistuksi miksaukseksi ei mitenkään huono, muttei kyllä hyväkään. Kyllä ja se siitä keep on rockin'. Eiköhän ensi kerralla toi soitettujen biisien korrektiuskin ole vähän enemmän hanskassa, niin ei tarvitse tehdä näistä threadeistä toista ”Signis - Psycho Sun”-threadiä, jossa muuten on ihan hyvääkin läppää siitä miksi promoja ei kantsis soitella kuin niiden, jotka ovat sellaisen käteen saaneet.

Pakollinen disclaimer: Ei kantsi vedellä herneitä nenuun tästä palautteesta.

[q]Stealthe:

[/q]

Sulle toi ”stokekeissi” vois tehdä ihan hyvää.

[q]alek száhala:
---
PuuhaOsku:
1. intro
2. alek száhala - unilaulu remix
3. Dig bounce - ether
4. blender feat. 16-valve - riffmeister - trip to the jungle mix
5. nomic - schizophrenic
6. dig bounce - raver´s nation (blender remix)
7. Re-form - mind control
8. Epilim- beyond the love
9. Alek Száhala - pink magic
10. safe n sound - inverted reality
11. 12. epilim - Rapid fire
12. carbon based - reactivated
13. epilim - plasma
14. rudi - paranoia (metal nrg bootleg)

---

PIeni korjaus: ellen nyt ihan väärässä ole niin tuo re-formin biisi on Mind control.

[/q]

no väärässä taidat olla kait kun itse cloud-c jo sano että biisi on shine

POCKKAA !!!!

harvoin kuuntelen mixii sillein ett spottailen vituiks menneitä vaihtoja tai kikkoja
oon liian syvällä musassa, mut JIPIII !! oon saanu sen vanhan fiiliksen takas...
( on se jo tehnytkin tuloaan... )

lauantai aamu lähti erinomaisesti käyntiin, gabberist en välitä mut muuten kyll wörkkii!

polttoon meni se on varma.

S.

Ihan mielenkiinnosta kuuntelen tän!

[q]Jone:
IMO rakenteesta ei paljon voida tän kanssa puhua, vaan biisejä on mätetty putkeen miten sattuu. Miksaus on raskasta, tukkoista, nopeaa ja osittain suorastaan täysin päin persettä. Joo-o, jopa biitilleen menee useimmiten, mutta kun molemman biisin basslinet hakkaavat päällekkäin täysillä (tai miten se nyt sitten ikinä sanotaankaan), niin lopputulos ei anna hurraamiseen ihan hirveästi aihetta.
[/q]
vaikken itse miksailusta tiedä paskankaan vertaa, niin pienen ikäni oon musaa kuunnellu (ja siitäki leijonasosan teknoa&trancea) ni mun mielestä Jonen kommentti osuu aika kohdilleen. Biisit vaihtuu, mut tyylillä edellinen loppuu- seuraavaa putkeen. Miksailu on aika köyhää, liian suoraa ja liian nopeaa. Toisaalta onhan kyse ekasta miksistä, ei voine odottaa kikkailuja ja biisinvaihdon sovitusta ja venytystä. Biitit on valittu suurinpiirtein kohdilleen, mut vaihdot on liian jyrkkiä. Muutama helmi biisi löytyy kuitenkin, niistä propseja, mut jotenki liian ”kuluneita” biisejä mun mielestä.. johtuu sit ehkä siitä että kuuntelen päivät perätysten muuten alekin, re-formin ja cb:n biisejä*plur*. Biiseistä 9, vaihdoista 7= kokonaisuus 8 ja + yrittämisestä*iloinen*

O