.
Paskaaks tässä, vituttaa vaan välillä olla niin oikeessa sun suhteen
[q]Jone:
Kunnioituksen puute on muute ihan molemminpuolinen tunne. Kunnioitan omaa räkäänikin enemmän kuin leukojaan repiviä mitälietä mistälie.
[/q]
Ihan Jussi vaan Vantaalta, se lukee siellä profiilissa.
[q]Damien:
Paskaaks tässä, vituttaa vaan välillä olla niin oikeessa sun suhteen
[/q]
Jos sulla on asiaan vielä jotain lisättävää, niin tuutko sanomaan vaikka livenä sitten niin voin koittaa purra sun pääsi irti ja päästää maailman pahasta?
[q]Damien:
Ihan Jussi vaan Vantaalta, se lukee siellä profiilissa.
[/q]
ANTEEXX ettei homota niin paljoa että jaksaisin sun profiilias paljon tuijotella.
[muokattu 23.5.2004 15:40]
Meettekö lapset jatkamaan lipputangon luokse tai privaan ku alkaa selkeesti mennä jo älyttömäks toi keskustelu, varsinkin kun kyseessä on jonkun mixtape...
[q]efo:
Meettekö lapset jatkamaan lipputangon luokse tai privaan ku alkaa selkeesti mennä jo älyttömäks toi keskustelu, varsinkin kun kyseessä on jonkun mixtape...
[/q]
EI MIHINKÄÄN!!! TÄNNE NE JÄÄ... Sitäpaizi mä haluun nähä sen q Jussi repii Jonen pään irti!!!
[q]Charly RePanic:
---
Sitäpaizi mä haluun nähä sen q Jussi repii Jonen pään irti!!!
[/q]
Meitä on sitten kaks!!!
[q]Jone:
---
Damien:
Samat sarkaimet mitkä sullakin on aina päässä mutta usein niin kovasti hukassa, silmät.
Mutta olet oikeassa etten ole kuullut tuota settiä, mutta tiedän kyllä miehen ja en usko että haudalle kuseksiminen on sen tyyli.
---
Toivotaan näin.
IMO aloittevat dj:t voivat kyllä kehittää itselleen nostetta muullakin tavalla kuin soittelemalla ”rareja” tai julkaisematonta ja keskeneräistä materiaalia. Galravista en henkilönä osaa paljon sanoa kun en ole kuin muutaman sanan miehen kanssa satunnaisesti vaihtanut, mutta mä arvostan aloittevien puuhasteluissa ennenkaikkea nöyrää asennetta ja uskon siihen että sitä kautta homma toimii kaikkien kautta kivemmin kuin röyhkeydellä.
En kyl suoraan sanoen enää edes jaksais jauhaa tästä asiasta, joten riittäisköhän tää taas tältä erää?
[muokattu 23.5.2004 15:26]
[/q]
IMO aloittevat dj:t voivat kyllä kehittää itselleen nostetta muullakin tavalla kuin soittelemalla ”rareja” tai julkaisematonta ja keskeneräistä materiaalia.
SIIS MITÄ VITTUA?!! Kuka keskeneräsiä soittaa?! Kellä on baset rakentaa proggis loppuun? Kuka voi tehdä mixin, jollei ole baseja?!!
Täällä puhutaan asioita ristiin, sekä asioita mistä ei olla edes teknisesti ottaen perillä! Takaisin sekvensserille siitä pätemään. Teoreettinen tietämys ei ole kirjaimellisen tiedon väärti...
[q]Biatch Collective:
---
Charly RePanic:
---
Sitäpaizi mä haluun nähä sen q Jussi repii Jonen pään irti!!!
---
Meitä on sitten kaks!!!
[/q]
Wha' up, 'bro?!!
[q]Charly RePanic:
SIIS MITÄ VITTUA?!! Kuka keskeneräsiä soittaa?! Kellä on baset rakentaa proggis loppuun? Kuka voi tehdä mixin, jollei ole baseja?!!
Täällä puhutaan asioita ristiin, sekä asioita mistä ei olla edes teknisesti ottaen perillä! Takaisin sekvensserille siitä pätemään. Teoreettinen tietämys ei ole kirjaimellisen tiedon väärti...
[/q]
Kyllä sä oot nyt valitettavasti tässä asiassa se, joka ei tiedä mistä puhuu jos puhutaan keskeneräisien biisien soittelusta. Jos haluut uskoa toisin, niin ole hyvä vain.
Jos haluat että kerron tarkemmin, niin privakommentointi on mahdollista myös sulle.
[muokattu 23.5.2004 16:00]
[q]Galrav:
oliskohan tän topicin poistaminen paikallaan kohta?
[/q]
EHKÄ...
Joos.. poista vaa.
[q]Jone:
---
Charly RePanic:
---
Kyllä sä oot nyt valitettavasti tässä asiassa se, joka ei tiedä mistä puhuu jos puhutaan keskeneräisien biisien soittelusta. Jos haluut uskoa toisin, niin ole hyvä vain.
Jos haluat että kerron tarkemmin, niin privakommentointi on mahdollista myös sulle.
[muokattu 23.5.2004 16:00]
[/q]
Niijoo... sä kun tiiät kaiken. Sovitaan sitten niin... emmä jaksa saada sulta yhtään privakommentteja, ihan vaan sen takii q se on niin helvetin hyödytöntä... sä oot sitä mieltä, mitä oot ja mä oon omaani... ja mielestäni oon kyllä enemmän oikeessa q sä *itsevarmuus loistaa*!
Sitä EN kyllä sano varmaksi, et jos porukka oikeesti soittelee tuotantoo, jota ei oo ikinä saatu valmiiksi, nii siitä mä otan kyl samal taval pulttii q säkin, mut muuten.. C'MON.. FOR REAL!!!!
Nyt eletään oikeassa maailmassa, eikä missään virtuaali-klubitus-internetissä! Totu ajatukseen, et joskus joku sua isompi ja todella paljon vihaisempi tulee ja vetää sua lättyyn puheittes takii! Mä puhun sen, mitä oon valmis ottaa myös vastaan... ootsä?
No tuo Galravin mixi on jaossa osoitteessa
http://man.unk.fi/~mixes/DjGalrav-Uni_promo_mix_2004.mp3,
koska sitä pari ihmistä halusi jakoon.
Itse pidin kyseisestä mixauksesta tosi paljon,siksi pistin jakoon takaisin, ja jos Mr. Galrav haluaa tän poistettavaksi,niin privamessua vain*joo*
[muokattu 25.5.2004 12:37]
Sen verran pakko kommentoida kun vähän ihmetyttää, et sit kun meitsistä aika jättää niin lupaan tulla kummitteleen vtun rankasti niille jotka mun piisejä jotenkin naftaliiniin ajaa, soiteltavaks ja kuunneltavaks ne on tehty ja piste.. (ja for the record:) Anyway rajanveto demon, promon ja virallisen julkaisun välille on todella vaikeaa, mut tietyt tekijänoikeudet niitä koskee kaikkia. Eli vähän hankalaa sitä on sanoa onko arveluttavampaa sanoa jonkun noista olevan eniten oikeutettu levitykseen. Mut muistakaa myös et parhaitenhan muisto elää musiikissa <3