Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]William-78:
Täällä ”kokis diettarit”, jotka ovat päättäneet laihtua mutta eivät viitsi mitään tehdä sen eteen koska ovat niin ”tavallisia” ihmisiä,
[/q]

Siistiä että pystyt noinkin syväluotaavaan analyysiin tänne kirjoittaneista. Tai hei, sit sä vaan kuvittelet?

[q]William-78:
alkavat vittuilla näköjään joka sanasta ja täällä ne ihmiset jotka:
A: onnistuvat ja
B: tietävät miten homma hoituu tekevät syntiä morkkaamalla niitä jotka eivät omalla ”kokis dietillään” ole onnistuneet, eivätkä ikinä tule onnistumaan diettaamisessa.
[/q]

Ihan kaikesta ei tarvitse aina olla neuvomassa. Koitapa vaikka päivän verran neuvoa jotain tiettyä henkilöä kaikessa mahdollisessa ja seuraa kuinka nopeasti se pinna alkaa kiristymään. Esim. mua ei piiruakaan kiinnosta mitä helvetin mieltä sä olet mun läppälaiharistani, enkä todellakaan koskettele itseäni onnesta vaikka tulisitkin leikkimään herra Experttiä ja kertomaan mulle juttujasi.

Mäkin tiedän monta juttua, jotka olisivat sulle ihan hyväksi. Silti pidän ne ihan omana tietonani ellet ihan varta vasten tule kyselemään niistä, koska mulla ei ole suuren suurta tarvetta koittaa muokata sinua, mulle täysin tuntematonta hieman yksinkertaisen oloista narria, oman ihanteeni suuntaan.

[q]William-78:
Perään viellä kysymys: miten luulette hyvät painon pudottajat todella onnistuvanne missään jos ainoa painon pudotus keinonne on jauhaa paskaa klubituksessa ja ajatella vimmatusti kuinka ”treeni-pellet” ovat täysin hakusessa teidän ihanteistanne? Kaikella kunnioituksella, arvostan tietysti ihanteitanne mutta älkää olko valheellisia ja luulko että saatte mitään ilmaiseksi!!!!
[/q]

”Kaikella kunnioituksella”; on turhaa käyttää sanoja ”kaikella kunnioituksella” jos aikoo kuitenkin avautua täydeltä laidalta. Mitä tulee muuhun osaan, niin mielestäni on sangen mielenkiintoista kuinka kuvittelet, että tänne kirjoittaneet ihmiset eivät tee tavoitteidensa eteen mitään. Kyllä tekevät, keskustelu vaan kuoli siinä vaiheessa kun meitä ”normaaleja ihmisiä” piirun verran ”paremmat” ja ”kauniimmat” (omasta mielestään siis) punttisalispedet tulivat tänne kertomaan millaisia meistäkin pitää tulla, jotta kelpaamme maailmalle.

[q]William-78:
Ehdotan siksi topiikin nimen muuttamista: klubaajiksi jotka hyväksyvät omat kilonsa eivätkä niitä aio laihduttaa, mutta kitisevät silti kuin vanhat akat ja purkavat turhautuneisuutensa niihin jotka onnistuvat aloittamissaan asioissa.
[/q]

Ahs, tähän pätkään oli upotettu ihannoitavan tehokkaasti hieno analogia ja kokonainen arvomaailma!

Eli siis jos mä en nyt ”onnistu” läppälaiharissani, niin mähän olen kiistämättä heikko ja huono ihminen, joka ei tule onnistumaan missään muussakaan ja on tuomittu jättämään aloittamansa asiat kesken. Hitto, kyllä mä nyt taidan hakea pihalta koivunvitsan ja hieman ruoskia itseäni kun mulle viimein paljastui se fakta, että mähän olen ihmisenä ihan perseestä.

[q]William-78:
Miksi edes tällainen topiikki pitää olla olemassa??????
[/q]

Huvikseen? Jos ei minkään muun takia, niin siksi että sun kaltaisia Testoja ja Raudoja pännis.

[q]William-78:
Noniin, tästä voitte aloittaa verbaalisen tekstin katkomisenne,
[/q]

Sori, meni jo. Pitääkö toi lausahdus nyt ottaa tyhmyrin kritiikkinä ”älyä vastaan” ja mielenilmauksena ajattelun hylkäämisen puolesta?

[q]William-78:
Viellä pysyäkseni topiikin alkuperäisessä hengessä, 179/83 ja pelkkää vitun lihasta, eikä krammaakaan läskipaskaa tai nestepöhöä. Up Fucking Yours.
[/q]

Tähän tiivistyykin koko viestisi sisältö. ”Vittu et oon niin erinomainen et masturboidessanikin ajattelen vain itseäni.”

[q]William-78:
Niille jotka ihmettelevät tätä purkaantumistani tiedoksi vain että vituttaa tollaset tolvanat jotka vittuilevat niille ihmiselle jotka vain haluavat auttaa, olkaa sitten läskeinenne kuinka fiksuja haluatte, mutta lopettakaa diettauksesta puhuminen, jos ei kerran homma maistu!
[/q]

No mepä lopetetaan kun sä kerran pyydät, koska pitäähän tollaista ”pelkkää vitun lihasta” olevaa jätkää ja sen toiveita nyt kunnioittaa. Tässäkin oli taas tota älyn kritisointia. Tunnetko kenties jotain älyllistä alemmuutta ihmisiä kohtaan ja koitat kompensoida sitä muin keinoin?

[q]William-78:
Ja mitä järkeä laittaa aluilleen haaste johon itse ei pysty lähtemään mukaan edes puoleen-väliin? 2kg painoa nyt lähtee kun käy vääntämässä pönttöön kunnon riista-paskat!
[/q]

Olet afaatikko? Se selittäis esim. tän lausahduksen.

Toistona siis ja tällä kertaa lyhyinä lauseina:
Mulla ei ole vaakaa himassa.
2kg on arvio.
Tämä arvio on varovainen.
Myös lihasta on tullut.

Varo, nyt tulee taas pari pitkää lausetta:
Voi olla, että olen laihtunut enemmänkin kuin tuon 2kg (Paskalla käydessä lähti muuten vain 300g. Testasin taannoin kun kävin mutsilla ja faijalla syömässä), mutta en tiedä tarkkaa lukemaa kunnes käyn vaa'alla. Painoa on peilin kautta arvioiden myöskin ”siirtynyt” mahan kohdalta muualle kehoon, johon olen tyytyväinen.

[q]William-78:
Heitän sulle jone haasteen, että jos pystyt vetämään aivan 100% proteiini diettiä ja treenaamaan kuin kunnon salipelle yhden kuukauden, tarjoan sulle kunnon kännit!
(1l vodka pullo tulee! lisäksi tietysti pyykkilauta-vatsa)
[/q]

...ja nyt mun pitäisi oikeasti ”todistaa miehuuteni” ottamalla vastaan joku sun haasteesi, joka ei mua penniäkään kiinnosta? *nauru**lmao*

Esitänpä sulle vastahaasteen, joka kiinnostaa sua oman arvioni mukaan yhtä paljon kuin toi sun haasteesi mua, ja jos otat sen vastaan, niin voidaan sitten kummatkin tehdä oma osamme ja vetää yhdessä vodkakännit; Syö reilu lierihatullinen paskaa ja ajattele siinä samalla olisko sun syytä joskus panostaa itsesi peilistä katsomisen lisäksi myöskin henkisen pääomasi kehittämiseen.

Painoni putosi muuten just n. 5 kg ihan vaan sen takia, että luettuani viestisi nauroin kunnes perseeni putosi. Kiitoksia siitä. ^__^

[q]William-78:
Toivottavasti tämä lässytys antaa edes yhdelle tämän palstan ”diettaajalle” motivaatiota onnistua ihan oikeasti tavoitteessaan.
[/q]

”=toivottavasti pelastan puheillani edes yhden sielun kadotuksesta.” Salli mun nauraa.

...ja lopuksi itse itseäni siteeratakseni:

[q]Jone:
Sivujuonteena ihmeteltäköön seuraavaa:

En ole koskaan pystynyt hahmottamaan urheilun harrastamista järkevänä ajanviettotapana silloin kuin sitä tehdään siinä määrin, että ko. atleetit eivät juuri muuta elämässään saakaan aikaiseksi. FFS, saatan olla nördaava läski, mutta ainakin mulla on kaiken aikaa menossa helvetillisiä määriä yleishyödyllisiä tai itseäni ja ystäväpiiriäni eteenpäin vieviä proggiksia, joiden tuloksia en koskaan vaihtaisi vaikkapa nyt sikspäkkiin (ellei puhuta oluesta).

Rajat nyt sentään itsensä ja oman kehonsa palvomisellekin.
[/q]

[muokattu 19.6.2004 12:11]

voinks miä osallistuu sillee et lihotan 7kg et lääkärit ei ois mun kimpus nii palijoo

William-78: Paljon puhuit asiaa. Kyllähän se vähän helpottaa diettailua jos tietää että miten se pitää tehä. Semmoset dietit joissa juodaan pelkkää vettä joka päivä ei vie kovinkaan pitkälle.

Sitte itse asiaan. Oma kiristelyt jäi siihen että 80 -> 77kg. Sitte alko duunit ja tuli muutto niin on treenit ja syömiset kärsiny pahasti. Nyt vaan pitää yrittää kituutella syksyyn asti et pääsee uudestaan treenaa ja syömään kunnolla.

Herra Teininimimerkki:
Ajattelin tästä nyt lähteä Kaapelitehtaalle, mutta saat kyllä vastineesi myöhemmin.

Pidetääs kumminki asialinja eiks niin?

[q]alien:

jone *sydän* william-78, eiks jep?!
[/q]

Ja minä takas....*hali*

[muokattu 19.6.2004 13:35]

joo, ja sähly korvaa jalkatreenin

Oon kanssa sillä kannalla että heti treenin jälkeen palautusjuoma jollon saadaan elimistö taas tasapainoon ja siitä sitte parin tunnin päästä ruoka.

reenien jälkeen kannattaa olla ainaki tunti syömättä ja sit proteiinipitoista ruokaa ja runsaasti vettä!

tunti aerobisen treenin jälkeen syömättä

punttitreenin jälkeen välittömästi hiilihydraattia ja proteiinia.

sitä 1,5h niin ruoka, koska reenin jälkeen elimistöllä tavallaan aukeaa ikkuna ravintoaineiden ottoa varten (korjaa reenissä aihetunutta lihasvauriota)
joka kestää noin 2h reenin jälkeen.

eli proteiinia välittömästi 30g ja parin tunnin sisään toiset 30g ja hiilihydraattia siksi
että nostaa elimistön insuliinitasoja ja insuliinihan kuljettaa ravintoaineita eteenpäin.
ja mieluiten nopeasti imeytyvää.

Kuukaudessa lähteny 5 kiloa ihan vaan kattomalla paremmin, mitä moskaa suuhunsa laittaa. Ja nyt saanu syömisestä jotenki säännöllistä, kun se aikasemmin oli et aamulla ja päivällä ei mitään ja sit alkuillasta kauheet mätöt. Tavoitteena olis vielä toiset 5 kiloa saada pois.

edit: ja lähtöpainohan oli 95 ja pituutta 179. Lopetin 1.1.2003 röökinpolton ja tuolloin painoin 75 kiloa. Aikamoinen kukkakeppi, ja nyt onkin tarkoitus saada tuo paino tuohon 85 kilon hujakoille.

edit: unohtui vielä mainita, että 2 viikkoa laskin kaloreita tarkasti, ja se auttoi kyllä selvittämään paljonko oikeasti tulee nautittua tuota energiaa. Sain tiivistettyä päivä annoksen tuohon 1000-1500 kcal paikkeille. Joku nyt tietysti sanoo, että se on aivan liian vähän, mutta mulla on ainaki ihan hyvä olla. Välillä on varaa lipsua vaikka pieneen jätskitötteröön, kunhan se tapahtuu hallitusti.

Ja Jonelle vielä vinkkinä, et vaihtaa sen kokiksen laittiin. Hetki menee totutellessa, mutta kyllä siihen tottuu. Toinen hyvä juoma on muutama viikko sitten lanseerattu FunLightin sokeriton jäätee. Maistuu samalle kun ne sokerilitkut, mutta ei oo ku 1 kcal / 100ml.

[muokattu 24.6.2004 09:08]

Jos ei juo maitoa vaan syö juustoa saadakseen kalsiumia (kuten minä), niin kannattaa vaihtaa samantien vähärasvaisempaan. Yksi viipale esim. 40% Edamia sisältää tuhottomasti kaloreita koko päivän kalorimäärään suhteutettuna. Syön aamupalaksi ~350 kcal (sokeritonta ja hedelmätöntä mysliä + 1dl tuoremehua). Työpäivän aikana 2 kertaa ~150 kcal (2xruisleipäpala, margariiniannos, juustoviipale, kalkkunaviipale, kurkkua. Iltapäivällä töistä kotiin päästyä lämpimän ruuan ~300-500 kcal. Ja iltapalaksi ~100-250 kcal (purkillinen tonnikalaa / muutama voileipä / ananasta / vihanneksia).

[muokattu 24.6.2004 09:39]

A
Kyllä täytyy jone sanoa että jaksat! Täytyy myöntää että viikon vuodatustasi venatessani aloin jo toivoa että koko skeida olisi unohdettu, mutta sehän nyt oli aivan unta, kerran erehdyin astumaan klubituksen verbaali-kuninkaan varpaille.

B
On aivan totta että osaat tuon toisten tekstien siteerauksen, eli ”kikka kolmosen” Pohjanmaan runo ja kirjoitus -kurssin oppilistalta, mutta mielestäni tuo ”kikka kolmonenkin” alkaa jo haista kun käytät sitä vuodesta toiseen....olisi kiva nähdä joskus kirjoittamasi vastaus niin että suvaitsisit meille ”tyhmemmille” vilauttaa verbaalista lahjakkuuttasi edes kokonaisen säkeen verran, eli pystyisit kirjottamaan jotain omasta mielikuvituksestasi etkä alituiseen lainaisi toisten tekstejä? Varsinkin kun keräät voimiasi näköjään kokonaiset seitsemän päivää ja yötä. Luulisi tuossa ajassa jopa minunkinlaisen testoilevan idiootin saavan aikaan jotain loogiselta että silti ivalliselta kuulostavaa, saihan luojammekin lyhyemmässä ajassa rakennettua tunnetun maailmakaikkeutemme.

C
Laihduttamisestasi en aio sanoa enää mitään, on totta ensinnäkin se että varmasti laihdutkin tekemällä fyysistä työtä, jos vain rajoitat ruokailujasi, ja toiseksi ennen kaikkea lueskeltuani vanhempia tänne kirjoitettuja viestejä, totesin että on aivan totta että minunlaiset treenaamista harrastavat ”suonten paukuttelija” ihmiset ajavat tiehensä tällaisista paikoista ne ihmiset jotka eivät harrastustani jaa ja näkevät sen jopa naurettavana. Siksi pahoittelen nöyrästi viemääni tilaa foorumista niiltä ihmisiltä joista vierailuni tässä ”tavallisten” ihmisten topiikissa sai vetäytymään loitommalle.

D
Ruokailu? jep, syöminen onkin nautinnollista ja yksi elämämme suurista intohimoista, silti joskus painoa pudottaessani joudun luopumaan siitä lähes tyystin, eikä minun kurinalainen ruokavalioni ole ”sontaa”, siksi tuollainen voimasanainen teilaaminen kuulostaa turhan jyrkältä. Syön mitä syön saadakseni toteen omat tavoitteeni sekä ihanteeni, joten älä myöskään sinä tee sitä virhettä että kyseenalaistat muiden ihanteet. En usko että maailmastamme löytyy kourallistakaan ihmisiä jotka ovat huippukunnossa tyystin syömisistään riippumatta. Huomio: huippukunnossa, Matti Nykänen ei ole enää mielestäni huippukunnossa, esimerkiksi.

E
Nyt tähän viellä noista kieltämättä lapsellisista väkivaltaan provosoivista kommenteista, en tietenkään ole niin tyhmä että tuhlaisin rahani sinun kaltaisen ihmisen hammasremonttiin, mutta perisuomalaisena ja kieltämättä tempperamenttisena nuorena miehenä kaadun kyllä nyrkkiin jos kärsivällisyyteni alkaa huveta, eikä se tee tyhmää ihmisestä. Se kertoo että elän ja ajattelen sekä teen kaikkeni pitääkseni ärsyttävien piskien turvat tukossa.
Myöskään en ole luonnevikainen spede, tosin spedejä tuntuvat olevan kaikki ne ihmiset jotka tiellesi osuvat, eli jaat mielelläsi lahjakkuuttasi myös kattavalla ”termi varastollasi” Mielestäni Spede the Pasanen oli aikansa legenda, eikä varmasti useimpien mielestä ”ikävä kyllä” meillä kahdella ole juurikaan muuta yhteistä kuin ihmisrotumme...ja se kaikella kunnioituksella.

F
Eli toistamiseen viellä, tämän topiikin oikeaan asia-aiheeseen en ota kantaa tässä kirjoituksessani koska sen verran menen itseeni että tiedän ettei se ainakaan hyödytä painostaan kärsiviä klubbareita, päinvastoin. Toivottavasti ne ihmiset jotka alkujaan kirjoittivat palstalle oikeaa foorumin vaativaa asiaa, voisivat palata meidän testoilevien idioottien runtelemalle maaperälle.
Kaiken lisäksi on kieltämättä huvittavaa varmasti meistä kaikista lukea nyt topiikkia jossa painonpudus vinkit kumoavat toinen toisensa, eli ovat tyystin ristiriidassa keskenään.

G
Äläkä jone kulta ole niin itseäsi täynnä ettet näe vaaleanpunaista partaasi pidemälle, sillä jatkuvasti loukkaat klubituksessa, et vain minun vaan myös muiden tunteita väheksymällä heidän älykkyyttään oman suppean puntarisi antamalla skaalalla.
Tästä olen itse henkilökohtaisesti saanut kerätä ”kolehtina” parisenkymmentä privaatti viestiä siitä ettei sinusta kannata olla moksiskaan, koska olet ”kuulema” kus*****.
Itse rehellisesti sanottuna en ole omaa päätöstäni sinusta viellä tehnyt, mutta ainakin ivalliseksi raukku-rastaaksi voisin sinua luonnehtia, vai oletko omasta mielestäsi muka kriittinen? Mieleeni tulee pikemminkin Matti-Esko Hytönen, mutta hänkin on niin kova poika tekemään punnerruksia etteihän se voi olla....ja reilusti kriittinen ihminen voisi hyväsydämmisesti armahtaa meitä tyhmempiä.

H
Masturboimisesta puhuminen on NIIN saakelin tylsää että jätetään se nyt ainakin tähän.

I
Mielestäni toisen tekstin kielellinen oikominen on pilkun-nussimista aivan tuolta alapäästä, ja myönnän että saatoin joskus livahtaa ikkunasta matkoihini äidinkielen tunnilla, mutta taaskaan tuo ei kerro älyllisestä vähemmyydestäni millään asteella.
Se että sinä jaksat tuollaisiin asioihiin takertua, kertoo pikemminkin sinun turhan tarkasta, ”ärsyttävän” pikkumaisesta egostasi, joka jälleen puntaroi ihmiset heidän tavastaan muodostaa sinulle järkeenkäypiä ja priljantteja lauseita.
Tämä kyky muodostaa puhtaita suomenkielisiä säkeitä, ei ole omassa elämässäni koskaan ollut prioriteetti listan ykkönen, sillä teen työkseni atk-juttuja, jossa ykköset ja nollat ovat tärkeämpiä. Toki on mahtavaa että kaltaisesi yhteiskunnassa jopa unohduksiin, tai sittemmin viellä löytämättömät suuret ”kyvyt” osaavat tekstin oikoluvun sekä ovat meitä muita niin paljon älykkäämpiä. Kuulostaa että olet jone aivan korvaamaton sielu. Toisin kuin minä tyhmä bodaripelle.

J
Se että käänsin tuon niin että sinä jaat elämän viisauksia, johtuu siitä että sitähän sinä teet lähes jokaisella palstalla jonne kirjoitat. Aina haukut muut pystyyn ja kerrot mitä SINÄ tiedät/osaat/taidat, sekä olet ennenkaikkea mieltä. Toki sitä mieltään avaavat monet mukaan lukien minä, mutta erimielysyytemme johtuvatkin jo alkujaan siitä ristiriidasta jonka koit minun planeettani törmätessä sinun vaaleanpunaisella haituvalla ”kaunistamaasi” planeettaasi päin. Et pitänyt maailmani järjestyksestä jossa sinun kaltaisilla uunoilla ei ole sijaa, siksi avasit kitasi ja aloitit ”tuhoisan” hyökkäyksen.

K
Tietenkään en ruoki sinun intellektuellia nälkääsi, miten minä apina voisin, kerran sinä olet älykkyydelläsi päätä huimaavat kymmenen vuotta edellä aikaani. Lue jone hieman joskus kirjoittamaasi teosta, niin huomaat kuinka sarkastisesti suhtaudut muihin ihmisiin. Itsekkin kieltämättä kaadun tähän joskus, mutta minähän saan sen anteeksi kun olen tällainen nahjus.
Helppohan se on myös haukkua ihmiset pystyyn kun muut kirjoittavat vastausensa sinulle parissa minuutissa, toisin kuin sinä joka säädät novelliasi kokonaisen viikon. Meillä useimmilla ei yksinkertaisesti riitä energia tämän kaltaiseen epäoleelliseen sekä täysin hyödyttömään tivaamiseen/tavaamiseen.

L
Minä en ole tietenkään voinut saada niin paljon aikaiseksi muita hyödyttävää materiaalia kuin sinä, yhteiskunnan suuri isähahmo. On mahtavaa että osaat olla ylpeä aikaansaannoksistasi, mutta älä taaskaan aliarvioi meidän muiden tekemisiä, vaikka ne eivät sinun arvoasteikollasi painaisikaan puntarissa. Jokaisella meistä on hetkemme, ehkä minunkin yhteiskunnallinen toimeenkuvani tulee viellä joskus, ja sitten pääsen kerskumaan tänne klubbariin:

”Voi jone mitä tein tänään, voi kun olen niin hyvä ihminen!”

Mitä tulee termiin ”nörtti” sitähän olen itsekkin, sillä nörttihän on tietokoneen aktiivi-harrastaja, mutta sinuun käytin termiä luonnollisesti lähinnä pinnallisista syistä.

M
Työpaikka heiton otin eteen sen vuoksi että mielenkiintoni ammattiasi kohtaan kohosivat sinun useisiin topiikkeihin kirjoittamiesi viestien jälkeen. Juttujesi perusteella olisin sinun uskoneen olevan vähintään eduskunnan puhemies, mutta kieltämättä jatkettuasi omaa kerskumistasi tajusin etteivät voimavarasi voineet olla käytössä, koska jaksat kuluttaa vuolasta virtaasi tällaisiin turhamaisuuksiin, sekä olet selvästi usein turhaantunut meidän tavallisten pulliaisten joukossa, äänensävystäsi päätellen. Voin toki olla väärässä?

N
Tuo että kerrot kuuluvasi useimmiten henkilökuntaan, kertoo selvästi siitä että taidat mr kerava with love todella pelätäkkin saavasi joskus fyysistä palautetta? On totta että aikani jaksan jauhaa, mutta jos kerjäät verta nenästäsi, silloin kannattaa olla valmiina myös puolustautumaan. Tosin Edellisen viestisi vittuilu-taso ei ollut enää lähimainkaan sitä mitä aikaisemmin. Siksi: tarkoitus pyhittää keinot, viittaukseni väkivaltaiseen käyttäytymiseen onnistuivat loistavasti....sain edes hieman sinut laskemaan aiempaa tasoa.
Ps. tietysti olet jäsenyydestäsi bileiden luojiin myös ylpeä, sillä sinä tunnet kaikki, ja voit siten tarpeentullen loikkia esimerkiksi turvamiesten siipien suojaan pahaa maailmaa.....pahaa bodari-ukkoa pakoon. Tosin tämä ei tule koskaan olemaan tarpeellista, ellet muuten vain katso tarvetta syleillä toisia miehiä.

O
Edelleen rakastat lapsena oppimiani kauniita asioita, tykkään leikkiä lääkäriä sekä poliisi-setää (varsinkin käsiraudoista pidän), sekä rakastan lyhyttä partta: Haista vittu. Lapsellista? todentotta! entäs sitten?
Kyllä sinullekkin tekisi joskus varmasti hyvää palata sieltä ylhäältä viisasten kerhosta joskus tänne jälkeenjääneiden idioottien tasolle. Haistatus tekee hyvää sielulle. Mielummin haukku kuin paukku....vai?

P
Nyt loppuun viellä kalpea puolustus naurettavasta kirjoituksestani. Darra painaa jälleen harteilleni etovilla, tahmaisilla näpeillään, ja silloin jos milloin on hyvä laittaa asiat aakosjärjestykseen, jottei mitään jää unhoon. Sentään tämän ”kikka nelosen” keksin ihan itse enkä oppinut suurelta ja rakkaalta viisauden ruumiillistumaltamme.
Kiitokset viellä tänne loppuun niille kaikille jotka jaksoivat lukea tänne saakka!
Se vaatii jo jos jonkimmoista urheutta.
Näin, nyt näyttää kutakuinkin valmiilta....

T: Sir William Wallace

Jollain taitaa olla vähän purkamatomia angsteja täällä :DDDD

[q]Mellu-:
voinks miä osallistuu sillee et lihotan 7kg et lääkärit ei ois mun kimpus nii palijoo
[/q]

tehdään vaihtarit.... =)

-saaviedäuhuultalaardit

Mut sanokaas mulle mitä teen kun oon laihtunu viime syksyn 72kg:sta 60 kiloon...eikä nouse paino ees syömällä yhtään

Edit: niin ja pituus oli 184

[muokattu 30.6.2004 00:52]

Piiiitkä viikonloppu Vilnassa. Tuplajuustopitsaa, grillattua lohta kermakastikkeessa, öljyä tippuvia ranskiksia ja leipätikkuja, juustokakkua, suklaapiirakkaa, hattaraa, jäätelöä, limsaa.. Oli ihan liian herkullista ja edullista että oisin voinut passata. Lihoin ainaki viis kiloa. Housut repes.

Pikkusen nyt ärsyttää kun oon ollu reilun kuukauden duunissa ja sinä aikana ehtiny treenaa ollenkaan, eikä ruokailua oo tullu pahemmin tarkkailtua. Lisäks viel muutto takana samaan aikaan ku duunit alko niiin kaikki menny ihan sekasin. Salilla ehtiny käydä kuukauden aikana ehkä 4 kertaa

Nooh, tuskin maltan odottaa että duunit loppuu ja pääsee taas treenaa kunnolla ja syömään paremmin

[q]Uhuu:
4 kg tippunut ja tavoite on 7kg...
nyt tosin alkaa tiivis salitreeni, joten tästä eteenpäin varsinainen painonpudotus on ehkä hitaampaa. alapäätä kiinteämmäksi ja yläpäätä vähän leveämmäksi... siinä varmaankin tavoite, jossa mitoilla ja kiloilla ei enää ole niinkään väliä... peili se on joka tästä eteenpäin kertoo... jee jee!!

-jouluksikinkkukuntoonuhuu
[/q]

ei kannata silti sitä pudotusta unohtaa ja sen varjolla alkaa syödä, että salitreeni on alkanut... ainoa muutos mitä tekisin kun salitreeni alkaa on palautusjuoma salin jälkeen ja salia edeltävällä aterialla hieman enemmän hiilihydraatteja. Salin jälkeiseen palautusjuomaan 30g proteiinia ja 50g hiilihydraatteja. tai sitten syö noi määrät kiinteänä jos ei jauhoja tykkää sekotella.

O