Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]alien:
---
GoA:
Ja varsinkin dietillä ne meinaa mennä vielä helpommin. Itselläkin nousee tatti ottaan kun alkaa tipouttelemaan kaloreita ja hiilareita ja silloin välillä vituttaa kaikki pienetkin asiat ja sille ei nyt oikeastaan voi mitään. :)

---

MIKÄ VITUN DIETTI?!?! mä nussin itseni kireeksi!
[/q]

Enhän mä pääse lähtemään salille kun tulee niin hyvää läppää!

Täytyy tähän väliin kirjoittaa pienet puolustelevat selitykset, sillä itse olen himotreenaaja pahimmasta päästä, ja selvyydeksi voisin kertoa että treenaaminen aikoinaan alkoi hyvinkin narsistisista ajatuksista, tahtoi näyttää parempalta jnp....kuitenkin treenaamisen jatkuttua vuosia, tuo on muuttunut puhtaaksi, ehkä hiaman omituiseksi intohimoksi, elämäntavaksi. Minunkaan tavoite ei silti ole näyttää sikaniskalta, vaan erittäin trimmatulta, mutta trimmaan bodyani siti esineellistäen sitä, en narsistisesti...tai jotain. Eli yritän sanoa ettei ulkonäkö treenaaminen kanna kauas, joten motivaatiota antavia asioita pitää olla enemmän......tähän viellä että onhan kaikki harrastukset aivan yhtä älyttömiä; minä haluan saada ehkä kaikki poikittaiset säikeet reisiin kesäksi esiin, toiset potkii pyöreää esinettä verkoon? Hellanlettas!
Omat mittani 179cm/88kg ->kesäksi ehkä 85 ja aivan vitun kiree....

ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....

[muokattu 5.4.2004 12:30]

[q]Jone:
---
William-78:
Heko Heko

---

Et ei muuta kuin hyppyjä ja cheareja treenaamaan. Have so much fucking fun.
[/q]

Sullehan ei sitten näytä kelpaavan mikään muu ajattelumalli kuin omasi, täytyy sitten varmaan hyväksyntäs vuoksi lopettaa treenaaminen ja kasvattaa kaljamaha, ja sitten ilmottautua tänne laihduttajaksi?
Ps. jokainen tavallaan? Kyllä tyttöjen kanssa telmiminen aina runkaamisen voittaa..

Ihan pulkanaru HEHHEHEHEHHEh, hello ukot, ehkä noilla miehillä painaa jo pernakin 50kg, et vähän eri juttu ku fitnesissä, enkä minä mitään raamattua kirjoittanutkaan, kuten jo mainitsin.

ps, voi mutten ollakin 67,5!!! aika vitun levee ukko!!
pss. tolla noi jalat painaa jo enemmän ku normaali klubitus-mies!

[muokattu 6.4.2004 22:08]

[muokattu 6.4.2004 22:10]

[q]Hyzenthlay:
---
William-78:
ps. miehet, kai tiedätte, että jos hauiksenne ympäryysmitta on senteissä pienempi kuin puolet painostanne, olette niin sanotusti kukkakeppejä, pulkannaruja.....

---

päteekös sama naisilla? innostuin itse laskeskelemaan, ja tuon mukaan minä en olisi kukkakeppi (?) Peili kertoo vähän toista
[/q]

Jaa! Itse rakastan yli kaiken treenattuja tytteleitä, mutta kyllähän heihin vähän eri säännöt pätee....yritys on pääasia!
ps, sinähän olet mainiossa kunnossa....kyllähän minä olen sinut salilla huomannut....*nauru*

pss. mahtavaa etten ole ainoa klubbari joka tykkää urheilusta! *iloinen**aplodit*

[muokattu 6.4.2004 20:43]

[q]niclas:
---
William-78:

---

Hyvä kun jotkut SM-tason bodaritkin on sit kukkakeppejä, että älä jauha paskaa.. Monilla rinta-hauis-pelleillä on hauis ton vaatimuksen mukaan tarpeeks iso, mutta silti ne on kyniksiä, kun muualta ei lihaa sit löydykää...

[muokattu 6.4.2004 21:10]
[/q]

Jaa, ei selkeesti määritelmä jonka heitin vitsinä, näytä mielyttävän, joten varmaan täytyy hiota: mitäs jos lisätään 7% rasvat, ja reiden ympäryys oltava sama, ku vaikka pituuden loppu-osa? Älkääkä ottako nokkiinne, kunhan turistaan....
HUOMIO: tämä ei ole vakavissaan kirjoitettu viesti!!!!!! kaikille tiedoksi!!!!!!

Ps.. kerroppas yksi menestynyt kehorakentaja jolla tämä hauisjuttu ei pitäisi
paikkaansa? Kyllä esim 80kg jätkillä hauikset liikkuu jo lähellä 50cm, jnp...
Todella raskaansarjan kaverit.....jaa....epäilen kyllä sielläkin....110kg kaverin hauis jos on alle 55 on kyllä suhteessa aika pieni tumppu keskivartaloon.....*igor*

[muokattu 6.4.2004 21:25]

[
Tajuutko oikeesti edes millainen vitun spede olet? Mulla ei valitettavasti ole nyt aikaa hakata sua verbaalisesti henkihieveriin, koska nainen odottaa tossa sohvalla. Lupaan kuitenkin että syön sun kaltaisen mukasuvaitsevaisen fitnessneidin huomenna aamupalakseni osoittamalla kuinka sä olet tässä threadissä se, jonka ignorantit ja asenteelliset kommentit ovat saaneet juuri sen mitä pitääkin.

Sitä saa mitä tilaa. Varo etten tuu ja tönäise sua kumoon kaljamahallani, pikkuinen.
[/q

Herranjestas mikä huuto jostain treenausharrastuksesta!!!
Katoisit nyt itteäs vähän peilistä.....haukutko kaikki lätkäpelaajatkin down seuraavaksi?
Jos muistellaan nyt mistä minulle vittuillaan, niin siitä että myönsin treenaavani jo, ja pieni vitsi hauiksesta saa näin älähtämään! kamoon!! *täh*
Tarkoitus ei ollut meikäläisellä missään nimessä vittuilla, ja se kyllä tulee esille viesteistänikin!

Sinähän näytät oikein nauttivan toisten ihmisten haukkumisesta....voidaanko kuitenkin laittaa jäitä hattuun, ja pyydän anteeksi jos loukkasin jutuillani. ok?

Eihän tämän mikään pattiväittelypalstan pitänytkään olla, vaan asiallinen painonpudotuspalsta.
ps. kun kuitenkin viellä varamasti viimeisen sanan ajot sanoa, ilmoitan etten itse mielestäni aikusena ihmisenä ajo siihen enää vastata, varsinkaan kun en näe mitään järkevää syytä tälle riidalle ja kun kuitenkin kirjoitat jokaiselle viestilleni vastauksen, jossa pyrit mollaamaan enemmän ja enemmän.

The End

[muokattu 6.4.2004 23:24]

Haahaa, rasvaprosenttini näytti vkloppuna digitaalisesti mitattuna 4.6% ja painoa nyt olen 2kk tiputtanut about 10kg, joten hyvin luistaa.....pari kiloa viellä niin elämääni paistaa aurinko jälleen. Tämän innovoittamana toivotan kaikille hyvää diettinkiä ja sitäkin parempaa kevättä!

Jep, tiedän kyllä....tosin olen mittaillut samalla mittarilla aikaisemmin talvella ja tuolloin tulos oli about 12% Viimekesänä mittari ei antanut tulosta lainkaan. Mielestäni mittari heittää alikanttiin aika reilusti ja jos ihmisellä on tosi paljon lihasmassaa, se voi näyttää ihan mitä vain. Minulle se antaa vain suuntaa ja todellinen rasvaprosenttin mittaaminen onkin hepreaa, eli ihan hölynpölyä. Pää asia että straipit näkyy selkeesti ojentajissa ja etureisissä....ei nyt sentään perseessä! herran isä.

Nyt pattiläppä riittää....siirryn punttiksen puolelle ja annan taas tavallisten ihmisten jatkaa omaa järkevää laihduttamistaan....

(ps....tavoitteeni on saada taas mittari näyttämään nollaa...se oli hyvä kunto! ;)
(ps2 pistetäänkö pojat punttispuolelle before after kuvat ja katotaan kuka on kuka?
tottakai leikkimielellä )
(ps3 sinähän ainakin alien näytit bileissä olevan oikein hyvässä kondiksessa!)

aaa, lisäys viellä: tytötkin ehdottomasti kondis-kuviaan vaan laittamaan....mutta vain bikini-kuvia...*heiii*

[muokattu 11.6.2004 20:57]

[muokattu 11.6.2004 20:59]

[q]Tres:
Pidetääs kumminki asialinja eiks niin?
[/q]
Jep, sorry....mutta jos yksi SPEDE aina vain vittuilee, joskus alkaa hermot mennä....*justjoo*

[q]Jone:
Herra Teininimimerkki:
Ajattelin tästä nyt lähteä Kaapelitehtaalle, mutta saat kyllä vastineesi myöhemmin.
[/q]

Haista sinä jone poju vittu! *släp*
Sinä saat oman osasi ihan luonnossa....*pahis*

[muokattu 19.6.2004 12:46]

[q]fallen angel:
William- elä jaksa lässyttää... Ihan naurettavaa touhua.

Nii ja oon mäki päässy eteenpäin projektissani*jiihaa* Tosin eihan se vissiin enää tänne topikkiin mahdu kun tää on taas menny hauskasta ideasta ihan pelleilyks. Mut joo. Ihan sama.
[/q]

Jep, myönnän, ihan meininkiä.

Tehdäänkö vaikka niin, että sovitaan tuon olleen meikäläisen viimeinen purkautuminen tällä palstalla! (siis vihoviho viimeinen)

Rohkeasti vain taas sitten tavalliset painonpudottajat kehiin....meikä lähtee salin puolelle paukuttelemaan suoniani.

[muokattu 27.6.2004 17:37]

[q]MAkeda:
Muuten hyvä,mutta treenaat aivan väärällä salilla*nauru*
[/q]

*nauru**nauru* Pitäsiköhän se minunkin sitten siirtyä sinne ruoholahteen....*ding**vink*

Jos sata kiloa on painoa, pitää pituuttakin olla aika lailla, muuten on läski mikä läski....jos olet alle 190 etkä treenattu, olet läski. Karu vittuilu, mutta totta, tosin meikäläisen tyyliset spedet tykkäävät olla todella kireässä kunnossa, niin kireässä että useat sanovat jo HYI! Mun mielestä jos ei näy yhtään vatsalihaksia miehellä, läski mikä läski. Lihakset ovat ihan epäoleellisia, kunhan ollaan kireitä.
ps. mäkin oon nyt vähän läski, ajattelin alkaa taas diettailee.....loputon kierre.....voi vittu....tervettä meininkiä..*ding*

[q]Ana:
Mä pesen pyykkini koneessa kuitenkin.
[/q]

Joo, kyllä paino muuten on tosi suhteellista kun vähän enemmän ajattelee...jotku lätkäpelaajat esim painaa aivan sairaana vaikka näyttävät suht hoikilta.....
Meikä kun painaisi sata, voisin liittyä sirkukseen.....mulla alkaa 85kg näyttää jo megahamurilaiselta, tosin treenatulta, vaikka olen about 180cm pitkä.

Siitä puheen ollen, 5kg painoa pois heti miten......siis tämä syys tavoitteeni......posket klommolle!

Lisäys: meikä on siitä vähän idiootti, että tykkään syödä välillä niin helkutisti kaikkea mahollisimman lihottavaa, että kyllä menee dietit aina harakoille, jatkuvaa sahaamista tuntuu olevan....pari kolme kertaa vuodessa vedän snadin dietin.

[muokattu 17.8.2004 18:00]

En nyt millekään varsinaiselle laihikselle oo alkanut..Mut oon yrittänyt tehdä vähän ruokavalioremonttia..Sillä syön ehkä maailman epäterveellisimmin..Jos siinä sivussa pari kiloo lähtee, niin ei se mua haittaa!

Nyt: 180cm/80kg

Kesäksi: 183cm/90kg

[q]Avernian:
---
W:
Nyt: 180cm/80kg

Kesäksi: 183cm/90kg

---

Mites meinasit pituutta saada ? :)
[/q]

pituutta saa vain korkokengillä ja kasvuhormooneilla (eikä siitäkään taida tulla ku tsägäl sentti? *ding*) :DD

munkin tavoite vois olla 190cm ja 95kg kireenä!!

173cm pitkä ja 20kg liikaa. Viikossa ja 3päivässä tippunut 4,9kg.

Mä oisin kyl rusina jos tästä viel pitäs laihtua..*nauru*

O