Klubituksen kilonpudotus
Okei nyt ei oo kyl kevät, mut mulla alko laihari Kiloja on jo tippunut ja kunto kohonnut, vaikka viikon olenkin vasta tätä harrastanut.. IHANA olo!
Itämaisen tanssin alkeiskurssi kerran viikossa + uinti + kävely + hieman säännöllisemmät elintavat + järkevämpi syöminen ja.. tadaa! Olen päässyt tavoitepainooni.
Nyt pitäis vaan saada se pysymään suht tässä..
Muutenkin on ollut meneillään terveysremontti vähän joka suhteessa.. Kävin reilun vuoden aikomisen jälkeen hammaslääkärissä, aloitin lääke-, vitamiini- ja hivenainekuurit; fysioterapeutilta sain uudet ortoosit ja jumppaohjeet, sekä mahdollisuuden kokeilla akupunktiota.
Toivottavasti ajatus selkäkivuttomasta elämästä riittää motivaatioksi jatkamaan reippaasti läpi talven.. Tunnen vaan itseni niin hyvin, että on aihetta epäilykseen.
Tsemppiä kaikille jotka koittaa keventää syksyä!
alottas vaikka tänään reippaalla kävelylenkillä.. koska mähän en juokse
*huoh*
En muista mikä on ollut paino viimeksi kirjoittaessani tänne.
Tilanne on nyt kuitenkin tämä, 174 ja 65-67 kiloa päivästä riippuen. Olen alkanut käymään salilla muuttaakseni tuon röpyläbeban hieman siloisempaan muotoon ja jos noihin sivulla roikkuviin risuihinkin sitten saisi hieman mutkaa aikaiseksi.
Syömisiä olen tasan katsonut sen verran että poimin hyllystä ne hieman kevyemmät versiot ostoskoriin.
Mutta jos joku tarjoaa mulle eteen oikein kermasen kastikkeen herkku perunoitten kera en varmasti kieltäydy.
Niin ja olen yrittänyt pitää myös karkkipäivää, ettei ihan joka ilta mässäilis herkkuja ( paino sanalle yrittänyt ).
Tarkotus ois saada maha litteeks ja beba pienemmäks, se riittää minulle. En tiedä kuinka monta kiloa se vaatii, mutta peili olkoon tuomarini.
nojoo, meni itseltä kans toi kevät kilonpudotus vähän niinku lepikon läpi katon kautta kierähtäen maitolaiturille. a kesän bissee&passoa linja ei ollut hyvä strategia painonpudottamiseksi. Nyt sairastelujen jälkeen sain kuitenkin uudelleen kiinni sählyn ideasta hyvien pelien ansiosta ja treenikin on ruvennut maistuu entistä kovemmin. ajattelin vielä ottaa protskun siihen seuraksi ja ehkä aineenvaihduntaa nopeentavia juttuja, hedelmiä ja ehkä jotain öljypillereitä että eiköhän tässä kohtas viimeinkin ala tapahtua. toi syömispuoli muuten on vielä ihan hunningolla...
muuten hyvä, vaatteet alkaa roiikkuu päällä pikkuhiljaa mut ei se paino mihinkään tipu.. päinvastoin *täh* kai sitä pitäis sitte vaan uskotella et joo,se on lihasta mut sit oon kyl aika pro jos lihakset kasvaa tällä mun "urheilun"määrällä
baitewei, huomaa taas punttiksella että uudenvuodenlupauksia on tehty; niin perkeleesti porukkaa arki-iltaisin satujumppaamassa, miehet HABAAA ja PENKKIII ja naiset reidenlähennystä/loitonnusta ja vähän "vatsoja"... Ei se sinäänsä haittaa, koska power-räkissä on melkein aina tilaa jos ei joku ole vajaita kyykkyjä eksynyt tekemään, mutta voisi noita kuntoilun aloittamisia sijoittaa mielellään vaikka kesän alkuun niin vähän tasoittuisi noi ruuhkapiikit.
Musta tuntuu että...itse taidan kokeilla kevätkilonlisäyksen!...niin tai yrittänyt koht vuoden mut...syö mitä tahansa, kui paljon hyvänsä niin ei!*uuh*...Ei se näinkään ole kivaa...*hmph*
[q]Tipsu:
Musta tuntuu että...itse taidan kokeilla kevätkilonlisäyksen!...niin tai yrittänyt koht vuoden mut...syö mitä tahansa, kui paljon hyvänsä niin ei!*uuh*...Ei se näinkään ole kivaa...*hmph*
[/q]
Et vaan ole syönyt tarpeeksi... Tosta ei pääse yli eikä ympäri. Tarpeeksi kun syö niin paino nousee.
hmm.. itse oon onnistunut jo viikon syömään terveellisemmin vähemmän muroja, enemmän rahkaa. Mahd. vähän vaaleaa leipää, paljon proteiinia ja täys donitsilakko mitään muutakaan herkkuu en oo suuhuni tunkenut. Seuraavaks vois vähentää hiilareita tai jättää ne ainakin illalla pois
Hmm, ainahan sitä vois yrittää päästä siihen biitsikuntoon.
Tämän vuoden painonpudotus on alkanut paremmin kuin viime vuonna: 3kg lähtenyt tavoitteena olisi ennen kesää vielä -7kg (eikä haittaisi vaikka tippuisi enemmänkin). Olen tarkemmin katsonut mitä mättöö vetää ja koska. Sekä duunissa tulee ihan kivasti käveltyä/juostua ja koiran kanssa lenkillä käynti. Vielä kun kehtaisi mennä uimahalliin polskuttelemaan niin se olisi siinä.
Eilen alko kuntoilu... Tänäänkin kävin juoksentelemassa kantsuu ympäri ;)
[q]ALIEN:
pitäisi, voisi, jos jaksaisi tai mitäs jos vain tekisitte asialle jotain, ettekä vain jossittele! :D
[/q]
Ei tälläsiä juttuja jaksa ottaa niin vakavasti. Sitte tekee asialle tosissaan jotain jos itteään häiritsee. Mutta ei ainakaan vielä.
Nyt saa riittää se että kattoo vähä mitä suuhun pistää ja pieni liikunnan lisääminen. Ei jaksa kuitenkaan stressata.. kattoo nyt mitä tästä tulee
Muah.. koskaan en oo dietillä ollut enkä aio. piste. Ei se niin nahti ole.. itse olen ainakin herkuttelija. Liikuntaa tosin yritän harrastaa mahdollisimman paljon. Se on asia mistä voisi ottaa itseään niskasta kiinni. Ei sen takia että olisi kesäkunnossa vaan sen takia että olisi psyykkisesti pirteämpi.
[q]KittysDead:
173::50kg.
Kesällä oli 40kg Ikävä niit aikoja jollon vyötärö oli 56cm...
Tosin 10kg:n laihduttaminen ei ole ongelma tai mikään kesällä sitten taas. Luuranko go go.
TAlvella pitää olla lämmöneritysläskiiiii..
[/q]Oksettavaa.. tosi tervettä..
[q]pipa:
---
KittysDead:
173::50kg.
Kesällä oli 40kg Ikävä niit aikoja jollon vyötärö oli 56cm...
Tosin 10kg:n laihduttaminen ei ole ongelma tai mikään kesällä sitten taas. Luuranko go go.
TAlvella pitää olla lämmöneritysläskiiiii..
---
Oksettavaa.. tosi tervettä..
[/q]
Syömishäiriö gogo!
Mun tavoite on 60kg. Nyt painan kai jotain 66kg tai jotain sinnepäin ja 180cm/181cm olen pitkä.
juup, kyllä meikäläinenkin tänne tulee mukaan..
kyllähän tuota elopainoa on kertyny joulun tienoolla ihan liikaa, joten tässä lähtötilanne: 168,5 / 85kg...
tavoitteeksi voisi laittaa esim: 75kg... mutta aikarajaa en laita... silloin menee plörinäksi koko hoito..
katellaan kuinka tytön käy...
(haluu 3½:den takaisen kropan takas 168,5 / 54 *plur*)
[q]Keeerin:
En nyt millekään varsinaiselle laihikselle oo alkanut..Mut oon yrittänyt tehdä vähän ruokavalioremonttia..Sillä syön ehkä maailman epäterveellisimmin..Jos siinä sivussa pari kiloo lähtee, niin ei se mua haittaa!
[/q]
Mulla ihan samat aatteet mielessä!