Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
Päivitetään vähän listaa ja pari perustelua / nimi:
Eric Prydz - Nähnyt henk.koht 2 kertaa tänä vuonna mutta pakko vaan saada lisää. Halvemmaks tulee kun roudataan Eric tänne kun että joutuu itse lähtemään jonnekin toiselle puolelle Eurooppaa
Maetrik - Tän hetken kuumin nimi mulle. En tiedä, onko koskaan käynyt suomessa, mutta vois olla aika kovaa tavaraa. Yhen guestmixin oon tänä vuonna kuullut ja ei todellakaan jättänyt kylmäksi.
Joris Voorn - Käynyt suomessa joskus muutama vuosi takaperin. Sillon oli vielä mulle vähän outo nimi, mutta tänä vuonna lyönyt mulle itsensä läpi, kruununa vuoden kovin Essential Mix.
Eelke Kleijn - Näistä nimistä mulle selkeästi uusin tuttavuus. Satuin puolivahingossa latailemaan jokunen kuukausi sitten kaverin livesetin jostakin, ja kolahti niin harvinaisen lujaa.
Paul Kalkbrenner - Kattelin jokunen aika sitten Berlin Calling-leffan missä kaveri on pääosassa. Koko herran tuotannon kauneus valkesi vasta kun leffankatsomisen jälkeen kuuntelin Soundtrackin.
Gary Beck - Tänä vuonna uskomattoman monta lujaa raitaa, olisko vieläpä skotlantilainen (?) DJ joten ei olis ees mikään hirveä matka sieltä tänne.
Top 5 random järjestyksessä. Kukaan ei ole tainnut vierailla täällä aikasemmin ?
S.P.Y
Marcus Intalex
8Bits
Jubei
Alix Perez
Top 5 random järjestyksessä. Kukaan ei ole tainnut vierailla täällä aikasemmin ?
S.P.Y
Marcus Intalex
8Bits
Jubei
Alix Perez
spy on käyny ainakin soittelemassa redrumissa. oli muuten sikakovat bileet.
Broken Note, Drumcorps ja Current Value *sydän*
James Zabiela
jos haluu läppäreitä nähdä bileissä ni menee vaikka Assemblyille.
The Outside Agency / DJ Hidden
Arminin tulee nähtyä nyt perjantaina *plur*, joten vastasin Gabriel & Dresden. Lisäksi Way Out West, Mike Koglin ja Re:Locate (varsinkin uuden albumin myötä) olis ehdottomasti näkemisen arvoisia.
Deadmau5.
---
James Zabiela
---
Heh
Nykyään jos ei halua nähdä läppäreitä bileissä on parempi/pakko pysyä himassa
---
---
James Zabiela
---
---
Heh
Täällä niitä vasta onki :(
---
James Zabiela
---
Jos haluu kuulla musiikkia nii avaa radion
---
---
James Zabiela
---
---
Ei oikeen päde enää nykyään :(
oscar mulero
1. Kyau & Albert
Kun joskus vuonna 2004 aloin toden teolla siirtymään trancen pariin omassa kuuntelussani, tämä kaksikko oli yksi ensimmäisiä artisteja joista aloin toden teolla tykkäilemään. Yksi voimakkaimmin oman musiikkimakuni kehittymiseen vaikuttaneita artisteja.
2. Mat Zo
Aivan älyttömän loistava tuottaja, yksi omia suosikkeja tällä hetkellä. Ehdottomasti haluaisin nähdä joskus Suomessa keikalla.
3. Gareth Emery.
Todella kovassa iskussa niin tuottajana kuin dj:nä, ehdottomasti olisi miehelle uusi Suomen keikka paikallaan.
John Askew, Simon Patterson, Activa, Greg Downey
---
---
---
James Zabiela
---
---
Heh
---
Täällä niitä vasta onki :(
Mut ei bileitä
---
---
---
James Zabiela
---
---
---
Ei oikeen päde enää nykyään :(
joo nykyää tarvii läppärin ja nettiyhteyden et pääsee kuuntelee radioo.. oh lord break this cycle!
dj rush
pet duo
dj bam bam
cristian vogel
neil landstrumm
acid junkies
dj esp
[q]hardikaveri, 8.2.2006 15:04:
---
Alimieli, 2.2.2006 07:05:
Orbital
---
.no tähä tulee muutos.. 17.3
jos tän arvoituksen ymmärsin oikein..
http://www.stealthunit.net/message.aspx?intBoardID=3&intMessageID=258082
[/q]
onkos nuo ruvennut taas heittämään keikkaa??
Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Korsakoff
Outblast