Ketä DJ:tä/artistia toivoisit eniten Suomeen?
[q]Tombba, 25.2.2007 11:58:
---
Brasil, 21.2.2007 14:04:
ATB.
---
Olis pirun kova!! *jiihaa**sydän* Onko ollu suomessa joskus?
[/q]
livekeikalla ainakin
Jeff Mills
[q]Individual, 29.10.2007 14:44:
PET DUO
[/q]
KYLLÄ!
http://www.youtube.com/watch?v=SPI8niO08wQ&feature=related
Amon Tobin*sydän*
James Ruskin
Sven Väth
Ellen Allien
Joris Voorn
Robert Hood
Umek
Sasha
ja John Digweedin sais joku tuoda taas, kun olen missannut niin Kaapelin, kuin DTM:n keikat.
Jota kuta Encoded NRG:een porukasta, tai vaikka kaikki !!
Lucy Fur
Dave Curtis
Valex
Wayne Smart
Phatt Beats
Ben Townsend
Weazal
Steve Gray
Dan Gurner
Jake Martin
Phil Watkinson
YELLO
DUCK SAUCE
Maksaa varmaan helvetillisen purnukan hunajaa, mutta ainahan sitä saa toivoa. :)
Joo.. Kyllähän toi collobrationa toimis jossain pullo lapselle- konsertissa.
---
Huh huh... ootsä tosissaan? :D No, makunsa kullakin. ;) Mun mielestä toi on timanttisinta housea mitä oon pitkään aikaan kuullut, back to the disco!
---
---
---
Huh huh... ootsä tosissaan? :D No, makunsa kullakin. ;) Mun mielestä toi on timanttisinta housea mitä oon pitkään aikaan kuullut, back to the disco!
Joo.. Eiks tää "discohouse" oo nykyisin muutenkin jo muodissa. Lainaillaan vanhaa biittiä jacksonista ja vedetään siihen raiskausbiitti päälle korvat särkevällä elektrobiitillä.
Mut joo.. Makunsa kullakin.
Joo.. Eiks tää "discohouse" oo nykyisin muutenkin jo muodissa. Lainaillaan vanhaa biittiä jacksonista ja vedetään siihen raiskausbiitti päälle korvat särkevällä elektrobiitillä.
Mut joo.. Makunsa kullakin.
"...JO muodissa...", okei ehkä mä jätän tän tähän.
DUCK SAUCE
Maksaa varmaan helvetillisen purnukan hunajaa, mutta ainahan sitä saa toivoa. :)
DT
Solarstone ! Alkaa olee Pure-soundit kohillaa nykypäivänä. I *sydän* Trance.
DT
Mistäs nyt tuulee?
Niin toi Proteus ois varmaan semmonen kova nimi joka vois kävässä suomessa soittamassa, edes kerran hänen elämässään.. Heh
Niin ja oikeasti:
Deadmau5, Daft Punk, Michael Woods, Afrojack, DJ kentaroo ja Lista jatkuu järkyttävän pitkäksi, pitää joskus, kun uusia nimiä tulee eteen lisätä tänne!
DUCK SAUCE
Alias Armand Van Helden
Paul Elstak
Rotterdam Terror Corps
Korsakoff
Outblast