mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?
no se tupsahti meille himaa uuten vuoten ja naps siitä alko tää stoori:)
Mikä se on??? *täh*
löytyyks niitä yleensäkin jostain..?*ding*
Se löysi mut yhillä jatkoilla, oli jo kuulemma katellu mua vähän kauemmankin aikaa... Ja nyt ollaan kateltu toisiamme jo yli vuoden
exän kaveri (oops) ja irkissä taidettiin ensin jutella ja ohimennen tavattiin pari kertaa. sitten
hmmmm... minnuu ei ole kukaan vielä löytänyt....
kumma juttu =)
-piilossavaimuutenvaanuhuu
mä en oikein tiiä löysinkö mä sen vai se mut...hmm...no siis olin kermassa pasifiquen etkoilla jossa tapasin ihanan/suloisen miehen jonka kanssa juttelin melkein koko illan, itse ekaksi ihan vaan kaveri meiningeillä MUTTA pussasin kyseistä miestä kun lähdin kotiin enkä oikein edes tiedä miksi*ding* tuli vaan sellanen olo että nyt pussaan*iloinen* mutta poikaystäväni kertoi myöhemmin että hän seuras mua ku hailaivaa joka on kyllä ihan totta...ja vaikka en oliskaan pussannu ni olis hän silti ottanu yhteyttä...vaikeeta...kumpikohan nyt sit löys ja kumman... muuta joo kermassa tämä tapahtui*plur*
Ai kenet??*hymy*
Kerran pienenä se kävi näin..
Mä näin sen ja mulla sattu just sillon oleen suklaapatukka kädes..
Sit mä vaan menin ja työnsin sen sen suuhun..*iloinen*...
...no siit se sit lähti...
Kerran hulvattomana bileiltana kotiin lähtiessäni minua tultiin pyytämään kahville...liekö tuo ollut alkusysäys tälle jutulle...*hihu*
Olin exäni kanssa istumassa hiljaisessa ravintolassa ja löysin parempaa seuraa paikan djstä.. entinen suhde oli päättymäisillään, loppui, ja parin viion päästä kyseinen dj kasteli vesituopilla minut läpimäräksi. sitten mentiin ja kovaa
nyt yli 2v yhdessä *sydän*
[q]ChocoCat*:
Kerran pienenä se kävi näin..
Mä näin sen ja mulla sattu just sillon oleen suklaapatukka kädes..
Sit mä vaan menin ja työnsin sen sen suuhun..*iloinen*...
...no siit se sit lähti...
[/q]
hahaha tää oli kyl paras
Säteen 5-vuotis bileistä*sydän*
Se vaan tipahti siihen mun eteen jostain*nauru*
naapurista :) hah.
[q]dizzyli:
Rakkautta ensi irkkauksella! *sydän*
[/q]
ahaa , kuullostaa addiktoitavalta
[q]Galrav:
täältä.........
......siis Orfeus!*sydän*
[/q]
Ihanaaaaaaaaaaaaaa
Freedomin bileistä.. Hän vain ilmestyi jostakin *sydän*
keskustorilta... olin baarireissun jälkeen oksentamassa siinä ja sit siihen tulee sellanen ihana tytteli tarjoo paperia. se oli niin kiltisti tehty et ajattelin tutustua paremmin ja kannattihan se
meibi meibi joskus viel :O
[q]Sella:
Kerran hulvattomana bileiltana kotiin lähtiessäni minua tultiin pyytämään kahville...liekö tuo ollut alkusysäys tälle jutulle...*hihu*
[/q]
Onnex joku pyyti... *iloinen*!!!
*sydän* *syän* *sydän*
koulusta? bileistä? netistä? kadulta? bussista? ratikasta?