mistä ja miten löysit tyttö/poikaystäväsi?
Vappuna tuli törmättyä yhteen jossain vaiheessa ja sitten jäätiin juttelemaan. Sen jälkeen tapasimme pari kertaa ja kohta tuleepi 2kk täyteen
Ei sitä koskaan tiedä et mitä tulee vastaan :)
[muokattu 19.6.2004 20:43]
en ole löytänyt , enkä varmaan tule löytämään.... minut ehkä joku tulee löytämään, sitä en tiedä...? *täh* saa nähdä miten käy ? life goes on with or without .... but life is a bitch , then u die .... jepjep
taisin just hävittää sen..(?)
ei oo eikä oo ollu eikä tuu olee joitakin lyhyitä poikkeuksia lukuunottamatta......
[q]Cloudberry:
Etsivä muka löytää.. Hah. Paska puhetta..
[/q]
En oo kertaakaan löytäny jätkää etsimällä.
Viimeisimmän bongasin kaverin synttärijuhlista. Silloin vietin railakasta sinkkuiltaa. Tarkoituksenani ei alkuunkaan ollut löytää seuraavaa poikaystävää, mutta niin vaan löysin.*hihu*
[q]Sucy
En oo kertaakaan löytäny jätkää etsimällä.
[/q]
sama täällä. käy aina tuuri kun sitä vähiten odottais ja jos hakemalla hakee, niin ei löydy m-i-t-ä-ä-n....
Eli näiden mielipiteiden perusteella kannattaa lähteä etsimään tyttö/poika -kavereita sieltä mistä niitä vähiten löytää, tavaratalojen hisseistä, koirapuistoista, ym....
viellä parantaakseen mahdollisuuksia kannattaa keskittyä ajattelemaan että nyt en AINAKAAN halua ketään vaan tavata, niin johan on liuta edessä....*vink*
Tämäkin on yksi hieno esimerkki siitä kuinka elämä aina nurinkurin yllättää, suuntaan ja toiseen.
Parin päivän valvomisen jälkee löytii pehmeet päämme yhteen ja alettii sekoilee.
hirveetä wonkumista...
sitä sattuu
*släp*voi teitä*sääli*
Ei pysty muuten kommentoimaan kun että hyvää KANNATTAA odottaa!!!!
[q]William-78:
Eli näiden mielipiteiden perusteella kannattaa lähteä etsimään tyttö/poika -kavereita sieltä mistä niitä vähiten löytää,
[/q]
Ei ku nimenomaan kannattaa olla etsimättä. Siten helpoiten löytää. Vaikka tosiasiassa tulee itse löydetyksi.
hän oli portsari. minä ravintolan asiakas.
...siten olen tän rakkaimman nähnyt ensimmäisen kerran
ja hieman myöhemmin eksyttiin samoille jatkoille...
...ja paljastui ettei se kummankaan puolelta ollut mitään sattumaa
Mä ostin sen kaks viikkoo sitte kirpputorilta!
Kummeli määrää
täältä löytyi, vaikka en ees ettiny.. *sydän*
Oltiin kavereitten kans juhlimas itsenäisyyspäivää viime joulukuus edesmenneessä KERMASSA. R.I.P.*ding* Tanssilattial ihastuin pitkään tyttöön jolla oli aivan mielettömän ihanat reidet*plur* Näin sen muistan*nauru*
[q]*pRon*:
Oltiin kavereitten kans juhlimas itsenäisyyspäivää viime joulukuus edesmenneessä KERMASSA. R.I.P.*ding* Tanssilattial ihastuin pitkään tyttöön jolla oli aivan mielettömän ihanat reidet*plur* Näin sen muistan*nauru*
[/q]
Ja Jammailija esitteli mut Kermassa sille hassulle pojalle, joka hyppi ja pomppi metrin korkeemmalle ku muut, ja vislas niin että korvissa soi *nauru**nauru**sydän*
tapasin sen joskus nuorena poikana. en tarkkaa aikaa muista, kait
[muokattu 26.6.2004 15:10]
hihii! löysin ex-kultani deitti.nettiin jätetyn ilmoituksen perusteella. kirjoiteltiin meilejä toisillemme n. vuoden ajan ja sit hengailtiin jotain 3,5 vuotta ja asuttiinkin yhessä. mut juttu päättyi ikävästi*nyyh*
Itse löysin mun pitkäaikaisen ystäväni teksti-tv:n kirjeenvaihtopalstalta.....ollaa oltu jo yli kuus vuotta pidetty yhteyttä ja ollaan ylimmät ystävät ja oon tosi tosi onnellinen että löysin tuollaisen ihanan ihmisen....*sydän**plur*
koulusta? bileistä? netistä? kadulta? bussista? ratikasta?